Salgın olduğundan beri geçirdiğim en güzel hafta sonuydu. Yoongi ile vakit çok güzel geçiyordu. Hazır Yoongi gildeyken fizik işini azda olsa halletmiştim. Büyük bir proje gelmeden fiziği kökten çözmeliydim.
Kafam derslerden uzaktaydı yine. Heyecandan odaklanamıyordum. Uzun zamandır insanlar ile ietişim kurmuyordum,sınıfım dışında, bu yüzden yeni insanlar ve sevdiğim şeyi yapacak olmam beni heyecanlandırıyordu.
Yavaş sandığım saat su gibi akıp gidiyordu. Güzel görünmek için hazırlanıp bilgisayarın karşına geçmiş "RESİM KURSU" grubuna link atılmasını bekliyordum. Heyecanım tekrar tekrar gün yüzüne çıkarken sadece üç dakika kalmıştı. Sonunda link gruba atıldığında boğazımı temizleyip gelen linke tıkladım.
Gözüm derse giren isimlere bakıyordu. Tanıdık bir isim gözüme çarpmıştı. 'Kim Taehyung'. Jimin'in arkadaşı olan Taehyung muydu bilmiyordum çünkü çocuğun sadece ismini biliyordum. Hoca biraz daha bekleyeceğimizi söylemişti. O arada chatten bir mesaj gelmişti.
Kim Taehyung to Jeon Jungkook
Hey Jungkook! Sen Yoongi'nin arkadaşı olan mısın?Jeon Jungkook to Kim Taehyung
Oh, evet. Ben de sen Jimin'in arkadaşı olan Taehyung musun diye düşünüyordum siwbwownwkwKim Taehyung to Jeon Jungkook
ShwownwowkwlwYüzümü anlamsız bir gülümseme kaplamıştı bunu fark eder etmez abartı olan gülümsememi düzeltmiştim. Chati kapatıp siyah ekrana baktım. Kimsenin kamerası açık değildi.
"Evet çocuklar sizi beklettim kusura bakmayın. Di..."
Bir kaç kişinin 'önemli değil' demesi ile hocanın sözü kesilmişti.
"Diğer arkadaşlarınızı bekliyordum. Sanırım şu an sınıf tam. O zamansa tanışma kısmını atlıyorum, o kısmı grupta halledelim. Buradan nasıl bir programımız olacak onu anlatayım."
Hocanın sesi genç birine ait gibiydi. Sesi inceydi ve güzel bir tınısı vardı.
"Hafta da iki dersimiz olacak, son sınıf olduğunuz için sizi çok fazla tutmak istemem. Saatler, hep okul derslerinden sonra uygun bir zaman dilimine ayarlarım. Onun dışında ilk başta sizden bir konu isteyeceğim ona göre seviyenizi belirleriz. Böylece teknik terimleri öğretmeye başlarım."
Bir kaç saniye soluklanıp konuşmaya devam etmişti.
"Öğrendiğiniz konu ve tekniklere göre sizden çizmeniz gereken şeyler isteyeceğim. Gerek gruba atarsınız gerek derste gösterirsiniz. Bilgisayar üzerinde de çizimler yapacağız. O zamanda ekran paylaşımı yapar gösterirsiniz."
Cümlesini bitirince tekrar soluklanmak için susmuştu.
"Sizin merak ettiğiniz veya yapmamızı istediğiniz şeyler var mı?"
Kimseden ses çıkmamıştı.
"Oh, peki. Eğer aklınıza bir şey takılırsa gruptan veya özelden yazabilirsiniz."
"Hocam bu ders bir şey işleyecek miyiz?"
Soruyu soran kişi "Kim Seokjin" diye biriydi.
"Hayır Jin, bugün bilgilendirme olarak yapmak istedim. Sorularınız olmadığına göre dersi burada bitirebiliriz."
Bir kaç kişi bir şeyler sordu. Yaklaşık on dakika felan daha ders devam etti. Ardından hoca dersi sonlandırıp whatsapp grubunda bir konuşma başlattı.
Resim Kursu
👩🎨👨🎨🎨Seo Hyeon
Merhaba, arkadaşlar.
Ben Seo Hyeon resim hocanız.
22 yaşında üç yıllık öğretmenim.
İsteyenler kendini tanıtabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon Jungkook To Everyone
Romance°𝙏𝙖𝙚𝙆𝙤𝙤𝙠° Jeon Jungkook ve Min Yoongi'nin sınıfı fizik dersinde birleşiyordu. Bu birleşme Jeon Jungkook için yeni ilişkiler demekti.