Smaragd

60 5 0
                                    


Lehla jsem si na postel a koukala na Harryho.
Seděl v křesle a nejspíš přemýšlel co udělat.
Pak vstal a lehl si ke mně do postele a přikryl nás dekou.
Usnuli jsme.
,,Harry,sakra zaspali jsme .Musíme ihned na lektvary!!!"Vykřikla jsem.
Harry sebou cukl a vyskočil z postele.
Já jsem se oblékla do Harryho náhradní košile a přehodila jsem přes sebe hábit.
Vyběhli jsme z komnaty a odběhli jsme do pokojů pro věci.
Když jsme běželi zpátky střetli jsme se před vchodem do učebny lektvarů.

Když jsme běželi zpátky střetli jsme se před vchodem do učebny lektvarů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rychle jsem si upravila rozcuchané vlasy a otevřela dveře.

,,Diggoriová a Pottere,čím vděčím vaší návštěvě? Řekl slizce Snape.
Nic jsme neřekli a přisedli si ke stolu.
,,Nebo snad jste něco měli?"Otázal se s úšklebkem Snape.
,,N-ne." Vykoktala jsem ze sebe .Koukla jsem na Harryho, seděl a koukal do stropu.
,,Nu že kdo mi poví co je léčivý lektvar?(healing potion)"Snape začal dávat otázky ,ale já nevnímala čas a tato hodina pro mne utekla jako nic.

Při odchodu z učebny lektvarů jsem šla za Ester ,ale radši jsem ji nic neřekla.
,,Nebudeš tomu věřit Lilly ,ale chodím s Dracem!Včera na tréninku mi dal pusu z koštěte. A někdo nás vyfotil."
Ester vytáhla z kapsy pohybující se fotku.

 ,,Awww Ester ,vy jste tak roztomilí!",,To ty s Harrym víc

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Awww Ester ,vy jste tak roztomilí!"
,,To ty s Harrym víc."Řekla nadšeně.
,,Jo a aby nebylo málo za týden půjdeme na dvojitý rande do Černého jezera!Je to domluvené s Harrym..."Ester se rozzářila a objala mne.

Zbytek dne jsem nemohla myslet na nic jiného ,než na to ,že jsem usnula s Harrym v komnatě.
Mám o tom říct Ester?
,,Ne." Našeptával mi můj vnitřní hlas.

Vstala jsem zapla si náhrdelník a šla si dát něco k jídlu.Od rána jsem nic totiž nejedla.
Došla jsem do Velké síně a vzala si krajíc toastu a stačila ho do pusy.
Najednou jsem ale sponzorovala pohyb.
Někdo tu byl viděla jsem ho,ale byl neviditelný ,nebo mám vidiny.
Určitě je ze Zmijozelu!
Otočila jsem se a rozepla náhrdelník.
Byl tam Draco a v ruce držel zelený smaragdový náhrdelník podobný mému ,akorát měl jinou barvu...
,,Ahoj co tu děláš?"Zeptala jsem se chladně.
,,Měl jsem hlad..."Odpověděl a usmál se.
Všiml si ze koukám na jeho náhrdelník.
,,Jo to mi ten někdo taky poslal,ale neměla jsi to vidět.Taky tě to udělá neviditelnou?"
Zeptal se šeptem Draco.
,,Jo je to ,ale divné.Možná nám to někdo dal úmyslně ..."Zamyslela jsem se.
,,No nic pujdu spát ."Ozval se Draco.
Rozloučili jsme se a šli si lehnout.

Moje myšlenky :
Za týden mám rande ,ale ne tak ledajaký !!!!
Bude to dvojitý rande!❤️

Po půl hodině přemýšlení jsem usnula a nechala si zdát o zítřku ,o tom jak se s Harrym držíme za ruce a plaveme ve vodě...

Snad se kapitola líbila ...🤍🥺
Dekuji všem za podporu!🤍💙❤️

LillyKde žijí příběhy. Začni objevovat