Pravě sedím a jím snídani.Vedle mne sedí Ester a Draco.Všichni si povídáme,ale já se nedokážu odvážit říct Dracovi o náhrdelníku.Ester jsem řekla ,ať to nikomu neříká ,takže jsem byla částečně v klidu.
Do síně přišel Brumbál.A vypadal ,že je nervózní.Síň ztichla a začal mluvit.,,Milí žáci ,pan Filch si stěžoval ,že na chodbě viděl dva žáky z Nebelvíru jak rozbíjí školní poháry.A mou povinností je dát jim trest,když se přihlásí sami dobrovolně,čeká je trest menší."Všichni žáci se otočili k Nebelvírskému stolu a čekali jestli se někdo přihlásí.Najednou se ozvalo hlasitě a zřetelně.,,Omlouváme se pane řediteli." Vzhlédla jsem a uviděla dva zrzky,asi dvojčata,kteří se pomalu blížili k řediteli.
,,Do ředitelny,ještě si promluvíme." Oba se otočili a zmizeli ve dveřích.
,,Ester jdu se tam kouknout,náhrdelník ."Zašeptala jsem jí do ucha aby to Draco neslyšel. ,,Buď opatrná."Řekla ,když jsem se blížila ke dveřím. Zalezla jsem za roh a už už jsem si chtěla zapnout náhrdelník s rubínem,ale najednou do mne vrazil kluk.
,,Černovlasý s brýlemi a jizvou na čele,ty musíš být Harry."Odpověděla jsem povýšeně. ,,Nezapomeň ,že jsi o rok mladší Diggoriová."Ušklíbl se a šťouchl mne do tváře.
,,Co se chystáš provést za lumpárnu co?"Zadíval se na mne podezřívavě.
,,Ale nic jen se mi udělalo nevolno."Odpověděla jsem rychle.,,Dobrá Diggoriová běž,ať Brumbála doženeš."Ušklíbl se a odešel.
Já zůstala přimražená k zemi a nechtěla jsem věřit vlastním uším.
Zapla jsem si náhrdelník a šla do Brumbálovy pracovny.Vyšla jsem poslední schody a přitiskla ucho ke dveřím.
Tajně jsem poslouchala a hltala každé slovo.
,,Budete mít trest to samozřejmě,protože jinak by Filch řádil jako pytel ďasovců.Jo a hoši vezměte si tady klidně bonbóny ,ale pozor jsou trochu ostřejší."Podle hlasu jsem usoudila ,že se Brumbál asi usmál.,,Děkujeme pane profesore."Řekli ti dva.
,,Já teď půjdu za profesorkou McGonagalovou,počkejte tu na mne za hodinu jsem zpět."Řekl Brumbál klidným hlasem a blížil se ke dveřím.
Až ve chvilce kdy Brumbál uchopil kliku jsem si uvědomila co mi hrozí ,a tak jsem ucukla za roh.Nevšiml si mne ,byla jsem nadšená.
Teď jsem vklouzla do ředitelny bez náhrdelníku,protože nikdo nesmí vědět ,že něco takového mám.
,,Ahoj hoši ."Pronesla jsem s úšklebkem.
,,Co ty tady děláš,kdo jsi nikdy jsme tě neviděli."Pronesli oba ve stejnou chvilku.
Já jsem Lilly Diggoriová a vy jste?
Nastalo trapné ticho...
,,Já jsem Fred a on je George,spíš naopak já jsem George a on je Fred."Usmáli se.
,,Jaký ročník?"Ted jsem si připadala jako nějaká profesorka a měla jsem co dělat ,abych se nerozchechtala.
,,Pátý." Odpověděli zase stejně.
,,Aha,já jsem čtvrtý."
Zarazila jsem se a pak jsem uslyšela kroky.
,,A sakra,Brumbál se vrací ."Začala jsem zmatkovat chvilku jsem přemýšlela jestli vzít náhrdelník ,ale nechtěla jsem ,aby to věděli...
A tak nezbylo nic jiného než se nechat chytit.
,,Nechte to na mne ." Řekla jsem rychle.
Dvojčata mi jen kývla.
To už se ale otevřeli dveře.
,,Ale ale ,slečno Diggoriová,čemu vděčím za vaši návštěvu?"Řekl Brumbál zaujatě.
,,No pane já se chci přiznat ,já já....
Byl to můj nápad,to já je nevedla.Omlouvám se ."
Dvojčata teď nevěřili svým očím a snažili se vypadat jako ,že to je pravda.
,,Dobrá tím pádem budete mít trest jen vy slečno.Trest si odpykáte na famfrpálovém hřišti.Budete uklízet tribuny.Weasleyovým strhnu dvacet bodů.Můžete jít ."
S dvojčaty jsem odešla dveřmi.
,,Děkujeme Lilly,nemusela jsi to dělat ."
,,Ale jo musela...Nemáte za co,ahoj."Odpověděla jsem se vztekem v očích.
A odešla do svého pokoje,kde samozřejmě čekala Ester.
,,Tak co říkal ?"Ptala se nedočkavě.
"Trest mám já,oni mají stržených dvacet bodů."Začala jsem jí říkat vše co se stalo.
,,To je nespravedlivé." Prohlásila.
,,Ale na druhou stranu jsi udělala dobře,myslím ,že kdyby tě viděli dvojčata tak by to řekli Brumbálovi a on by ti náhrdelník sebral.."
,,To máš pravdu Ester..."
Lehla jsem si do postele a dlouho jsem přemýšlela o tom co jsem to udělala.A také o tom jak Harry mohl vědět co chystám...Děkuji všem co si přečetli aspoň kousek!❤️💖Snad se líbí.Budu ráda za jakoukoliv podporu.☺️💖💖💖
ČTEŠ
Lilly
FantasyPro všechny kdo mají rádi Harryho a Draca,nebo vlastně celé Bradavice...❤️ Příběh je o dívce jménem Lilly ,která ztratila rodinu. V Bradavicích najde však spoustu kamarádů a také zjistí ,že má bratra... Kdo to je?Žijou její rodiče ? Čtěte a dozvíte...