Vyrazila jsem s Harrym na hřiště .
(je asi sedm hodin večer...)
Drželi jsme se za ruce a povídali si.
Je to divné,nejspíš jsme spolu začali chodit díky knížkám a trestu...Došli jsme a začali umývat sedačky.
,,Harry,to zabere celou věčnost."Křikla jsem na něj na druhou stranu tribuny.
,,Neboj já jsem něco vymyslel."Harry teď na tribuně nestál sám,ale byli tam...
,,Frede ,Georgi co tu děláte?"Zeptala jsem se nadšeně.
,,No my jsme sestrojili robota,nebo jak tomu mudlové říkají,měl by to mít uklizené za hodinku,vy zatím můžete lelkovat.My půjdeme zpátky k hradu.Ahoj!"
Všichni jsme se rozloučili a robot pracoval za nás.
,,Slunce zapadá Lilly."Řekl Harry a přisedl si ke mne.
Netrvalo dlouho a po chvilce jsem ho objala kolem hrudi a dala mu hlavu na ramena.On mi začal hladit vlasy a pak mi dal pusu na tvář.
,,Miluju tě,nikdy tě nechci ztratit Lilly..."
,,Já tebe taky."Odpověděla jsem s úsměvem na rtech.
Harry mi dal pusu a po chvilce jsme se po sobě váleli,dělali jsme sudy po trávníku na hřišti.
Za chvilku se nad námi přehnalo zmijozelské fmfrpálové mužstvo a mezi nimi i chytač Draco.
Rychle jsme vstali a já musela použit kouzlo evanesco aby robot zmizel dřív než ho uvidí madam Hoochová.
Draco přistál na trávníku a objal mne.
,,Ahoj koukám ,že jsi šťastná."Řekl a usmál se na mne i na Harryho.
,,No co musíme trénovat,příští zápas je proti Nebelvíru."Pošeptal mi do ucha a ušklíbl se na Harryho.Harry a já jsme se vraceli zpět k hradu a napadlo nás ,že by jsme spolu mohli spát...
,,Chceš se mnou spát?"
,,Jo."Souhlasil Harry s jiskřičkami v očích.
Dál jsme byli jen potichu a drželi se za ruce.Vešli jsme branou a uviděla jsem Ester.
,,Ahoj Ester ,děje se něco?"Otázala jsem se.
,,No víš můžu s tebou mluvit o samotě?''Řekla rozpačitě a zatáhla mne do kouta.
Harry na mne čekal...
,,No víš mne se líbí Draco...No a já já...
Nevím jak mu to mám říct."Vykoktala ze sebe Ester.
,,Tak teď mě poslouchej ,běž za ním na hřiště a normálně mu to řekni! Utíkej!"
,,Děkuji Lilly..."
Ester se rozběhla ven z hradu.
,,Co chtěla?"Zeptal se nedočkavě Harry.
,,Ale nic..."Odpověděla jsem s úsměvem.Pokračovali jsme ke Zmijozelské místnosti,ale najednou se před námi začaly objevovat skryté dveře.
,,Komnata nejvyšší potřeby."Řekl Harry nadšeně.
Vešli jsme dovnitř a uviděli strop s hvězdami a Mléčnou dráhou, pod stropem byla rozložena postel.
Postel s nebesy...
ČTEŠ
Lilly
FantasiPro všechny kdo mají rádi Harryho a Draca,nebo vlastně celé Bradavice...❤️ Příběh je o dívce jménem Lilly ,která ztratila rodinu. V Bradavicích najde však spoustu kamarádů a také zjistí ,že má bratra... Kdo to je?Žijou její rodiče ? Čtěte a dozvíte...