,,Ahoj Lilly!" Vykřikla dvojčata ,když jsem se chystala jít na snídani do Velké síně.
,,Ahoj Georgi ,ahoj Frede."Pozdravila jsem.
Ester vedle mne měla vystrašený výraz jako by hořelo.,,Ty se s nimi bavíš ?" Tázala se nedočkavě Ester.
,,Jo jsou to zrzci a jsou hodní tak proč bych se s nimi nebavila..."Odpověděla jsem .
Koukala jsem na Draca ,vypadal smutně.
,,Co se děje Draco?"
,,Ale nic já jsem dnes jen nemohl spát."Odpověděl zamračeně Draco.
Já jsem vstala ze židle a šla ho obejmout.
,,Dneska si půjdeš lehnout brzo ,ať chceš nebo ne."
,,Dobře."Usmál se Draco.Dosnídali jsme a šli do společenské místnosti.
Všichni seděli v křeslech ,nebo na zemi a psali na pergameny úkol od Snapea.
Já ho už naštěstí měla hotový.Teď jsem se chystala jít do knihovny ,abych si mohla vypůjčit knihu na bylinkářství.Po pěti minutách jsem už byla na cestě do knihovny.
V klidu jsem šla chodbami a po schodech ,až jsem dorazila ke dveřím od knihovny.Otevřela jsem je a šla si pro knihu k madam Pinceové.
,,Dobrý den."Řekla jsem potichu,protože Pinceová má ráda klid a je podezřívavá.
,,Nevíte kde najdu knihu Bylinkářství pro začátečníky?"Zeptala jsem se nedočkavě.
,,Paní Diggoriová ,že?"Tázala se mne.
Jen jsem přikývla jako souhlas.
,,Je mi moc líto ,ale pět minut před vámi si ji půjčil Potter."Řekla sklesle.
,,Dobrá nevadí,aspoň se tu jen porozhlédnu..."Odpověděla jsem smutně.
Začala jsem obcházet poličky s knihami a nedávala pozor na cestu a najednou jsem vrazila do chlapce který se ihned zavalil knihami.
,,Ticho tam!"Zakřičela madam Pinceová a začala se k nám přibližovat.
Já začala co nejtišeji zvedat knihy na stůl vedle a pak se z hromady vynořil Harry.
,,Harry,promiň..."Vypískla jsem vyděšeně.
,,Nic se nestalo,ale asi budeme mít trest..."Sotva to Harry dořekl objevila se za námi naštvaná knihovnice.
,,Tak a běžte k řediteli,já si to tu uklidím sama."Mávnula hůlkou a vše bylo uklizené.,,Promiň Harry,já nechtěla..."Řekla jsem se slzami v očích.
Harry mi dal pusu na čelo a pokoušel se mne uklidnit.
,,Nic se neděje."Odpověděl mi s úsměvem.Došli jsme do ředitelny ,zaklepali jsme a vstoupili.Brumbál si četl něco o hvězdách a náhle zvedl oči.
,,Slyšel jsem co se stalo,není to nic hrozného.Ale pan Potter se k vám dnes k večeru přidá k čištění tribun.Můžete jít."Cestou zpět do společenské místnosti jsem se mu asi milionkrát omluvila,jemu to bylo ale jedno,ba naopak on byl moc rád že se mnou muže ztrávit čas...
Doprovodil mne až ke vstupu do Zmijozelské místnosti a pak mi dal ještě jednu pusu na čelo a odešel.
ČTEŠ
Lilly
FantasyPro všechny kdo mají rádi Harryho a Draca,nebo vlastně celé Bradavice...❤️ Příběh je o dívce jménem Lilly ,která ztratila rodinu. V Bradavicích najde však spoustu kamarádů a také zjistí ,že má bratra... Kdo to je?Žijou její rodiče ? Čtěte a dozvíte...