Ráno jsem se probudila a povídala si s mojí kamarádkou z koleje ,jmenuje se Ester Blacková.A tak jsem se ji zeptala jestli neví co máme první hodinu. Řekla,že čarování.A tak jsme se vydali směrem do učebny.
U dveří do třídy nás přivítal profesor Flirtwick.,,Dnes se budeme učit Bombarda, kouzlo ,které zničí vše na co ho použijete ."
Usadila jsem se s Ester na nejvyšší místo ve třídě ,abych viděla pořádně na vše co se děje.A najednou do třídy vrazil ten trouba Malfoy.A zařval.,,Ahoj Lilly!"Já ho ignorovala a radši si četla knihu s kouzly.Jenže mě Draco pořád rozrušoval a koukal na mě.Po chvíli mi na hlavě přistál papírek.A na něm bylo napsáno.Dnes nebo nikdy,přijď ke kamenům nad Hagridův dům.V devět večer .A buď tam sama!Na víc se neptej.
Podivné.Třeba mě chce ztrapnit nebo mi ublížit.Ale co půjdu tam nechci ,aby si myslel ,že se ho bojím.
Po vyučování jsem si ještě říkala jestli tam mám vůbec chodit.Ale jo půjdu a když mi bude chtít ublížit tak na něj použiju zaklínadlo.
Šla jsem směrem ke kamenům ,ale Draco tam nebyl.Čekala jsem asi deset minut a pak na mě promluvil hlas.,,Dávej si pozor!S někým můžeš být bližší než si myslíš."
,,Haló je tu někdo?"Ptala jsem se.
Nikdo neodpovídal.Vztyčila jsem hůlku a čekala ,až se ten hlas znovu ozve.Ale neozval...
V tu chvíli přiběhnul Malfoy. Promiň Lilly musel jsem něco vyřídit se Snapem.,,Jo vpohodě."Říkala jsem.,,Proč máš na mě namířenou hulku?'' ptal se Draco.No já...Promiň nic.Dobře tak teď k věci. ,,Nevím kdo to přinesl,co je to zač ,ale bylo tam napsáno dej to Diggoriové..."Draco vytáhl z kapsy náhrdelník s červeně krvavým rubínem.,,Opravdu nevíš kdo ti to dal?''Zeptal se Draco rozpačitě. Chvilku bylo ticho a pak jsem řekla.
,,Nemám sebemenší tušení Draco..."Draco se mi zadíval do mých dvojbarevných očí a prohlásil.,,Nejlepší by bylo kdybys o tom nikomu neříkala..." Draco se zadíval na oblohu a řekl.,,Diggoriová bude pršet,měli by jsme vyrazit zpět k hradu." Vzala jsem si náhrdelník a stačila ho do kapsy.,,Díky Draco." Usmála jsem se na něj a utíkala zpět k hradu.Draco mi byl v patách.Proklouzli jsme hlavní bránou a najednou uslyšeli kroky.,,To je Filch!"vykřikla jsem a zatáhla Draca do místnosti na košťata.Po chodbě se šířily ozvěny kroků čím dál blíž k nám.Pak se ozval výbuch.A Filch úděsně zaječel.,,Rošťáci ,až vás chytím půjdete rovnou do ředitelny ,máte už spát!"Chvilku jsme počkali a až bylo úplně ticho tak jsme vyklouzli z malé neútulné místnosti.,,To bylo o fous."Řekl Draco vystrašeně a usmál se na mne.Pak jsme prošli pár chodbami do Zmijozelské místnosti.A oba jsme se začali smát.,,To musíme někdy zopakovat."Řekl mi Draco a chechtal se tak moc ,že se probudil náš prefekt.Museli jsme se schovat za křesla ,aby nás neviděl.A z dálky jsme slyšeli jak si pro sebe mumlá.,,Ten Protiva je ale darebák."(to je strašidlo ,které děla všechno ,jen aby ublížilo)
Já a Draco jsme se rozloučili a šli spát.
Sedla jsem si na postel a přihlížela si rubín.
,,Je to divné ."Povídala jsem si v duchu .
Zkusila jsem si náhrdelník zapnout a chtěla jsem se kouknout do zrcadla,ale neviděla jsem se.,,Ester pomoc!" Vykřikla jsem a Ester se lekla.,,Haló je tu někdo ?"Ptala se Ester.,,Ester to jsem já Lilly ,jsem před zrcadlem vidíš mne?" Ester se zadívala k zrcadlu.,,Ne kde jsi?"
Zkusila jsem rozepnout náhrdelník.,,Už tě vidím Lilly,jak jsi to udělala?" Dlouze jsem se zamyslela a pak jsem ze sebe vykoktala.,,Já nevím to je asi neviditelný náhrdelník..." ,,Jo to je bomba od koho jsi to dostala?"Ptala se Ester nadšeně.,,Nevím." Odpověděla jsem zklamáním.,,Aha ,ale Lilly k čemu ti bude?"
,,To ještě taky nevím ,ale brzy to zjistím." Ušklíbla jsem se a šla zpět do postele. Strčila jsem náhrdelník do pouzdra a zastrčila si ho pod oblečení. Od té doby jsem měla Draca ráda.
ČTEŠ
Lilly
FantasyPro všechny kdo mají rádi Harryho a Draca,nebo vlastně celé Bradavice...❤️ Příběh je o dívce jménem Lilly ,která ztratila rodinu. V Bradavicích najde však spoustu kamarádů a také zjistí ,že má bratra... Kdo to je?Žijou její rodiče ? Čtěte a dozvíte...