Jezero

47 4 0
                                    

O týden později.

Ester a já jsme šli ze snídaně a šli na hodiny.
Dnes byly lektvary s Nebelvírem ,bylinkářství s Mrzimorem a kouzelné formule s Havraspárem.
Došli jsme do učebny lektvarů a viděli Snapea jak si čte dopisy,bylo to zvláštní vypadal smutně a zároveň se lehce usmíval.
,,Dobrý den pane profesore."Řekli jsme s Ester naráz.
On sebou trhl a měl znovu ten samý mrtvolný výraz jako obvykle.
Chvilku jsme seděli na místech a čekali ,až začne hodina.

Hodina začala a my jsme připravovali protijedy.Snape říkal, že je to prý moc důležitý lektvar.A tak jsem radši poslouchala.
Blížil se konec hodiny a já měla protijed hotový.
Přišel ke mně Snape a hned mi ho zkontroloval.
,,Máte nejlepší protijed Diggoriová, deset bodů pro Zmijozel a deset bodů ubírám Libgbottomovi za propálený kotlík."Snape se tvářil nadšeně .
Hodina skončila a my pokračovali ve výuce.
Šla jsem na hodinu bylinkářství.
Dnes máme zastřihovat rostliny ve sklenících.

Madam Prýtová nám všem dala nůžky dlouhé nejméně půl metru,to proto aby nás nějaká rostlina nekousla.Dále nám dala rukavice z dračí kůže ,aby nás rostliny nepopálily.
(dračí kůže je velmi pevná)
Ve skleníku bylo takové vedro ,že jedna žákyně z Mrzimoru dostala úžeh.
Takže musela na ošetřovnu.
Hodina skončila a nastala pauza na oběd.

Na oběd jsem šla s Ester,Harrym , Dracem a dokonce i Neville se přidal.
Začali jsme si na talíře nakládat roládu s bramborem nebo palačinky.
Při jídle jsme si povídali a nemohli se dočkat, až skončí vyučování.

Uplynulo pár hodin a tak i vyučování skončilo .
Já a Ester jsme si oblékli dlouhé bílé šaty.
A rozběhli jsme se za klukama .Já běžela do Nebelvírské místnosti a Ester zůstala ve Zmijozelské a čekala na Draca.

Vyběhla jsem po schodech nahoru a už i Ester a Draco se za mnou řítili.
Drželi se za ruce.
Čekala jsem asi pět minut na Harryho a pak vyšel ven z obrazu Buclaté dámy.
Skočila jsem mu do náruče a dala mu velkou pusu a on mi ji oplatil.

Vyšli jsme z hradu a dělali blbosti,kluci nás nesli na zádech a všichni jsme se smáli.
Šli jsme celkem dlouho a pak jsme dorazili k jezeru.
Já neváhala a strčila Harryho v oblečení do vody.
Po chvilce jsem skočila za ním.Ester a Draco už byli ve vodě a objímali se.
Svítilo slunce ,bylo teplo a foukal teplý vánek.
Já a Harry jsme se líbali a užívali si každou minutu.
Pak jsme se rozhodli ,že budeme skákat do vody ze skály.(nebyla tak vysoká)
První jsem šla já.(byla jsem trochu nervózní)
Skočila jsem ...Zamotala se mi hlava a nemohla jsem se ani hnout.
Pak jsem uviděla nad sebou rozmlžený stín Harryho jak skočil do vody a chystá se mne vytáhnout.
Pak mi všechno znovu zčernalo a já upadla do bezvědomí.

Pak mi všechno  znovu zčernalo a já upadla do bezvědomí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Probudila jsem se až na břehu .
,,Lilly jsi vpořádku?"Ptala se zděšeně Ester .
,,Není ti nic?"Vyhrkl ze sebe Draco .
,,Ne dobrý, jen se mi udělalo trochu špatně."Ujistila jsem je.
Harry nad mojí hlavou ještě klečel a utíral si ze sebe vodu.
Pak mi dal pusu na čelo a zvedl se.
Mne také pomohl vstát. A všichni jsme radši šli k hradu.
Cestou jsme uschli .
Rozloučili jsme se dali si pusu na rozloučenou a já s Ester dorazila zpět do dívčích ložnic.
,,Co se to stalo Lilly,mne můžeš říct všechno.Nikomu to neřeknu, ať je to cokoliv."
,,Ester víš já s Harrym no..."Nestihla jsem dopovědět větu a odběhla k umyvadlu a vyzvracela se.
,,Nechceš mi snad říct ,že si se s ním vyspala a teď si těhotná ?"
,,Možná ,ale nevím to jistě...Na tu noc si moc nepamatuju"Řekla jsem sklesle a posadila se do křesla.
,,Lilly měla by sis udělat test jestli náhodou ,přeci jenom nejsi těhotná a o jaké noci to mluvíš?..."
(Řekla jsem jí jak to bylo ,ale také to ,že jsem hned usnula a na víc si nepamatovala...)

(Je mi 16 kdyby se někdo ptal)

LillyKde žijí příběhy. Začni objevovat