Profesor Snape

30 5 0
                                    

Vyskočila jsem z postele ,převlékla jsem se a utíkala na snídani.
Dnes jsem si dala chléb s marmeládou a čajem.

Vyskočila jsem a řítila jsem se do Zmijozelské místnosti pro pomůcky na bylinkářství.

Teď jsem šla v doprovodu Harryho , Draca a Ester mezi skleníky na tříhodinovou výuku bylinkářství.
Dorazili jsme do skleníku ,kde již čekalo hodně lidí a také zde byla profesorka Prýtová.

Hodina začala.
,,Dnes budeme dostávat z Mimbulus Mimbletonia tekutinu ,která je velmi vzácná a
jmenuje se Mrvomíza.Nalistujte si učebnici na straně devadesát a přečtěte si."
Všichni začali listovat knihami...
Já jsem si přečetla i pár dalších rostlin,protože mi přišly zajímavé.

Mečavec stříbrný
Horská rostlina. Mečavec je poměrně vysoká rostlina, která má žluté květy. Mudlové i kouzelníci ji trhají, ale ihned ji zahodí, protože rostlina začne vřískat: "Co mě trháš? On ničí přírodu! Chyťte ho!"

Měňavice malá
Bažinatá rostlina. Je to rostlina s výhonky, které se plazí po zemi a mění barvu podle prostředí, podobně jako chameleon. Tato rostlina, stejně jako i jiné bažinaté rostliny, se vás pokouší stáhnout na dno bažiny. Platí na ni i obyčejná kouzla.

Mimbulus Mimbletonia
Pokojová rostlina. Tato rostlina je vzácná, jelikož roste pouze u Asyrských břehů a má ji málo kouzelníků. Rostlina vypadá jako malý šedý kaktus, z kterého vyrůstají malé nežity. Při útoku na rostlinu začne ze všech ostnů stříkat tmavě zelená tekutina, která silně zapáchá. Tato tekutina se nazývá mrvomíza a přidává se do některých lektvarů.

,,Tak koukám ze jste dočetli a teď si vemte rukavice ,ochranu na oči a lahvičku do které vám poteče Mrvomíza."Profesorka Prýtová domluvila a rozdala nám rostliny.

Já byla ve skupince s Harrym,Dracem a Ester.

Po dlouhých dvou hodinách se nám podařilo dostat z rostliny tři kapky Mrvomízy a už teď jsme byli vyčerpaní.
A do konce hodiny jsme z rostliny dostali nakonec pět kapek ,což bylo nejvíce ze třídy.
,,Pět bodů pro Lilly ,Ester a Draca a pět bodů pro Harryho."Prýtová se na nás usmála.
Hodina skončila.

Zbytek dne utekl jako každý den moc rychle.
A teď jsem seděla ve společenské místnosti a již zbývala jen jedna hodina do setkání se Snapem v ředitelně.
Čas jsem si krátila čtením knihy o Famfrpálu.

Teď již zbývalo jen deset minut a já vyrazila na cestu k ředitelně.
V hlavě jsem si říkala ,jestli jsem přeci jen něco neprovedla.
Šla jsem po schodech, jedno zrovna měnilo místo ,a tak jsem musela počkat.

Došla jsem před zlatého chrliče a až teď jsem si uvědomila ,že nevím heslo.A tak jsem musela doufat v to že si pro mne Snape přijde.

Čekala jsem a přesně v osm se zde ocitl Snape.
,,Ahoj Lilly."Řekl a usmál se,ale vypadal celkem nervózně.
,,Dobrý den pane profesore."Řekla jsem a pokusila se o úsměv.
,,Cukrátka." To bylo heslo ,které teď zřetelně Snape vyslovil nahlas.
Vešli jsme po schodech ,které nás vynášeli vzhůru.
Chrliče nás donesli vzhůru a teď Snape zaťukal na dveře.
,,Vstupte ,již vás očekávám."Pronesl hlas ,který patřil řediteli.
,,Dobrý den pane profesore Brumbále."Řekla jsem a ohlížela se kolem.
Brumbál došel ke skříni a vyndal z ní misku na ,které se čeřila hladina modré šedi.
Přistoupil ke svému pracovnímu stolu a položil na něj misku.
,,Vaše vzpomínky Severusi."Prohlásil Brumbál po chvilce myšlení.
,,Myslím ,že bych ji nejdřív měl něco říct."Řekl Snape a podíval se mi do očí.
,,Lilly Tess Snapeová,jsi moje dcera."Řekl a nepřestával se na mne koukat.
,,Pane já jsem Diggoriová a rodiče nemám,zemřeli mi ,když..."Nestihla jsem doříct větu a Snape mne zarazil.
,,Ale ano máš,jen je to komplikované..."Snape se na mne usmál.
Já jsem ale stála jako přimražená.
,,Ch-Chcete mi s-snad říct pane profesore,že jste můj otec?"Vykoktala jsem a koukla se mu do očí.
,,Ano."Řekl.

,,Posaď se ukážu ti vzpomínky."Řekl a posadil se do křesla vedle mne.
Vyndal z hlavy hůlkou dlouhý spirálovitý vlas ,který zářil modře a vhodil ho do myslánky.

LillyKde žijí příběhy. Začni objevovat