U vlaku na nás čekal Hagrid.,,Pojďte za mnou půjdeme,aby vás mohli zařadit!"
Tak jsme šli, pluli a došli jsme ke schodišti,kde na nás čekala profesorka McGonagalová.,,Tak vítám vás v Bradavicích."Pronesla s úsměvem.A já jí ho oplatila.
Pak nachvilku odešla.A mezitím si všichni povídali.
Najednou ke mě prišel jeden kluk říkal ,že se jmenuje Draco.Ale vůbec mě nezajímal byl takový škodolibý,i Nevilovi se posmíval a ani nevěděl za co.Tak jsem mu řekla jestli nepřestane tak to zchytá!On se zalekl a ustoupil.A zeptal se kdo jsem.Odpověděla jsem,že jsem Lilly.,,Aha tak to jsem vědět nepotřeboval ,stejně jsi určitě jen mudlovská šmejdka.''
Najednou vše utichlo .Já dostala vztek a dala jsem mu facku.,,Tak abys věděl tohle se neříká.A ne nejsem!"Draca to zaskočilo.
,,Tak co teda?"Tázal se Draco.
Zařvala jsem.,,Také mám čistou krev,ale nejsem tak škodolibá jak ty a v tom se dost lišíme!"
V tom okamžiku se vrátila profesorka.A pronesla,že je vše připraveno a, že můžeme jít. Šli jsme do síně kde seděli žáci školy,mezi nimi i Cedric.
Všichni nás přivítali vřelým potleskem.
Stála jsem teď před Brumbálem,profesory a moudrým kloboukem.McGonagalová začala říkat jména.,,Draco Malfoy!"Řekla a ušklíbla se.
Klobouk ho poslal do Zmijozelu ,jak jinak,vždyť se tak i chová.,,Nevil Longbottom!"
,,Tak běž Nevile!" Řekla jsem mu.Nebelvír ,prohlásil klobouk.A Nevil se přidal ke stolu ,kde seděli jeho spolužáci.
Najednou McGonagalová řekla.,,Lilly Diggoriová."A Brumbál na mě začal zírat.Všechno jako by se zpomalilo,řekla jsem si vduchu.Vyšla jsem po dvou schodech sedla na stoličku a nasadila klobouk.
Klobouk povídá.,,Hmmm velmi zajímavé,jsi statečná,chytrá...Také jsi minulost neměla moc lehkou.Tak to bude Zmijozel!"Všichni žáci Zmijozelu tleskali,ale Draco se mračil.Usadila jsem se k jedné dívce.A začala jsem jíst večeři.Po chvilce jsem se jí zeptala ,jak se jmenuje.,,No já jsem Ester,těší mne.",,Mne také,odpověděla jsem zklamaně."A v tu chvíli jsem si uvědomila ,že moudrý klobouk asi určil správně."O pár let později ...
(Bude mi 16)
ČTEŠ
Lilly
ФэнтезиPro všechny kdo mají rádi Harryho a Draca,nebo vlastně celé Bradavice...❤️ Příběh je o dívce jménem Lilly ,která ztratila rodinu. V Bradavicích najde však spoustu kamarádů a také zjistí ,že má bratra... Kdo to je?Žijou její rodiče ? Čtěte a dozvíte...