Bratr

32 4 0
                                    

Konec školního roku se kvapem blížil.
Zbývaly již poslední dva týdny.
A já si užívala poslední pobyt ve škole.
Leželi jsme s Dracem,Ester a Harrym pod stromem u jezera a koukali na oblohu.
Místo mraků jsme si představovali různé zvířata.
,,Hele asi by jsme měli vyrazit na odpolední vyučování začíná za deset minut."Řekl Harry a roztrhl tím moje myšlenky.
,,Deset?!" Vykřikli jsme všichni najednou.

Začali jsme se zvedat a utíkat do ložnicí pro věci.
Popadla jsem školní brašnu a řítila jsem se na hodinu přeměňování.
Dorazila jsem do třídy akorát v čas.
(ostatní už zde byli)
Začali jsme přeměňovat ježka ve špendlík a jelikož mne se to povedlo asi na popáté,tak jsem dostala 10 bodů pro Zmijozel.
Začala jsem pomáhat Harrymu.
Moc mu to nešlo,ale pak se mu to povedlo tak dobře,že dostal 5 bodů pro Nebelvír.

Ke konci hodiny jsme se spolu smáli v lavici Nevilovi ,protože mu ježek vybouchnul a dostal vynadáno.(nakonec jsme mu šli pomoct s úklidem)

Hodina skončila ,balila jsem si věci a náhle ke mne přikráčela McGonagallová.
,,Dobrý den."Pozdravila a usmála se.
Nestačila jsem ani pozdravit a už na mne nahrnula spoustu slov.
,,Dnes večer ,potřebuji s vámi mluvit a zavolejte sebou Draca Malfoye.Přijďte ke mne do kabinetu."
,,Dobře."Odpověděla jsem a vytratila se z učebny.
Už dlouho jsem čekala ,že si mne někdo z učitelů zavolá ,ale že McGonagallová?
Ta byla poslední na kterou bych si vzpomněla.

Hodina bylinkářství uběhla jako splašená.
Teď jsem s Dracem kráčela ke kabinetu McGonagallové.
Cestou jsme rozebírali co by po nás mohla chtít.

Došli jsme ke dveřím a zaklepali,vešli dovnitř a pozdravili.
V mé překvapení zde byl i Brumbál ,Snape a dokonce i Nymfadora Tonksová.
Všichni nás uvítali s úsměvem.
Posadila jsem se vedle Draca na křeslo.
,,Ahoj dceruško." Pozdravil Severus.(můj otec)
Oplatila jsem mu jeho pozdrav úsměvem a čekala co se bude dít dál.
Pak od stolu vstal Brumbál a pronesl.
,,Věci ,které nevypadají jak se zdály se teď vyjasní.
Minervo ,odeberte jim každému kapku krve a dejte je jen a pouze do jedné lahvičky.
Pokud se krev smíchá a začne zlatě zářit,tak je to Lillyino ztracené dvojče.Pokud to však není on krev se nesmíchá a zůstane červená."
Já a Draco jsme se na sebe podívali a vyvalili jsme oči.
McGonagallová nám odebrala kapičky krve a dala je do lahvičky.
Krev byla i po pěti minutách stále tmavě červená a už jsme se chtěli vzdát.
Najednou však krev zazářila zlatě a já jsem nevěděla co dál.
Po dvouhodinovém vysvětlování mi bylo vše jasné.
Draco je můj bratr,kterého unesla Narcisa Blacková a já jeho sestra jsem zůstala v zapomnění.(vždyť mi byl velice podobný)
Naštěstí jsme se po velmi dlouhé době zase shledali a pokud jde o Dracovi falešné rodiče ti už asi touhle dobou sedí v Azkabanu.
A tak naše malá rodinka ,bohužel bez matky byla zase šťastná a veselá.
Já a můj otec jsme byli nerozlučná dvojka a to samé i můj brácha Draco.
A také jsme zjistili kdo nám dal náhrdelníky, byl to Snape náš otec.



Po této kapitole je zcela poslední kapitola tohoto příběhu!❣️
Doufám ,že se tato kapitola líbila.💘

LillyKde žijí příběhy. Začni objevovat