Druhý den ráno jsem se rozhodla ,že nebudu nic řešit a nechám to plavat.Samozřejmě kdyby se mi udělalo špatně ihned si dojdu na ošetřovnu.
Harrymu se mi nic nechtělo říkat,ani se ho ptát co se ten večer stalo.Už i tak jsem byla unavená a naštvaná ,protože jsem musela psát pojednání pro Snapea,které jsem měla mít na dnešní dvouhodinovku lektvarů již hotové.
Vyběhla jsem z pokoje s již vypracovaným pojednáním a mířila jsem si to na dvouhodinovku lektvarů.
Před učebnou jsem potkala Harryho a tak jsme se obejmuli a pak mi dal pusu do mých blonďatých vlasů.
Rozloučili jsme se právě včas.Snape nás volal všechny do učebny.
Když jsem kolem něj procházela všimla jsem si jak se na mne zamyšleně divá ,jako kdyby mi četl myšlenky.Raději jsem odvrátila pohled a usadila se k mému kotlíku.
Draco nedorazil...(a už tu měl dávno být)
,,Připravte si lektvar ,jakýkoli. Připravte ho perfektně a předvedete mi ho na konci hodiny.Do práce!" Snape se otočil a začal přecházet sem a tam.Připravila jsem si ingredience a rozhodla jsem se vyrobit lektvar "Doušek Živoucí Smrti".(ano těžší lektvar na přípravu jsem si opravdu vybrat nemohla...)
Pomalu jsem začala a četla postup:
Ingredience;
asfodel
pelyněk
baldrián, kořínky
dřímalka, fazolka
Postup;
Rozdrcený kořen asfodelu přidejte k výluhu z pelyňku.
Přidejte kořínky baldriánu.
Polotovar má nyní připomínat hustou kapalinu barvy černého rybízu.
Fazolky rozdrťte plochou čepelí stříbrné dýky, neboť se tak získá hodně šťávy.
Obsah kotlíku má nyní mít světle fialovou barvu.
Míchejte proti směru hodinových ručiček, dokud lektvar nebude téměř průsvitný.
Po každém sedmém zamíchání přidat jedno po směru.
!Pozor velmi nebezpečný!Hned jak jsem dočetla postup ,tak jsem nachystala ingredience.Začala jsem nejdříve drtit kořen a pak ho dala do výluhu z pelyňku....(postupovala jsem dál a vše bylo dobré)
Ozvalo se zaťukaní na dveře a vešel Draco.(přišel na posledních 20minut hodiny)
,,Omlouvám se pane profesore..."
,,Máš dva týdny trestů a začneš hned zítra."Odsekl Snape.,,Máte patnáct minut do konce."Ozval se Snape po chvilce ticha přerývané syčením lektvarů a krájením nožů.
Měla jsem hotovo! Teď jsem našla jen obyčejný lístek a položila jsem ho do kotlíku.
Lístek ihned zmizel.Odebrala jsem vzorek lektvaru do lahvičky a šla ke Snapeovi.
,,Vida vida ,máš talent Lilly."Snape se trochu nad tím co řekl zarazil a snažil se pokračovat v mojí pochvale.
,,No tak já vám dám Diggoriová padesát bodů pro Zmijozel."Dořekl a šel si sednout ke stolu.
Draco se na mne ohlédl a já k němu došla.
,,Je divné, že mne oslovil jménem a pak příjmením..."
,,To máš pravdu Lilly...Něco mi tu nesedí.Vidíš jak se na tebe pořád kouká?"
,,No jo to máš pravdu.."Řekla jsem a dále přemýšlela.Nakonec jsem se na to vykašlala ,protože právě skončilo dopolední vyučování.Už už jsem chtěla odejít z učebny lektvarů,fakt moc jsem chtěla.Snape mne zastavil.
,,Potřebuji s tebou mluvit Lilly,o samotě."Snape zněl nervózně a zase mne oslovil jménem...
,,Ano,dobrá a o čem?"Zeptala jsem se a snažila jsem se ,aby to neznělo nijak špatně.
,,To se dozvíš...Můžeš zítra v osm,jestli ano očekávám tě u ředitele....A ne neboj nic si neprovedla!"Dořekl,když viděl můj zděšený výraz.
,,Tak běž,hezký den."
,,Nashledanou..."Rozloučila jsem se a běžela na oběd.Dnešek utekl rychle a nic zvláštního se nestalo.Možná jen to ,že jsem se dozvěděla ,proč Draco nepřišel na skoro celou dvouhodinovku lektvarů.
Byl s Ester a běhali po školních pozemcích a pak si Draco vzpomněl ,že má hodinu...Tenhle den jsem vůbec nemohla usnout,jelikož mne zajímalo co mi Snape tak důležitého chce říct...
Po půlnoci jsem usnula bezesným spánkem a spala až do rána....Co myslíte ze chce Snape říct Lilly?
ČTEŠ
Lilly
FantasyPro všechny kdo mají rádi Harryho a Draca,nebo vlastně celé Bradavice...❤️ Příběh je o dívce jménem Lilly ,která ztratila rodinu. V Bradavicích najde však spoustu kamarádů a také zjistí ,že má bratra... Kdo to je?Žijou její rodiče ? Čtěte a dozvíte...