11. Komolyan

4.6K 275 120
                                    

Louis

Louis bizakodó volt, amikor kiengedték a kórházból. Szinte számolta az órákat, mikor fognak végre bemenni hozzá, hogy odaadják a papírjait, ő pedig felöltözhessen és hazamehessen. Haza, hogy lássa a családját, megebédeljen velük, ami nagyszerű volt, mert már nagyon hiányoztak neki, aztán leheveredjen velük egy kicsit a kanapéra. Az anyja dolgozott azon a napon, ezért csak az apja és a testvérei voltak otthon, de ez is sokkal jobb volt, mint a saját házában egyedül, a kórháznál pedig fényévekkel. Egy problémája volt csak, nagyon hiányzott neki Harry.

- Kimegyek, elszívok egy cigit - tápászkodott fel a kanapéról, aztán a hátsó udvarra sétált. Még volt egy vékony kötés a fején, amire egy kötött sapkát húzott, így nem is láthatta és nem is zavarta a fehér géz látványa. Amikor kint fagyoskodott egy papucsban és egy pulcsiban a vastag hóval borított udvaron, és a cigarettáját szívta, elővette a telefonját, de Harry még mindig nem válaszolt az üzenetére. Előző este sokat beszéltek, egészen addig, amíg a doktor le nem feküdt aludni, de már délután öt volt, és az üzenete olvasatlan volt minden platformon. Igazán nem akarta zaklatni őt, de addigra feladta az elhatározásait, és tárcsázta a másik férfit, a telefonja viszont azonnal azt mondta, hogy Harry nem elérhető. Louis aggódni kezdett, és nem feltétlenül amiatt, mert történt vele valami. Attól tartott, hogy Harry szándékosan próbálja meg ignorálni őt, csak azt nem értette, miért. Mi a fene lehet a baj, mert azt hitte, hogy nagyon is jól alakultak a dolgaik. Hitt abban, hogy ez valami több. Hogy Harryvel talán minden megváltozhat, mert az érzései is megváltoztak azzal kapcsolatban, hogy melyik a jobb, bujkálni és magányosnak lenni, vagy vállalni mindent, tudva, Harry az oldalán van.

Az egész este így telt el, aggódott, gondolkodott, tépelődött és emésztette magát. Már csak akkor kezdett öltözödni, amikor a testvérei elköszöntek tőle, hogy aludni menjenek, Louis pedig úgy döntött, ideje volt hazamennie.

- Szia, drágám - lépett be Jay az ajtón, és egyből megölelte Louis-t. - Remélem jó napod volt itthon.

- Csak hiányoztál - mondta kedvesen, egy mosolyt erőltetve magára, pedig nem volt vidám. Egy cseppet sem. Már este tíz is elmúlt, és Harry továbbra sem jelentkezett. - Hazamegyek, lefekszem. Hirtelen sok volt ennyi idő talpon.

- Helyes - bólintott a nő, miközben felakasztotta a kabátját. - Ne erőltesd meg magad túlságosan, rendben? Attól még, mert nem kell bent feküdnöd, még nem vagy a régi. Pihenned kell, és kímélned magad.

- Igenis, doktornő - mosolygott az anyjára, aztán megpuszilta, és kilépett az ajtón, hogy hazavezessen.

Egészen lefekvésig csak Harry és az elbaszott helyzetük járt a fejében. Nagyon szeretett volna beszélni a férfival. Megkérdezni tőle, hogy mi történik. Hogy mi a franc baja van, és miért nem reagál semmire. Ha többel nem, annyival csak tartozott volna neki, hogy elmondja, nem akar tőle semmit. Jól érezték magukat, nem volt rossz, de ennyi volt. Louis akkor is rosszul érezte volna magát, akkor is utálta volna az egész helyzetet, de legalább tudta volna, hogy mi van.

Harry természetesen még az álmaiban sem hagyta nyugodni, ott is visszaköszönt, hogy az orra alá dörgölje azt, amit nem kaphatott meg. Vagy inkább elveszített. Bár ebben sem volt biztos, hiszen nem veszíthetsz el valamit, ami soha nem volt a tied, nem igaz? Kellemetlenül ébredt, és csak azután érzett magában némi életkedvet, hogy megivott két kávét, aztán megreggelizett. Félve nézett rá a telefonjára, és persze csalódnia is kellett, mert nem várta nem fogadott hívás, és az üzenetei továbbra is olvasatlanok voltak. Louis ideges volt, lehetetlenül dühös, és számon akarta kérni Harryt. Már abban sem volt biztos, hogy akar tőle valami komolyabbat. Louis ezelőtt nem akart valódi kapcsolatot srácokkal, de mindig, minden körülmények között őszinte volt, és elmondta az illetőnek az igazat. Harry még erre is képtelen volt, ez pedig idegesítette őt. Miután mindent bepakolt a mosogatógépbe, a hálóba ment, hogy felöltözzön, közben pedig kihangosítva az anyját tárcsázta.

Christmas Charity (Befejezett)Where stories live. Discover now