1. Mindenki ideges

4K 235 105
                                    

Louis

Már csak három nap volt karácsonyig. Louis számára idén mégsem kizárólag a meghitt ünnep volt a legjobban várt esemény, hanem a meccs, amit azon a szombat délutánon játszottak a Doncaster Stadionban. Már reggel óta egészen be volt zsongva, és még a háza garázsának az ajtaját is nyitva felejtette, így aztán az utca végéből kellett visszagurulnia, hogy bezárja, amikor elindult a szüleihez. Nem laktak messze egymástól, Louis szinte a függője volt Jaynek, az édesanyjának, ezért soha nem költözött volna túl messzire tőlük. Amint megérkezett a ház elé, amiben felnőtt, az éppen arra járó szomszédok integettek neki, és mosolyogva köszöntötték. Louis ünnepelt sztár volt a szülővárosában, és már azon is túl ment a híre, mert több nagyobb válogatott is udvarolt neki, csak hogy szerződtethessék a csapatukba. Louis néha el is gondolkodott más angliai focicsapatokon, de arra jutott, hogy túlságosan szereti a Doncaster Roverst ahhoz, hogy cserben hagyja őket. Úgy érezte, számára elég az is, hogy csak Anglián belül ismert, és a pénz is, amit a meccsek alatt keresett, vagy épp a támogatóktól folyt be, tökéletesen elég volt ahhoz, hogy minden igényét kielégítse. Még a családját is tudta támogatni belőle. Imádta az életét, ezért eszében sem volt változtatni, hogy sokkal elfoglaltabb legyen, és ne maradjon egyetlen nyugodt pillanata sem, amit a szeretteivel és a barátaival tölthet. Louis-nak egy második nagyon komoly munkája is volt, mégpedig a rászorultak megsegítése. Huszonhét éves korában hozta létre a Tomlinson's Foundationt, ami addig, mindössze kétéves fennállása alatt is hatalmas népszerűségre tett szert. Az alapítvány a rászoruló gyerekek megsegítésére született, és támogatta a város minden gyerekkórházát és árvaházát is. Louis számára nagyon fontos volt, hogy annyi gyereket láthasson mosolyogni, amennyit csak lehetséges. Hitt abban, hogy ha mindenki csak egy kicsit hozzáad, már hegyeket mozgathatnak meg, és Louis-nak sikerült is megszólítani az embereket. Ez a bizonyos délután ezért is volt nagyon fontos számára. Jótékonysági meccset játszottak a Manchester Uniteddel szemben, akik egyből igent mondtak a barátságos mérkőzésre, amikor megtudták, hogy a teljes bevétel, és a szponzorok támogatása is a gyerekek javára lesz fordítva karácsonykor.

A családja már pirosba öltözve várta őt, hogy még együtt igyanak egy teát, mielőtt Louis elfuvarozza a család egyik felét, az apja pedig a másik felét a stadionig. Szerettek már a bemelegítésnél is ott lenni, Louis pedig egyáltalán nem bánta, sőt, imádta, amikor a szerettei körülötte voltak játék közben. Erősítette őt. Amikor beértek, még megölelte Jayt, aki sok sikert kívánt, és elindult az öltözők felé, ahol már többen is készülődtek, ő pedig mindenkivel kezet fogott.

- Remélem bal lábbal keltél, Tommo! - viccelődött vele Niall, aki az egyik hátvéd volt a csapatban, és nem mellesleg Louis legjobb barátja, amióta az eszét tudta. Louis már évek óta középpályás volt, és ez meglehetősen kifizetődőnek bizonyult a csapatnak is, mert zseniálisak voltak a védései, de a támadásairól híresült el. A védjegye pedig a bal lábbal indított rúgása voltak. Louis jobbkezes volt, és mindkét lábával tökéletesen focizott, de a bal lába dominált, ami egy kis különlegességet adott a játékának. - Ezt a meccset meg kell nyernünk!

- Semmi tétje, ne menjetek úgy neki, és akkor lemossuk őket a pályáról - vigyorgott Louis, és elkezdte magára ölteni a kiegészítőket, aztán a focimezét is. Állandó száma volt a csapatban, amit ő választhatott ki, így lett a huszonnyolcas Louis szerencseszáma, és kezdte el használni ezek után mindenhol. Miután elkészült, a hajába tett egy fekete gumi hajpántot, mert a tincsei már túl hosszúak voltak ahhoz, hogy miután megizzad, ne lógjanak a szemébe. Tudta ő, hogy már ideje volt elmennie a fodrászához, de a hétköznapokban nem zavarta, és hamar rájött, hogy szeret elszórakozni vele a tükör előtt, amikor buliba készül a barátaival, vagy valamilyen kötelező eseményre hivatalos. Miközben a pályára tartottak, Niall lépkedett mellette, és éppen arról mesélt, hogy milyen csajt szedett fel előző este, aki máris azt várta tőle, hogy meghívja a családi karácsonyra. Ezen nevettek egy jót, aztán az edzőjük, James kezdett el hosszasan magyarázni nekik, miközben mindenki a kezeit, lábait és derekát melegítette be.

Christmas Charity (Befejezett)Where stories live. Discover now