27.

332 10 0
                                    

"Nikdy jsem s ním nechodila a ani nikdy nebudu, to mi věř" Je ta holka normální? "Takže si jako celou dobu lhala a dělala ze mě debila" No já se poseru, to nemyslí vážně. "Debila jsem z tebe dělat nemusela, zvládáš to dobře i sám" Teda to si ale dělá prdel. "Ty mi tady lžeš do ksichtu a já ze sebe dělám debila jo, ty si vážně neskutečná, nejsi normální, ty NEJSI normální. Co jako.." pusa. Ona mi dala pusu. Na rtech mi zašeptala. "Už mlč prosím" Začal jsem jí líbat zpátky. Najednou se to seběhlo všechno strašně rychle a my vedle sebe leželi nazí v posteli. Oba jsme koukali do stropu a mlčeli. Tolik mi chyběl sex s ní, ona celá. Najednou se zvedla z postele. "Musím jít"  Skoro z toho pokoje utekla, z vlastního pokoje utekla jak kdyby nebyl ani její.

Annie povs

Teda tak to bylo něco, akorát realita je realita. Takhle se přece problémy neřeší. Jason je Jason. Já jsem já. No nekecej ty tupko, já jsem já co to meleš proboha. Myslím že už z toho všeho začínám akorát magořit. Jason měl pravdu, fakt nejsem normální. Ale sex byl teda dobrej, ostastně to byl vždycky.. Akorát bych se teď nejradši propadla, řeknu mu pravdu o Trisovi a pak se s nim vyspim. Nalila jsem si do skleničky vodu a celou ji vypila. Pak ještě jednu, pak jsem sáhla do skříňky pod dřezem a nalila si do skleničky, ani nevim co to bylo ale vypadalo to jako rum. Potřebuju panáka. Nejlíp dva. Když jsem si nalévala třetí, slyšela jsem Jasona scházet ze schodů.

Jason povs

Scházel jsem schody dolů a mířil si to do kuchyně. Annie tam stála a lila do sebe nějaký pití, moment? To je můj chlast. "Co tady jako děláš?" Připíjim si. "Jo a na co?" To by mě teda zajímalo. "Na nervy" Zašklebila se a opřela se o skříň, to už je opilá nebo co?

Fuck boyKde žijí příběhy. Začni objevovat