4.

1.7K 44 2
                                    

Nasedli jsme do auta a jeli bůh ví kam. Jason celou cestu křečovitě držel volant a měl zatnutou čelist. Asi je na mě furt dost naštvaný...
Zastavili jsme skoro uprostřed lesa lde byl jen obrovský dům. Vystoupili jsme z auta a Jason mě hned táhl dovnitř do domu. Jen co se za námi zavřeli dveře mě na ně Jason přirazil a začal mě líbat. Ani nevím jak nebo proč ale spolupracovala jsem a líbilo se mi to...
Jenže pak mi začal sundávat triko a to jsem ho od sebe už odstrčila.
On mě ale znovu chytil za boky a zmáčkl mi prso, zaskučela jsem bolestí. Drsně mě líbal ale já tentokrát nespolupracovala. Nelíbilo se mi to a navíc jsem měla strach co chce udělat.
Chytil mě za vlasy a táhl mě nahoru po schodech, kňučela jsem bolestí ale jemu to bylo očividně jedno. Otevřel dveře do nějakého pokoje a shodil mě na postel. Sedl si na mě obkročmo a jedním pohybem mi roztrhl tričko a sundal mi ho. Bouchala jsem do něj rukama, kopala nohama ale měl mnohem větší sílu než já. "Nech mě!" zakřičela jsem na něj. "Drž hubu! Jseš moje takže si s tebou můžu dělat co chci!" Sundal si triko a kalhoty a začal mě líbat a osahávat, roztrhl mi kalhotky a hodil je na zem. Sobě sundal boxerky, vzal svůj penis do ruky a párkrát ho napumpoval. "Prosím" zašeptala jsem a vytekla mi slza a pak další a další.. Nesmím brečet, nesmím mu dát najevo že mám strach ale já ho sakra mám. Já nebrečím jenže teď nejde přestat... "To by jsi chtěla co!?" řekl to tak slizce až mi naskočila husina.
Vrazil ho do mě a já vykřikla bolestí, přirážel tvrdě a já se svíjela v bolestech. Další slzy se drali na povrch a já jim už nechala volný průběh.
"Oh yes baby" zavzdychal a konečně se udělal. Oblékl se a šel ke dveřím. "Jdi se osprchovat shawty a oblékni se, ve skříni máš nějaké oblečení. Jo a... Moc jsem si to užil." Ušklíbl se a odešel, nenávidím ho, tak moc ho nenávidím... S pláčem jsem se postavila a chytla se za břicho, strašně mě bolelo v podbříšku. Zalezla jsem do sprchy a trochu se uvolnila, pak jsem se převlékla do černých tepláků a černého trička. Lehla jsem si na postel, schoulila se do klubíčka a s pláčem jsem usnula.

Tak máme tu další díl tak snad se bude líbit.
Omlouvám se za chyby.
Nici❤

Fuck boyKde žijí příběhy. Začni objevovat