Táhl mě dál dlouhou chodbou jen ve spodním prádle. Byla mi zima a celé mé tělo mě bolelo. Nedostatek spánku se projevil v tom že moje oči byli přivřené a neustále jsem zívala.
Zastavili jsme před velkými hnědými dveřmi, musela jsem vejít první, asi si myslel že mu uteču ale můj stav mi to jaksi nedovoluje. Šel do rohu místnosti kde byla obrovská skříň, otevřel ji a hodil po mě šedé tepláky a dlouhé bílé triko. "oblékni se." zamrmlal a já se začala oblékat. Byla jsem už oblečená a jen stala na místě. Přibližoval se, když byl těsně u mě cítila jsem jeho horký dech na mé tváři a upřeně na mě hleděl, zatím co já se neodvážila ani pohnout natož se mu podívat do očí. "Jak se jmenuješ?" zachraptěl. "A-annie P-parker" Vykoktala jsem a sklopila hlavu. "řekni mi o sobě něco zlato" řekl to takovým provokativním a uchylackým tónem až mi naskočil husí kůže.
"je mi 19 let, bydlím sama a rodiče žijí v Kanadě" řekla jsem potišeji a hrála si se svými prsty. "podívej se mi do očí, nemám rád když se mi někdo vyhýbá pohledem když s ním mluvím!" zavrčel a já se mu tedy podívala do očí... "zeptám se tě ještě na jednu otázku" jen jsem přikývla. "jsi panna?" Koukla jsem na něj pohledem ,, To jako vážně?" a zavřela hlavou že ne. Jen se ušklíbl, vzal mě za ruku a táhl mě ke dveřím. Pustil mě a otevřel dveře, vyšli jsme a já šla za ním jk poslušný pejsek. "Jo a mimochodem já jsem Jason McCann" řekl. Jako by mě to zajímalo zamrmlala jsem si potichu pro sebe ale asi ne dost potichu... Zastavil se a otočil, vypadal naštvaně ale já jen řekla že mě nezajímá jeho jméno... Šel blíž ke mě a dal mi facku, asi si myslel že začnu vyvádět a všechno možný ale já jen zvedla hlavu a falešně se na něj usmála. Můj táta mě učil že si nesmím nechat všechno líbit a že slzy patří jen těm co si je zaslouží a to Jason opravdu není! Zřejmě ho můj falešný úsměv naštval ještě víc ale jestli si myslí že to semnou bude mít lehký tak to ani náhodou.Tak další díl je tady tak snad se líbí.
Omlouvám se za chyby.
Nici.❤
ČTEŠ
Fuck boy
FanfictionVíte jaké to je když vás unesou a prodají jako děvku? Ne? Já ano! "Měla bych tě nenávidět za to všechno co jsi mi provedl ale nejde to a já nevím proč!" Křičela jsem na něj a on se zvedl a beze slova odešel...