18.

872 35 3
                                    

"Já nevím..myslím si to, ale nejsem si stoprocentně jistá" Tristan se na mě podíval zamyšleným pohledem a řekl...

,,I kdyby ano, tak víš, že já ti se vším pomůžu. Jestli čekáš opravdu dítě, tak je to zřejmě Jasona že ano?"

,,no za poslední dva měsíce jsem s nikým jiným nespala"

,,takže by to bylo nebo je jeho"

Povzdechla jsem si a začala pracovat. Po práci jsem šla hned domů a tam potkala Jeremyho jak s někým volá a tetu která uklízela celý dům.
"Ahoj, chceš s něčím pomoct?" Zeptala jsem se tety a sundali si bundu a vyzula boty. "Ahoj zlatíčko, možná jen převleknout postel v pokoji pro hosty, aby se tu syn Jeremyho měl dobře" Usmála se a já se vydala do pokoje pro hosty. Převlekla jsem postel a trochu to tam poklidila. Sešla jsem schody dolů a posadila jsem se do obýváku. Za chvíli přišel i Jeremy a teta která vypadala unaveně. "V kolik má vůbec přijet Jeremy?" Zeptala se teta. "Říkal dopoledne kolem jedenácté" Teta přikývla a já byla opravdu unavená takže jsem jim popřála dobrou noc a šla spát.

Ráno bylo takové chaotické. Zase jsem zvracela.. Teta vařila a běhala k jedné věci za druhou a Jeremy vypadal celkem nervózně. Vzala jsem si na sebe černé džíny a bílou halenku, zastrčila jí do kalhot a uhladila. Jemně jsem se nalíčila a vyžehlila vlasy. "Zlatíčko už je tady, pojď dolů" Zakřičela teta a já se zhluboka nadechla. Vyšla jsem z pokoje a slyšela hlasy, šla jsem pomalu ze schodů a najednou jsem uviděla někoho koho jsem doufala že už neuvidím.. Byl tam, je to syn Jeremyho. JASON je syn Jeremyho. Klid Annie.. Budeš dělat že ho vůbec neznáš.. Ublížil ti a ty mu chceš ukázat že jsi silná. Znovu jsem se zhluboka nadechla a sešla všechny schody. Stál ke mě zády a neviděl že jsem přímo za ním. "Aa tady je, Annie to je můj syn Jason" Řekl Jeremy a Jason se bleskurychle otočil. Měli jste vidět ten jeho výraz. Vypadal vyděšeně, překvapeně a hlavně zraněně. On je zraněný? To já jsem zraněná. Falešně jsem se usmála a podala mu ruku. "Jsem Annie, ráda tě poznávám" Koukal na mě nechápavě a zklamaně. "Uhm.. Jsem Jason" Zamrmlal a koukal do země. Všichni jsme se posadily ke stolu a já musela sedět naproti Jasonovi. Teta nandala jídlo a začali jsme jíst. Při jídle se teta s Jeremym ptali Jasona na různé otázky a tak jsem taky jednu položila. "A ty máš nějakou přítelkyni Jasone?" Sladce jsem se usmála a podepřela si hlavu rukou. Zamračil se a propaloval mě pohledem. Dobrá práce Annie. "Ne nemám" Řekl, no spíše to zavrčel ale toho si nikdo nevšiml. Prý nemá.. Tak kdo to teda byl slyšet v tom telefonu. Lhář jeden. Dojedli jsme a teta sklidila věci ze stolu. Začala umývat nádobí a Jeremy se bavil s Jasonem. "Annie broučku, už jsi byla u doktora s tím těhotenstvím?" Jasonovi zaskočila voda co právě pil a já vykulila oči a otočila se na tetu. "No, ne. Jdu tam až zítra" Křivě jsem se usmála a podívala se na Jasona který vypadal víc než naštvaně a taky hodně překvapeně. "Není mi nějak dobře teto, půjdu si lehnout" Teta chápavě přikývla a já odešla nahoru do pokoje a rozbrečela se. Tohle je v prdeli, totálně v prdeli.

Fuck boyKde žijí příběhy. Začni objevovat