Vyšla jsem z ordinace a utíkala rychle zpátky do práce. Vběhla jsem do knihovny a uviděla u stojanu na časopisy Tristana. "Hej Tristane" Zakřičela jsem a on zvedl pohled od časopisu, usmál se a pozdravil. "Tak co? Jak dopadlo to vyšetření?" Okamžitě se zeptal na otázku, na kterou všichni čekají. "Nejsem těhotná" Vydechla jsem a usmála se. "Byla to jen nějaká viróza" Ze začátku mě trochu mrzelo že nejsem těhotná, ale na miminko jsem ještě mladá a nechci aby moje dítě vyrůstalo bez otce. "No a jak se cítíš? Zklamaně, šťastně?" Zeptal se a dal mi pusu na líčko jako to dělá každé ráno když přijdu do práce. "Ze začátku mě to mrzelo, ale pak jsem si uvědomila pár věcí a už je to v pořádku" Usmála jsem se. "To jsem rád, hele Annie, nechceš jít dneska do jednoho baru? Kamarádka slaví narozeniny a já bych chtěl mít doprovod. Víš.. Skoro nikdo neví že jsem gay a já se bojím že bych byl terčem posměchu" Sklopil hlavu a já ho objala. "Určitě nebyl, všichni vědí jak jsi super, ale ráda s tebou půjdu a budu ti dělat doprovod" Usmála jsem se a on mi úsměv opětoval. "Jsi vážně nejlepší! Děkuju Annie" S Tristanem jsme se pak ještě domluvili v kolik a kde se máme sejít. Pak jsme začali pracovat a já odcházela domů až kolem půl šesté. Byla jsem vážně unavená, takže když jsem přišla domů ihned jsem si lehla na gauč a odpočívala. "Annie broučku, ty už jsi doma?" Aaa teta přišla. "Jojo už jo" Na chvíli jsem zvedla hlavu a pak jí hned zase položila. "A jak to dopadlo u toho doktora?" Sedla si na křeslo hned vedle gauče. Chtěla jsem začít mluvit, ale do místnosti přišel Jason a s pozdravem si sedl do druhého křesla. "No Annie, co ten doktor?" Znovu se ozvala teta a já chtěla aby odešel, jenže to se nestalo. Seděl tam dál a propaloval mě pohledem. "Uhm, nejsem těhotná. Byla to jen nějaká viróza. Všechno je v pořádku" Usmála jsem se a sedla si. "Dobře holčičko, ráda bych poznala tvého přítele. Co kdyby jsi ho zítra pozvala na večeři?" No sakra, nemůžu říct ne. To bych to pak musela vysvětlovat. Takže jsem se falešně usmála a souhlasila. "Teto dneska půjdu s Tristanem do baru, takže nevím kdy přijdu" Zvedala jsem se z gauče a šla po schodech nahoru. Už jsem jen slyšela jak křičí abych si to užila. S Tristanem se máme sejít až v osm takže mám ještě hodinu a půl čas. Vykoupala jsem se a namalovala. Vzala jsem si na sebe černé uplé šaty, které měli vzadu vykrojená záda. Podívala jsem se kolik je hodin a bylo půl osmé. Popadla jsem psaníčko, dala si do něj peníze, telefon a gumičku na vlasy. Vždycky si jí beru. Vyšla jsem z pokoje a šla po schodech dolů. Nazula jsem si černé lodičky, rozloučila se s tetou i s Jeremym a šla na domluvené místo. Už z dálky jsem viděla jak tam Tris čeká. Přišla jsem k němu, objala ho a konečně jsme se vydali do baru.
ČTEŠ
Fuck boy
FanfictionVíte jaké to je když vás unesou a prodají jako děvku? Ne? Já ano! "Měla bych tě nenávidět za to všechno co jsi mi provedl ale nejde to a já nevím proč!" Křičela jsem na něj a on se zvedl a beze slova odešel...