To co jsem včera v noci řekla Jasonovi jsem myslela vážně. Tímhle všechno totálně zazdil. Už jsem si začínala myslet že se změnil, ale nezměnil. Nad Jasonem jsem přemýšlela skoro celý den a ani jsem nevylezla z postele. Jenže když už jsem si všimla že je půl páté a že za hodinu a půl má přijít Tris, z postele jsem vylezla. Napsala jsem mu zprávu o tom co se stalo včera večer a proč jsem odešla. Odpověď mi přišla skoro hned, prý že Jason dneska ještě něco uvidí. Sama pro sebe jsem se usmála a šla se osprchovat. Vzala jsem si na sebe černé džíny a do nich zastrčila bílou halenku. Vyžehlila jsem si vlasy a namalovala se. Naposledy jsem se podívala do zrcadla a šla dolů za tetou. Teta stála u plotny a něco míchala, pozdravila jsem jí a zeptala se jestli nechce s něčím pomoct. Když mou pomoc odmítla, šla jsem si sednout do obýváku a pustila si televizi. Za chvíli přišel Jeremy a posadil se vedle na křeslo. "Annie, chtěl bych si s tebou o něčem promluvit" Usmál se. Já trochu znervozněla a vypla televizi. "Ano? Děje se něco Jeremy?" Poposedla jsem si blíž k němu.
"No, ani ne. Jen jsem ti chtěl říct že s tetou pojedeme na tři týdny na dovolenou do Francie. Jason už to ví a se vším souhlasil. Prý to tady zvládnete a tak se ptám i tebe" Jason už souhlasil? On tady ještě zůstane?"Neboj Jeremy, určitě to tady zvládneme a jak dlouho tady chce ten deb.. Jason zůstat?"
"No chce tady zůstat dokud si nenajde nějaký byt a práci" On to snad dělá naschvál. Proč tady sakra furt musí být? Chtěla jsem Jeremymu odpovědět, ale do místnosti přišel Jason a já zmlkla. Nevěnovala jsem mu ani jeden jediný pohled a koukala se na svoje ruce. Domem se rozezněl zvonek a já šla otevřít. Byl to Tris, překvapivě. Pozdravili jsme se a Tris mě chytl kolem pasu. Dovedla jsem ho do kuchyně kde už všichni seděli u stolu. "Dobrý den" Tris všechny pozdravil a já je seznámila. Když jsem představovala Trise Jasonovi, jeho výraz byl smutný a takový zklamaný. Úplně normálně se s ním pozdravil a na mě se malinko usmál. Teta nandala jídlo a všichni se do toho pustili, povídali jsme si a smáli se, jen Jason nic, prostě tam seděl a dloubal se v jídle. Po večeři jsme se odebrali do obýváku, Jason nešel. Omluvil se tetě že si musí jít ještě něco zařídit a šel si nahoru pro bundu. Celý tohle mi přišlo divný. "Omluvte mě prosím, jen si skočím za Jasonem. Potrebuju se ho na něco zeptat" Usmála jsem se, Tris se překvapeně koukal, ale zřejmě to pochopil. Vyšla jsem schody a šla k němu do pokoje. Zaklepala jsem a po tichém dále vešla dovnitř. Seděl na posteli, otočený zády ke dveřím. "Jasone?" Ihned jak zjistil kdo to je otočil se. "Jsi v pořádku? Dole jsi byl nějaký divný" Přešla jsem blíž k němu. "Nic mi není" Odsekl a otočil se zpátky. Obešla jsem postel a klekla si naproti němu. Chytal jsem ho za ruce a on se na mě podíval. "Co se děje?" Zeptala jsem se. "Co se děje? Vážně se mě na to ptáš? Máš dole toho debila, to se děje. Myslíš si že jsem tě podvedl, nepodvedl. S tou holkou so jsi slyšela v telefonu jsem nic neměl. Když jsem si uvědomil co dělám okamžitě jsem přestal a proto jsem ti volal. A ta holka včera? To ona začala, já to nechtěl. Ale tobě je to všechno jedno, protože máš nového přítele, nový život. Tak nedělej že tě zajímá co se děje a dej mi pokoj" Věděla jsem že teď mluví pravdu, celou tu dobu mluvil pravdu. Za tu dobu co ho znám jsem se už naučila rozeznat když lhal.. Až teď jsem si uvědomila že jsem ho nikdy nevyslechla a nenechala si nic vysvětlit. Kdyby jsem to udělala, mohlo by to celé být jinak.
Moc se omlouvám že dlouho nebyl nový díl, ale nemám teď moc času, nová škola a znáte to. Doufám že se vám bude líbí a omlouvám se za chyby. Nici❤
ČTEŠ
Fuck boy
FanfictionVíte jaké to je když vás unesou a prodají jako děvku? Ne? Já ano! "Měla bych tě nenávidět za to všechno co jsi mi provedl ale nejde to a já nevím proč!" Křičela jsem na něj a on se zvedl a beze slova odešel...