13.

1K 35 1
                                    

Z pohledu Jasona.
Vzbudil jsem se a ležel v posteli sám. Vzal jsem si boxerky a šel hledat Annie. Prošel jsem snad celý dům ale ona nikde. V kuchyni na stole byl položený dopis na kterém bylo napsané moje jméno. Otevřel jsem ho a začal číst.

Jasone, omlouvám se že jsem se nerozloučila ale myslím že by to bylo opravdu težké. Teda..nevím jak pro tebe. Nebudu ti říkat kam jsem odešla protože nechci aby jsi to věděl. Nemusíš se bát.. To co se stalo, co jsi mi dělal, jak jsi mě unesl, znásilnil a mlátil nikomu neřeknu. Asi si teď říkáš proč? Já sama nevím, jen vím že ty takový nejsi a posledních pár týdnu jsi se choval jinak.. Hezky. Možná proto jsem se do tebe zamilovala. Taky vím že by jsi mi city nikdy neopětoval a proto jsem od tebe taky chtěla odejít. To že jsi mi to povolil mě utvrdilo v tom že..ty mi lásku neopětuješ. Doufám..že se budeš mít dobře.
S láskou Annie.

Ona odešla.. Vážně odešla. Dívka do které jsem se zamiloval odešla a jediné co mi tu zanechala je dopis ve kterém píše že nechce abych věděl kde je. Ale já si jí najdu a všechno jí řeknu. Nenechám dívku kterou miluju takhle odejít ať chce nebo ne. Já ji získám zpátky. Jo, teď mluvím jak nějakej magor ale já jí vážně miluju. Předtím jsem si to nechtěl přiznat ale teď jak odešla.. Všechno to vyplavalo na povrch.

Z pohledu Annie.
Přijela jsem do svého bytu a začala si balit věci. Pojedu ke své tetě do Itálie. V půlce balení jsem uslyšela bouchnutí dveří. Vyšla jsem ze svého pokoje a přede mnou se objevila moje nejlepší kamarádka Kathie. "Kathie" šeptla jsem se slzami v očích. Rychle se otočila a témeř výkřikla: "Pane bože Annie! Vrátila jsi se!" Ihned přibehla a objala mě. Strašně mi chyběla ale nemohla jsem jí říct pravdu kde jsem byla. Stejně si myslela že jsem začala cestovat, tak jsem jí to i řekla. "Taky jsi mi moc chyběla ale za dvě hodiny zase odjíždím.." Řekla jsem smutně. "Cože? Kam?" Nevěřila tomu že zase odjedu. "K mé tetě do Itálie, ta o které jsem ti vyprávěla." Povzdechla jsem si. Jenom přikývla, pak jsme si ještě chvíli povídali a Kathie zase odešla do práce. Já si dobalila poslední věci, zamluvila si letenku do Itálie a zavolala tetě že přijedu. Ještě jsem musela zavolat jedné osobě.. Maminka. Vytočila jsem její číslo a po pár pípnutí slyšela její hlas.
"Ahoj zlatíčko! Jsem ráda že konečně voláš. Neozvala jsi se strašně dlouho."

Ahoj mami, omlouvám se ale neměla jsem moc času.. Jak se máš?

"Mám se dobře a co ty? A kde jsi teď?"

Mám se dobře a teď pojedu na pár týdnu k tetě Lily do Itálie.

"Teta má prý nového přítele tak aspoň se s ním setkáš. Užij si to tam broučku a zase někdy zavolej, já teď musím zpátky do práce."

Neboj se zavolám! Měj se mami, mám tě ráda.

"Já tebe taky holčičko, ahoj"

Pak už se ozývalo jen pípáni což znamenalo že hovor ukončila. Vzala jsem si kufr a kabelku, zamkla dům a zavolala si taxík. Sešla jsem dolů, dala věci do kufru a nadiktovala řidiči cestu.

Tak máme tu další díl. Doufám že se vám bude líbit. Opět se omlouvám za chyby. Nici❤️

Fuck boyKde žijí příběhy. Začni objevovat