25.

518 15 0
                                    

*

Z pohledu Annie*

Co mám teď jako sakra odpovědět? No holka, teď sis to ale pěkně posrala.
"Eeh, jo mám. Teda nemám, včera jsme se rozešli? Jo, rozešli" Nervózně jsem se usmála ale vypadalo to spíš jako nějaká křeč, než jako úsměv. Jason se na mě zvláštně podíval.

*A ty si jako hned šla a vyspala se jiným?* Radši jsem mlčela, co mu na to vlastně říct. Byl naštvaný, poznala jsem to. Zatnuté ruce, lícní kosti vystouplé víc než obvykle a pak ty oči, tmavé a bodající.
Pomalu se rozešel ke mně, natlačil mě na linku, ruce dal tak abych nemohla odejít a tělo nalepil tak blízko, že by se tam nevešel ani papír. Dýchal mi na krk a já měla po celém těle husí kůži, hajzl ví jak na mě.
*Příště až budeš mít zase zlomený srdíčko, tak přijď raději za mnou. Ani jeden z nás nechce aby se z tebe stala, jak to říct slušně, levná dívka* Políbil mě pod ucho a já málem omdlela. Levná dívka? Pardon, ale kdo tady prodával dívky a dělal z nich právě tohle?
*Myslím Jasone, že tobě může být úplně někde co ze mě bude, co dělám a s kým co dělám* Obešla jsem ho a štrádovala si to do pokoje. Popravdě ze sebe nemám moc dobrý pocit, takhle jsem se nikdy nechovala. Myslím jako to že bych se vyspala s klukem co ani neznám. Chvíli jsem si i začala myslet že má Jason v něčem pravdu ale pak mě to hned přešlo. Protože když si vzpomenu co dělal on, no to potěš. Teď mi tak došlo, chudák ten kluk, jak se jmenoval sakra. Marcus, jo Marcus. Chudák proboha, myslím že ten už mi ani nezavolá. Doufám že mu neublížil nějak vážně. Debil. Krásnej debil. Cc ne, zadnej krásnej debil.

Z Jasonova pohledu
Co, co si o sobě jako myslí, ze si sem bude tahat nějaký idioty? A ten její přítel? Vole už se v tom trochu ztrácím a něco tady nehraje. Asi za ní zajdu. Teď hned.
"Annie" málem jsem ty dveře vykopl. "Pane bože to neumíš klepat?" Byla tam jen v ručníku a česala si vlasy. Musel jsem na ní zírat docela dlouho protože mi začala luskat prsty před obličejem. Jsem z ní trochu mimo, co trochu. "Eh máš hezkej hřeben" Hřeben? Nic lepšího tam nemáš? "Ty sis něco cvaknul?" Dost zvláštně se na mě podívala. "Co? Ne, proč?" Zbal si svůj posranej zadek Jasone a radši zase jdi. Proč jsem sem vůbec šel? "Já se jen chtěl zeptat vlastně, jak to máš teda s tím svým přítelem" Jsem jak nějaká posraná Barbie. "No, nejsme spolu, ale tebe to zajímat nemusí neboj" Řekla to divným tónem, takovým lžu jak když tiskne. Tady fakt něco nehraje a já zjistím co.

Fuck boyKde žijí příběhy. Začni objevovat