16.

911 33 3
                                    

Už jsou to dva týdny co bydlím u tety Lilly, nic zvláštního se nestalo. Jason se už neozval.. Ani jeden telefonát, ani jedna zpráva. Chtěla jsem aby mi to bylo jedno, ale nejde to. Vlastně jsem i doufala že se ozve, ale zřejmě si užívá s tamtou. Jestli mě chtěl zlomit ještě víc než jsem byla.. Tak se mu to povedlo.
Přestala jsem přemýšlet nad Jasonem a vzala si kabelku. Zavřela za sebou dveře a zamkla je. Rozhodla jsem se že zajdu do místní knihovny, je tam prý spoustu krásných knih a já bych si ráda něco vypůjčila.
Vešla jsem dovnitř obrovské knihovny, vonělo to tam starými knihami. Začala jsem procházet regál po regálu a pečlivě si vybírala tu správnou knihu. Zrovna jsem si prohlížela jednu knížku když do mě někdo vrazil. Byl to kluk, nesl v ruce asi deset knížek a na tričku měl vysačku s jménem. Zřejmě tady pracuje. "Moc se ti omlouvám, přes ty knihy jsem tě neviděl" Omluvně se podíval a usmál se. "To je v pořádku, nic se nestalo" Taky jsem se usmála. Knížky co měl v ruce mu začali padat na zem, pomohla jsem mu je zvednout a řekla že mu s tím pomůžu. Všechny knihy jsme vrátili na své místo a Tristan, jak jsem zjistila z vysačky na tričku, poděkoval. "Taky by se mi líbilo pracovat v knihovně" Řekla jsem a Tristan se hned otočil mým směrem a řekl: "Zrovna hledáme někoho na výpomoc, určitě by tě vzali" Šťastně se usmál a já taky. "Vážně? To by bylo super" Ten nápad se mi moc líbil. Vydělala bych si nějaké peníze a mohla bych si tady najít byt. Navíc knihy miluju, takže by to byla úžasná práce. "Pojď se mnou do kanceláře, myslím že nebude problém aby tě přijali" Jen jsem přikývla a nechala se vést. Tristan zaklepal na velké dveře a vešli jsme dovnitř. U stolu seděl chlapík tak kolem padesáti a mile se usmíval. "Pane Rodgersi tahle slečna by u nás chtěla pracovat, jestli je teda to místo ještě stále volné" Pan Rodgers se usmál a radostně vykřikl. "Beru vás, beru!" Překvapením jsem vykulila oči a uchechtla se. Vyřídili jsme ještě nějaké papíry, podepsali smlouvu a dostala jsem klíče od knihovny a pár hlavních informací. Rozloučila jsem se s panem Rodgersem a vyšla ven z kanceláře. Za dveřmi stál Tristan a zřejmě čekal až vyjdu. "Když teda teď budeme kolegové, mohl bych tě pozvat na kávu aby jsme se trochu poznali?" Řekl Tristan a mile se usmál. "Půjdu moc ráda" Tristan řekl že se jen převlékne a zamkne knihovnu.
Seděli jsme v kavárně která je hned vedle knihovny a povídali si.

"A ty máš nějakého přítele Annie?"

"Uhm.. Vlastně jsem s někým chodila, ale rozešli jsme se" Nebyla to až tak velká pravda, ale nemůžu mu říct že mě unesli a já se zamilovala do únosce, jenže on si se mnou celou dobu jen hrál a pak mě pustil.

"Oh, to je mi líto.."

"Nemusí.. A ty máš nějakou přítelkyni?" Usmála jsem se, ale Tristan se trochu zarazil.

"No víš Annie.. Já jsem gay" Nervózně se usmál a začal si hrát s prsty.

"Pane bože, vážně? To je úžasné!" Vždycky jsem chtěla kamaráda gaye.

"Nevadí ti to? Lidem to občas vadí.." Sklopil pohled.

"Ne! Vždycky jsem chtěla kamaráda gaye." Usmála jsem se a chytila ho za ruku co měl položenou na stole. Tristan se šťastně usmál a my si pak povídali až do večera. Přišlo mi že se známe strašně dlouho a já si toho kluka totálně oblíbila.

Fuck boyKde žijí příběhy. Začni objevovat