"Protože ty přeci nebudeš pomáhat někomu kdo je jen obyčejná děvka jako jsem já" Dost se zarazil a asi nevěděl co má říct. "Nebo jsem snad něco jiného? Protože ty se ke mně tak chováš.. Ubližuješ mi a evidentně se ti to líbí.. Jenže pak se začneš chovat úplně jinak a já to nechápu."
Koukal mi přímo do očí ale furt mlčel. "A teď tady na mně budeš koukat a.." Nestihla jsem to doříct protože se mi přilepil na rty. Odtáhla jsem se od něj a zase totálně nechápala proč to udělal. Nemohla jsem s ním být v jedné místnosti.. Proto jsem se sebrala a odešla nahoru do svého pokoje.
Lehla jsem si na postel a hlavu schovala do polštářů. Po pár minutách někdo začal klepat na dveře a ten někdo byl samozřejmě Jason. "Běž pryč" Zamumlala jsem do polštáře a ležela dál. Dveře se otevřeli a Jason si sedl ke mě na postel. Otočila jsem se na něj. "Řekla jsem běž pryč" Nic neudělal jen tam tak seděl a koukal před sebe.
Sedla jsem si vedle něj a dívala se na svoje ruce, v tu chvíli mi přišli tak strašně zajímavé. "Co jsi to se mnou udělala?" Zachraptěl potichu. "Co?" Nechápala jsem jeho otázku. "Nech to být.. musím si něco zařídit." Zvedl se a odešel a já myslela že se zblázním. Vůbec nechápu o čem to mluvil, co je vlastně Jason zač? Myslím že na tyhle otázky mi může odpovědět jenom on jenže ten mi nic neřekne.
Chci odsud pryč ale zároveň taky nechci. Nechci pryč od Jasona. Je to celkem směšný že nechci pryč od někoho kdo mě znásilnil, unesl a koupil si mně. Taky je směšný to jak se Jason chová.. Nejdřív mě nenávidí kouká na mě jak na děvku a pak se chová úplně jinak. Přestala jsem přemýšlet nad Jasonem když jsem z dola uslyšela hlas, cizí hlas. Dveře od pokoje se otevřeli a tam stál chlap tak kolem čtyřiceti a nechutně se usmíval. "Kdo sakra jste!?"Tak další díl je tady, snad se bude líbit. Omlouvám se za chyby. Nici.❤
ČTEŠ
Fuck boy
FanfictionVíte jaké to je když vás unesou a prodají jako děvku? Ne? Já ano! "Měla bych tě nenávidět za to všechno co jsi mi provedl ale nejde to a já nevím proč!" Křičela jsem na něj a on se zvedl a beze slova odešel...