2.

5.3K 242 78
                                    

Selamün aleyküm 👋

Nasılsınız?.

Herkes benden diğer kitaplara bölüm beklerken benim Dilfiruz'a bölüm atmam şoku kanxiwndiwnd

Onlara bölüm yazasım gelmediği için Dilfiruz'a yazayım dedim :)

Neyse yorumlarda görüşürüz ❤️

....
🌾

Akşam olmuş ve babamların işten gelme saati gelmişti. Yavuz'un geldiğinden daha haberleri yoktu,onlara da sürpriz olacaktı.

Abim ve eşi Fulya'yıda çağırmıştık onlarda birazdan gelirlerdi.

Biz Zümra ile masayı hazırlarken annem ve yengem balkona oturmuş sohbet ediyorlardı, Yavuz da ' ben biraz uyuyacağım yemek yerken uyandırırsınız' demiş ve odasına gitmişti.

Masaya son olarak kaşık ve çatallarıda dizdikten sonra çalan kapıyı açmak için kapıya ilerledim. İlk önce delikten bakıp abimlerin geldiğini görünce kapıyı açtım.

" Hoş geldiniz" Fulya'ya sarıldıktan sonra abime de sarılıp kapıyı kapattım.

" Hoş bulduk, gecikmedik değil mi?" Başımı iki yana sallayıp

" Yok, daha babam ile amcam da gelmedi. Hadi siz içeriye geçin" Abimler içeriye geçerken bende mutfağa girip kendime su doldurdum. Biraz önce bir dilim tatlı yemiştim ve dilim damağım kurmuştu.

Elini yüzünü ovalayarak mutfağa giren Yavuz ile beraber uykusunun açılması için bardağın dibindeki suyu yüzüne fırlattım.

" Lan!. Napıyorsun kızım, manyak!. " Yavuz yüzüme sinirle bakarken gülmemek için dudağımı ısırıp

" Uykun açılsın diye yapmıştım, açılamadı mı?." Yavuz gözünü kapatıp elini yüzüne sürerken ' Allah'ım sabır' deyip mutfaktan çıkmıştı. Ben onun arkasından gülerken mutfağa Zümra girmiş ti.

" Abim niye sinirliydi?" Omuz silkip dudak büzdüm.

" O hep sinirli zaten, boşver bulmuştur bir şeyler" hiç kendi suçum yokmuş gibi anlatırken Zümra da hiç takmadan sandalyeye oturmuştu.

Biraz sonra mutfağa Fulya da girince herşeyi hazırladığımız için oturmuş babamları bekliyorduk.

" Yavuz abi gelmiş askerden, hayırlı olsun Zümra" Fulya Zümra ile yaşıt tı, yani 23 yaşındalardı. Abim ile de geçen sene evlenmişler di.

" Sağ ol Fulya. " Biraz sonra içeriden abimin ve Yavuz'un sesleri gelirken bizde kalkmış ve içeriye geçmiştik. Abim ve Yavuz bir şeylerden konuşurlarken bizde onları dinliyorduk. 

Kapının çalması ile beraber Zümra kapıyı açmaya giderken bende telefonum ile ilgileniyordum.

İçeriye amcam ile babamın girmesi ile beraber telefonu bırakıp ayağa kalktım.

" Ooo aslanım, hoş geldin" amcam Yavuz'a sarıldıktan sonra babamda sarılmış ve karnına vurup

" Kilo mu almışsın ne" deyip dalga geçmişti. Yavuz babama gülüp karnını tuttu

" Yok amca ne kilo alması, aynıyım" babam omzuna vurup

" İyi bakalım" demiş ve amcamın yanına oturmuştu.

DİLFİRUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin