Selamün aleyküm 👋
Nasılsınız?.
Ben yine yeni bir kitap ile burdayım iqbziwnid.
Bu kitabı önceden yazmıştım aslında taa 2021 de falan ama tabiki çok acemi bir şeydi o yüzden kaldırmıştım. Neyse şimdi şeyapıyorum işte kandksndkwmdk
Şimdilik sadece birinci bölümü paylaşıcam diğer kitaplar bittikten sonra ise diğer bölümler gelmeye başlayacak :).
Ben normalde bugün yayınlamayacaktım. Yani diğer kitaplar bitinceye kadar yayınlamayacaktım ama bazı ısrarlar sonuncu oldu wksnwins.
O kişide kendini biliyor zaten :))
Birde kitapta kuzen evliliği olacak yani kuzen olacak baş karakterler bunu bilerek kitaba başlayın lütfen. Sonradan kuzen kardeştir falan demeyin bana.
Bende biliyorum kuzenlerimiz ile beraber büyüyoruz kardeş gibi oluyoruz ama kuzen kardeş falan değildir arkadaşlar:)
Kitapta kitap tanıtımı, karakterlere ve şahsıma hakaret vb yorumları silerim haberiniz olsun :)
Neyse. Buraya hangi kitabımdan geldiniz?.
Yada öylesine gezerken mi gördünüz?.
Şuraya başlama tarihinizi alayım lütfen 👉
Bölüm sonunda bölüm ile ilgili olan düşüncelerinizi bekliyorum 😊
Yorumlarda görüşürüz ❤️
....
🌾Elimdeki temizlik bezini kovanın içine atıp arkamdaki kanepeye yaslandım. Yarın kuzenim Yavuz askerden gelecekti, ve biz bugün gelmiş onun için hazırlık yapıyorduk.
Ben kuzenim ile beraber temizliği yapıyordum annem ile yengemler ise yemek hazırlıyorlardı.
" Yoruldum ben, artık bırakmak istiyorum" Zümra da yere oturup kanepeye yaslanmıştı.
" Bende yoruldum, hayır biz niye bu kadar hazırlık yapıyoruz. Alt tarafı Yavuz askerden dönüyor hayır adam gelmiş 25 yaşına yeni askerlik yapmış biz onun için burda kendimizi yoruyoruz. Yaptığı da askerlik olsa 6 ay orda yattı. " Zümra bu serzenişime gülse de içten içe hak verdiğini biliyordum.
Yavuz 25 yaşındaydı ama askerliğini yeni yapmıştı. Çünkü ilk önce iş hayatına atılmaya karar vermişti askerliğini tecil ettirmişti.
Şimdide işlerini yoluna koymuş askere gitmişti.
Yarın da geleceği için hazırlık yapıyorduk.
" Abim bu dediklerini duymasın. Neyse hadi kalk bura da bitti, heryer bitti mutfağa annemlerin yanına geçelim bari" Zümra kovaları banyoya bırakırken bende mutfağa geçtim.
Annem ile yengem akşam için yemek hazırlıyorlardı, galiba biz akşam da burdaydık.
" Ne yapıyorsunuz anne?" Annem elindeki işi bırakıp arkasını dönerek bana baktı.
" Karnı yarık, mercimek çorbası vede cacık. Siz işlerinizi bitirdiniz mi?" Kafamı sallayıp koltuğa oturdum.
" Nisa" arkamdaki Zümra'nın sesi ile beraber arkamı döndüm. Elindeki telefonumu uzatıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLFİRUZ
SpiritualDİLFİRUZ/Gönle ferahlık veren, sevindiren.. & Yazım yanlışları vardır, ona göre başlayınız& Başlama tarihi; 23.06.2023 Bitiş;