4.

3.2K 183 86
                                    

Selamün aleyküm 👋

Nasılsınız?.

Bu aralar günlerim baya yoğun geçtiği için bölüm atamadım. Ama inşallah bundan sonra daha kısa sürede bölüm atmaya çalışıcam.

Bölümde bol bol yorum yapmayı unutmayın 🤍

Yorumlarda görüşürüz.

Instagram hesabım

Yalniiz_karanlik03

...
🌾

Tekrardan bir oflama ile makinadan çıkardığım perdeleri koltuğun üzerine koydum.

3 gün sonra köye gidecektik düğün için ve o yüzden ev temizliyorduk.

" Anne bizim merdiven neredeydi? " Annem mutfaktan çıkıp yanıma geldi.

" Bizim merdiven kırıldı, baban yeni bir merdiven alacaktı ama unuttu büyük ihtimalle. "

" Eee perdeleri nasıl takıcaz. Anne ben kanepeden yetişemiyorum oraya ya. " Boyum bizim aileye göre uzun olsada - 1.65- yinede kanepeden tavana uzaşmak zor oluyordu.

" Abine söylede gelsin assın" annemi onaylayıp abimi aradım. Biraz çaldıktan sonra açıldı.

" Efendim Nisa?"

" Abi müsait misin? Eğer öyleysen çok mutlu olurum. Lütfen müsait ol"

" Değilim Nisa, hastanedeyim. Noldu ?"

" Neden hastanedesin? "

" Fulya grip olmuş, şimdide ateşi falan çıktı da onu getirdim. Sen niye beni arıyordun?"

" Bizde temizlik yapıyoruz da, perdeleri yıkadık onları as diye seni çağıracaktım. "

" Yavuz Selim'i çağır o assın. Benim hastenede işim uzun sürer Fulya'ya serum taktılar. " Abimi onaylayıp geçmiş olsun diyerek telefonu kapattım.

Oflayarak Yavuz Selim'i aradım telefon çalmış çalmış ve kapanmıştı.

Kanepenin üzerindeki perdelere üzgün gözler ile bakıp kimi çağırabilirim diye düşünmeye başladım. Başka kimse kalmamıştı. Ben düşünmeye devam ederken telefonum çalmaya başladı. Yavuz Selim arıyordu.

" Yavuz Selim napıyorsun?"

" İşteyim Nisa oturuyorum. Sen napıyorsun?" Başımı sallayıp

" Allah rahatlık versin. Bende oturuyorum demek isterdim ama temizlik yapıyorum. "

" Oturmak iyi değildir zaten. Eee halimi hatrımı sormak için mi aradın?" Başımı iki yana sallayıp

" Yok onun için aramadım. Müsait misin? İşin varmı" Yavuz biraz düşünmüş ardından.

" Yok şuan boşum öğleden sonra bir kaç müşterim gelecek. Neden?" Yavuz Selim'in oto galerisi vardı araba alım satımı yapıyordu.

" Ay Yavuz boşsan lütfen gelip bizim perdeleri asar mısın? Abimi aradım ama o hastanedeymiş, benimde boyun yetişmiyor. "

DİLFİRUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin