12.

2.4K 157 58
                                    

Selamün aleyküm 👋

Nasılsınız?

Instagram hesabım

Yalniiz_karanlik03

Yorumlarda görüşürüz ❤️

....
🌾

Ramazan'a bir hafta kalmıştı ve söz günün üzerinden de nerdeyse bir ay geçmişti.

Şimdide Ramazan'a hazırlık olarak sarma saracaktık. Sürekli bir iş yapıyorduk. Buda bizim kaderimiz di galiba.

" Zümra bir çay koyar mısın? Birazdan sarma da pişer yeriz çay ile beraber. Nisa sende bir kek yapta babanlar gelince kek sarma koyarız yerler. Şimdi birde yemek yapmayalım. " Annemi onaylayıp masadan kalktım. Zümra da ardımdan kalkarken beraber mutfağa geçtik.

" Nedir bu çektiğimiz ya. Hiç işimiz bitmiyor bizim. " Zümra oflayarak çay suyunu koyarken bende yumurta ve şekeri çırpmaya başladım.

" Bencede bitmiyor. Yavuz Selim gel kurtar beni" Zümra kıkırdayıp sandalyeye oturdu

Kekin harcını kalıba döküp fırına sürdüm ve bende oturdum. Telefonumu çıkartıp bira önce gelen mesaja baktım.

....

Yavuz Selim; Napıyorsun Nisa Bitti mi sarma?

Siz; bitmedi. Ama ben bittim galiba :/

Yavuz Selim; :/

Yavuz Selim; kaçırayım mı seni?

Siz; kaçır beni widbisdnisndi

Siz; kek yapıyorum artı sarma da var. Gelicek misin?

Yavuz Selim; kek neli?

Siz; kakaolu. Seversin :)

Yavuz Selim; severim.

Yavuz Selim; az bir işim var onları halledeyim de gelirim. Varmı bir isteğin.

Siz; yok bir isteğim.

Yavuz Selim; tek bir isteğin vardı, oda bendim demi kdndjsnk

Siz; iwndiwndijwi

Siz; gidiyorum görüşmek üzere 👋

Yavuz Selim; elveda 👋

....

Telefonu kenara bırakıp Zümra'ya baktım. Karşımda bana garip garip bakıyordu.

" Niye öyle bakıyorsun?"

" Yok gözüm takılmış. Misafir mı gelecek ne? Hani öyle derler ya ' gözün takılınca misafir gelecek ' diye. İnşallah gelmez ya zaten yorgunum. Neyse kalk yengem benim içeriye girelim bari. " Zümra önden önden giderken bende keke bakıp öyle içeriye girdim.

" Nisa Hayriye yengen aradı akşama çaya bize gelecekler miş. " Gözlerimi kapatıp biraz bekledikten sonra açtım ve Zümra'ya döndüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DİLFİRUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin