3.

4.9K 190 82
                                    

Selamün aleyküm 👋

Uzuuun bir zaman sonra tekrardan merhabalar 😻

Nasılsınız napiyosunuz?.

Biliyorsunuz ki bu kitaba diğer kitaplar bitmeden başlamayacaktım. Mûtenâ bitti o bitince birde çok ısrar ettiğiniz için bölüm atmaya başladım.

İnşallah beklediğinize değer bir kitap olur.

Birde konuda değişiklik yapacaktım ama sonradan vazgeçtim aynısı gibi ilerleyecek. Konuda hiç bir değişiklik yok.

Instagram hesabımı takip edebilirsiniz böylece kitapla ilgili şeylerden önceden haberiniz olur.

Instagram;Yalniiz_karanlik03

Yorumlarda görüşürüz ❤️

....

Bir kez daha oflayıp yerleri silmeye devam ettim. Babannemlerin bizde olduğunu duyan halamlar bize misafirliğe geliyorlardı.

Akşam amcamlar ve halamlar gelecekti bizde o yüzden hazırlık yapıyorduk. Babamlar 4 kardeşti 3 erkek 1 kız.

Temizlik yapmayı sevmiyordum. Aslında seviyordum ama sevmiyordum da. Bazen seviyordum işte.

Son odayıda silip kapıyı kapatarak odadan çıktım. Kovayı banyoya bırakıp annemin yanına mutfağa geçtim.

Yemekler hazırdı bende çayın yanına ekler yapmıştım. Ve şuan herşey hazırdı.

Odaya geçip üzerimi değiştirdim.

En sonunda odadan çıkıp salona geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En sonunda odadan çıkıp salona geçtim. Biraz telefonla oynadıktan sonra kapı çalmıştı annem kapıyı açarken bende ayağa kalkıp kimin geldiğine bakmak için kapıya doğru ilerledim.

Amcamlar gelmişti.

" Hoşgeldiniz" sanki kaç aydır görmüyormuşum gibi hepsine sarılıp ayrıldım. Onlar içeriye geçerken bende arkalarından içeriye girdim.

Herkes yerlerine otururken bende Zümra'nın yanına oturup kafamı omzuna koydum.

" Çok fazla iş yaptım Zümra. Niye gelip yardım etmedin?" Kendimi acındırırken Zümra kıkırdadı.

" Çok gelmek isterdim ama, hiç iş yapacak havamda değildim be gülüm." Zümra'ya yüzümü buruşturup kafamı omzundan kaldırdım.

" Bende sana yardım etmiyorum bundan sonra. Ne halt edersen et"

" Sen bana kıyamazsın, ben senin en sevdiğin kuzeninim. "

" Hayır öyle değilsin. Git başımdan, Yavuz Selim'i bile daha çok seviyorum şuan."

DİLFİRUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin