9.

2.3K 143 38
                                    

Selamün aleyküm 👋

Nasılsınız?

Arkadaşlar ben bu kitabı nerdeyse bir yıldır falan düşünüyorum. Yayınlanmadan öncede baya düşündüm, hani nasıl olur acaba? Nasıl evlenirler falan diye. Böyle bir kitap yazmak istiyordum ama bir açıdan da gerçekten zor. Bir yıldır düşünmeme rağmen hâlâ eksikler var kafamda. Hani nişanlılık dönemi falan nasıl olur diye baya düşünüyorum wksbiwbd.

Neyse işte sonra karar verdim ki bu bir kurgu ben nasıl yazarsam öyle şekillenir. Çok ta gerçekçi güzel olmasına gerek yok. O yüzden yazdığım şeyleri lütfen yargılamayın. Gerçekte böyle olmuyor falan da demeyin. Hiç gerçekte kız istemeye falan gitmedim.

Bizim de şu dönemlerde annem abime kız bakıyor teyzem kuzenime bakıyor falan onlardan gördüğüm kadarıyla yazıcam.

İnşallah bu kitabı da güzelce bitirebilirim :)

Neyse öyle yani.

Instagram hesabım

Yalniiz_karanlik03

.....
🌾

Yazardan;

Serpil hanım ve Sema hanım çocukların durumları konuşmak için Serpil hanımların evinde oturmuş kahve içiyorlardı.

" Nisa ne diyor? Bir şey diyor mu yok falan diye. Yok diyorsa zorlamayalım, evlilik sonuçta bu " Sema hanım kahvesini sehpaya bırakıp

" Yok demiyor. Bilmiyorum diyor. Oda ne yapacağını bilmiyor, bir taraftan da galiba Zümra sürekli söylüyor ya aklına da yatmış gibi. " Serpil hanım başını sallayıp.

" Yavuz Selim de öyle. Tam net bir şey söylemiyor. Olmaz da demiyor olur da demiyor. Neyse ben bugün de onunla konuşayım da öğreniriz bugün. "
Sema hanım başını sallayıp kahvesini içmeye devam etti.

O sırada Yavuz Selim de iş yerinde işlerle ilgileniyordu. Bir ortağı vardı yakın arkadaşı Melih bütün  şeylerini Melih'e söylerdi.

Odasında otururken içeriye Melih girmişti elinde iki çay ile.

" Ne düşünüyorsun lan kaç gündür. Ortada deli divane dolaşıyorsun. " Yavuz Selim çayına üç tane şeker atıp karıştırdı.

" Ya annem beni evlendirmeyi düşünüyor. Sordu işte biri var mı falan diye. Bende yok dedim. " Melih gülümseyip

" Evlen işte oğlum ne güzel karın olmuş olur. " Yavuz Selim göz devirip.

" Amcamın kızı Nisa var, onu söyledi" Melih dudağını büzüp eli ile sakalını kaşıdı.

" Sen ne düşünüyorsun peki?" Yavuz çayını masaya bırakıp elini saçından geçirip ofladı.

" Yani bir tarafım mantıklıca düşününce evet Nisa tam evlenmelik kız diyor. Çünkü tanıyorum Nisa'yı. Huyunu suyunu biliyorum ne sever ne sevmez onu biliyorum. Ya ben Nisa ile büyüdüm her şeyini biliyorum onun. Ve çok merhametli çok iyi biri. Tam evlenmelik biri. " Melih gülümseyip

" Abi evlenmeyeceksen ben evlenebilirim. O kadar övdün " Yavuz çay kaşığını Melih'e fırlatıp arkasına yaslandı. Tabiki Melih'in şaka yaptığını biliyordu. Kaç yıldır dostuydu.

DİLFİRUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin