10.

2.2K 156 54
                                    

Selamün aleyküm 👋

Nasılsınız?

Instagram hesabım

Yalniiz_karanlik03

....
🌾

Titreşimde olan telefonun sesi ile gözlerimi açtım. Yatağın altında olan telefonu bulup alarmı kapattım.

Bugün günlerden pazardı ve babam evdeydi. Akşama da amcamlar gelecekti ve isteme işini konuşacak tık.

Sonunda gözlerimi açıp yataktan çıktım, banyoya girip işlerimi hallettim sonra mutfağa girip çay suyunu koydum.

Ben kahvaltı hazırlarken içeriye annem girmişti ve onunda yardımı ile kahvaltıyı hazırlamıştık.

Babamda elini yüzünü yıkayıp gelince kahvaltıya başladık.

" Akşam Serpil'gil gelecek, Yavuz Selim ve Nisa'nın işini konuşmaya. " Babam tabağından başını kaldırıp anneme baktı. Bir kaç kes öksürüp başını salladı.

" Alparslan'a da söyleyin oda gelsin akşam. " Annem babamı onaylarken bende kahvaltımı yapmaya devam ettim.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra babam dışarıya çıkmıştı bizde annemle evleri süpürüp silmiştik. Şimdide ben tatlı yapacaktım oda yemekleri.

" Ne tatlısı yapacaksın Nisa? Olmayan bir malzemesi varsa söyleyelim de baban getirsin. "

" Kıbrıs tatlısı yapıcam. Malzemeleri var evde. " Annem beni onaylayıp işine döndü bende tatlının malzemelerini çıkartıp yapmaya başladım.

( Arkadaşlar bu arada Kıbrıs tatlısını da pek sevmem. Neden bu tatlı hiç bir fikrim yok)

Tatlı bittikten sonra onu dolaba kaldırıp anneme yardım ettim. Sonrada üzerimi değiştirmek için odama gidip bir süre dolabın önünde bekledim. O kadar elbisem eteğim olmasına rağmen yinede bir şey bulamamam da tam benlik ti zaten.

En sonunda bir tane elbisede karar kılıp üzerimi değiştirdim. Üzerine başörtümü de yaptıktan sonra parfüm sıkıp odadan çıktım.

Her şey hazır olduğu için içeriye girip telefon ile oynamaya başladım.

Az sonra kapının zili çalmış ve abimlerin sesleri gelmişti. Ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledim.

" Hoşgeldiniz. Biz çağırmasak sizin aklınıza hiç gelmiyor he. İnsan arada gelir" abim bana göz devirip

" Sanki sen bize geliyorsun. " Demişti. Evet abimlere çok fazla gitmiyordum ama uzaktı napabilirim.

" Olsun, sizin bize gelmeniz daha önemli. Sonuçta biz büyüğüz. Yani en azından annem ve babam büyük. Ayrıca bende Fulya'dan büyüğüm." Abim elindeki hırkayı yüzüme atıp içeriye girdi. Sağ ol abi beni bu kadar önemseyip dinlemen gözlerimi yaşarttı.

Abimin hırkasını asıp bende içeriye geçtim.

" Ne yemek yaptınız? Açım ben. " Abimin sorusu ile ona göz devirdim.

DİLFİRUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin