11.

2.2K 150 49
                                    

Selamün aleyküm 👋

Nasılsınız?

Ben bu aralar biraz meşguldüm bu meşguliyet biraz daha devam edecek gibi ama hadi bakalım.

Instagram hesabım

Yalniiz_karanlik03

Yorumlarda görüşürüz ❤️

....
🌾

Bir türlü şekle girmeyen şalım ile beraber küçük bir sinir krizi geçiriyordum. Sabahtan beri hazırlanmaya çalışıyordum ama bir türlü hazırlanamamıştım.

Bugün hep beraber alışverişe çıkacaktık. Söz alışverişine. Onun için sabah erkenden kalkmış kahvaltı falan yapmış ve hazırlanmaya başlamıştık.

Annem hazırlanmış ve beni çağırıp duruyordu ama benim şalım bir türlü olmuyordu.

Sakin bir şekilde şalı kafamdan çıkartıp düzelterek tekrar taktım.

Galiba bu sefer oluyordu.

" Hadi Nisa! Geldiler. "

" Tamam!. Geliyorum. " Şalımın önünü düzeltip çantamı alarak odadan çıktım.

" Acele ettirdin anne. Şalımı yapamadım. " Annem beni dinlemeyerek önden giderek evden çıktı. Bende arkasından çıkıp ayakkabılarımı giyerek kapıyı da kilitledim.

Uzun bir yolculuğun ardından sonunda alışveriş yapacağımız mağazaya gelmiştik.

İlk önce benim elbisemi alacaktık sonra diğer şeylere bakacaktık. Dün akşam telefondan biraz araştırma yapmıştım ve zevkime uygun kıyafetler olan bir butik bulmuştum. Şimdide oraya bakacaktık.

Arabadan indim ve etrafa şöyle bir baktım. Bir mağazada bulamazsak diğerinde bulurduk heralde. İnşallah.

Mağazanın içine girmemiz ile beraber çalışanlardan biri gelmişti.

" Merhaba hoşgeldiniz, nasıl yardımcı olabilirim?. " Kıza gülümseyip

" Biz söz nişan için elbise bakıyorduk" çalışan gülümsemiş ve eliyle merdivenleri göstererek

" Abiyelerimiz üst katta isterseniz oraya bakalım" demişti. Annemler önden çıkarken bizde arkalarından çıktık. Etrafta renk renk elbiseler vardı ve ben bunlardan bir tane seçecektim.

Hangi renk istediğime bile karar verememiştim. Ama galiba açık renk bir şey istiyordum. En azından buna karar vermiştim.

Çalışan kız bize elbiseleri gösterirken bende bir yandan başka elbiselere bakıyordum. Annemler kendi aralarında bir şeylere bakarken Zümra da bana yardım etmeye çalışıyordu.

" Yavuz Selim senin takım elbiseni de benim elbisemle uyumlu yapalım değil mi?"

" Hadi gidip pembe, mor bir elbise alırsan nolacak?" Yavuz Selim'in söylediği şeye kıkırdayıp

" Hayır öyle bir şey almayacağım. Daha sade, açık tonlarda bir şeyler istiyorum. Çok kabarık da olmasın. Öyle yani. Belki krem olabilir. Aslında beyaz da olabilir ama gelinlik de beyaz olacağı için o beyaz olsun istemiyorum. " Yavuz Selim beni dikkatle dinlemiş sonrada beni onaylamıştı.

DİLFİRUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin