O 2 měsíce později
„Netrvá ti to nějak dlouho?!" Dostala se mi otázka, když jsem si fénovala mé mokré vlasy. Vypla jsem fén abych mu mohla odpovědět.
„Doufám že nechceš abych ti připomínala, jak dlouho si v koupelně ty?" Odpověď se mi nedostalo, a tak jsem usoudila že jsem nad touhle konverzací vyhrála. Dnes jsme měli jet s Matyášem zpátky pro Sama do nemocnice. Těšila jsem se na něj, ale musela jsem přece vypadat trochu k světu. Do téhle doby jsem bydlela u Matyáše a až se sem vrátí Sam, mělo by se vše vrátit zase do normálu. Já budu bydlet u sebe v bytě a pracovat v kanceláři. Ano slyšíte správně, byla jsem týden zpět přijata do nové práce. Jsem na sebe pyšná. Další změna byla že jsem úspěšně s Matyášem byla už dva měsíce.
Moje vlasy už byly suché a tak jsem jen s ručníkem omotaném okolo těla vylezla z koupelny. Když jsem si přišla do pokoje uviděla jsem Matyáše na posteli jak koukal do telefonu.
„Oooohoo, doufám že takhle nehodláš někam jít." Řekl a já se na něj podívala.
„Nový modní trend." Řeknu mu ironicky a začnu se smát při jeho docela nechápavém výrazu.
...
Oba dva jsme přišli do nemocnice a čekali na Sama. Musím přiznat že jsem byla hodně nervózní. Neviděla jsem ho už nějakou tu dobu, a neslyšela jeho hlas. Svoji ruku jsem měla spletenou s tou Matyho. Když jsem viděla osobu menšího vzrůstu přibližující se k nám, jeho ruku jsem silněji stiskla. Tím jsem zavinila že se na mě Matyáš podíval a já se střetla s jeho očima.
„Neboj se." Řekl, ale já se stále bála. Bojím se jakou bude mít reakci až mu oznámím co je mezi mnou a Matym. Když byl Sam jen pár metrů od nás, rozběhla jsem se za ním. Nebo spíše jsem šla k němu rychlejší chůzí. Rozpřáhl ruce a vtáhl si mě do objetí. Svou hlavu jsem měla na jeho hrudi a on tu svou na mém rameni. Byl to krásný pocit. Zase jsem to byla jen já, Maty a Sam.
Když povolil objetí přišel k Matymu a taky ho objal.
...
„Tak čo sa tu od môjho odchodu zmenilo?" Zeptal se když jsme vešli dovnitř.
„Vlastně skoro nic. Chvíli tu se mnou byla Vanessa, ale jako nic se po vizuální stránce nezměnilo." Řekl Matyáš a poškrábal se na zátylku. Bylo mu jasné že tím mu chtěla naznačit že mi dva spolu jsme už nějaký ten pátek.
„Počkať takže to znamená že vy dvaja..." Řekl a já jen kývla hlavu a své rty jsem tiskla co nejsilněji k sobě
„Same pokud ti to vadí tak..."
„Nie, nie to naopak. Som veľmi rád že ste spolu. Moc vám to prajem. " Řekl a usmál se . Pak už jenom vkročil nohou do obýváku, a padl na gauč. Byla jsem docela překvapená jeho reakci, ale dál jsem se nechtěla vyptávat.
...
„Ahoj, a děkuju že jsem tu mohla být." Řekla jsem a objala Sama, a od Matyho dostala malou pusu na rozloučenou.
-
Vkročila jsem do bytu a vyčerpaně sebou hodila na postel. Dnešek byl pro mě docela dost náročný. Zítra budu muset do práce, takže bych se měla aspoň vyspat. Došla jsem do koupelny a umyla se. Udělala jsem ostatní hygienu a převlékla jsem se. Zalezlá jsem do pokoje a začala usínat, dokud nezačal někdo zvonit. První mě napadlo že to bude Aneta, ale ta tu se mnou už nějakou chvíli nebydlí. Vstala jsem tedy nuceně z postele a došla ke dveřím. Otevřela jsem je a za nimi stál Sam. Docela překvapeně jsem na něj koukala, a po chvíli jsem si všimla že má v ruce můj telefon.
„Hele zabudla si si u nás telefón, tak som ti ho priniesol. " Rozzářil se mi úsměv na tváři, protože myšlenka že kvůli tomu bych zaspala se mi nelíbila. Převzala jsem si telefon.
„Děkuju." Vydechla jsem a on se usmál.
„Za málo." Řekl a byl na odchodu. Jenže já jsem se ho na něco musela zaptat.
„Same?" Otočil se.
„Áno? "
„Opravdu ti nevadí že je něco mezi mnou a Matym? Já jen že jsme na tom táboře k sobě něco cítili." Řekla jsem a přitom jsem byla opravdu nervózní, byla jsem se co mi na to odpoví.
„Ten tábor. No už som ti dávno odpustil, ale ja som vedel že ja nebudem ten pravý. Matyáš je môj dobrý kamarát, a som rád že je šťastný a že si šťastná ty. " Celou dobu se na mě usmíval jak sluníčko. Obejmula jsem ho a ještě jednou poděkovala. Odešel a já jsem zamkla dveře. Konečně jsem šla spát.
Ahojky!
Jsem tu zase a všem vám přeji šťastný nový rok, protože bysme ho už potřebovali. Doufám že se vám kapitola líbí. A taky bych vám chtěla říct že jste opravdu úžasní! Strašně mě těší vás pozitivní feedback. Děkuju za veškerou podporu a komentáře.
Moc si vás vážím :*
Kikina:))
ČTEŠ
Silná (Mattem, Moon)
FanfictionPokračování příběhu UZAVŘENÁ. Dívka která se zcela změnila. Je silnější. 12/2/21- #2 - czechrepublic 4/5/21- #3- youtube