-I missed you-

1.1K 61 5
                                    

Díval se na mě upřeným pohledem a já na něj. Spíš jsem ho skoro neviděla jak jsem měla zamlžené oči mými slzami.

„Chceš... Obejmout." Řekl a rozpřáhl ruce. Nad tím co řekl se uchechtnu, ale i tak ho obejmu. Asi to vypadá dost divné když holka která nemá ani 165 cm objímá kluka který má skoro 2 metry. V tu chvíli mi bylo jedno jestli bude mít mokrou mikinu od mých slz nebo jestli přijde moje spolubydlící. Teď jsem byla na chvíli šťastná, byla jsem totiž s ním.

...

Pozvala jsem Matyho do bytu, ale byla pravda že teď jsem s ním neměla o čem mluvit. A tak mezi námi převládlo hrobové ticho.

„Kdo tě poslal?" Řekla jsem ale po chvilce jsem si uvědomila že tohle naprosto přerušilo tu atmosféru co byla v místnosti.

„Přišel jsem sám od sebe." Řekne a prohrábne si vlasy. Sedím na jedné straně gauče a on na druhé.

„Chceš.. čaj nebo něco jinýho?" Zeptám se ho když se zvedám z pohovky. Nemám žízeň, ale musím nějak zachránit tuto situaci.

„Nechceš něco uvařit?" Řekne a zvedne se z pohovky a jde ke mě.

„Jo.. jo! Jasně. Strašně ráda." Vypadne ze mě a Maty se tomu zasměje.

...

„A co teď s tím?" Zeptal se mě když už bylo hotové těsto na lívance.

„Hádej, máš jeden pokus." Řeknu a zasmeju se nad tou pitomou otázkou.

„Osmažíme to?"

„Bingo!" Řeknu a otočím se k pánvi na kterou naleju olej. Když naliji těsto na pánev ucítím něčí ruce na mém pasu. Otočím se a setkám se s jeho pohledem směřující na mé rty. Nakloní se a já si stoupnu na špičky. Naše rty se spojí. Když už nám docházel vzduch odtáhl se.

„Chyběla si mi." Řekne a dívá se na mě těmi jeho křišťálovými oky. Chtěla jsem mu odpovědět, ale přerušilo mě syčení, které se ozívalo za mnou.

„Sakra." Zanadávám si když vidím jak se mi všechny lívance spálili.

...

„Kdy máš v plánu jít domů?" Zeptala jsem se.

„Zaleží jak budeš chtít ty?" Řekne a začne si hrát s mými vlasy. Ležíme na mé posteli a jen tak se převalujeme.

„Já nechci abys odcházel." Špitnu s domněním že to neslyšel. Posadím se na postel a on naproti mě taky. Chytne mě okolo pasu a já si ho přitáhnu blíž. Najednou ucítím jeho dech na mém krku. Cítím jak se mi tam začínají utvářet malé modřinky. Vzdychnu, ale on nepřestává.

Pardon že trošku později. Měla jsem toho hodně. Je docela krátká, ale snad se vám líbí.

Kikina :))

Silná (Mattem, Moon)Kde žijí příběhy. Začni objevovat