„Ahoj." Pozdravím Lenku, která vypadá jako by vybuchla nervozitou.
„Ahoj!" Řekne a obejme mě, což se nestalo už dlouhou dobu.
„Si vpohodě?" Uchecjtnu se a zhluboka dýchám, protože mě málem v jejím objetí udusila.
„Víš jak jsem včera potřebovala, abys za mě vzala kasu?" Kývnu hlavou a naznačím aby pokračovala.
„Ja jsem totiž měla jednu schůzku s klukem, o kterým mi řekla moje kamarádka. Myslím že si docela padneme do oka a dnes mě dokonce vyzvedne z práce!" Jsem ráda že si konečně někoho našla, už dlouho je sama a mám za ní opravdu radost.
„To je úžasný! Hrozně ti to přeju."
„Je strašně hezkej. Počkej, rovnou ti ukážu jak..."
„No tak holky, žádný zdržování a začněte makat. Od čeho si myslíte že tu jste." Rozzuřeně nám sdělí náš nadřízený a my se vrhneme do práce.
„Debil." Pošeptá mi Lenka když odešel. Já se potichu zasmála a dále dávala pečivo do košíků.
...
„Nemáte náhodou ty dvě koruny?" Ptám se staré paní na pokladně. Za sebou mám docela dlouhý pracovní den a za chvíli bych měla mít přestávku.
„Ne." Odpoví mi suše stará paní a já ji vrátím peníze.
„Pokladna 3 otevřená." Slyším nade mnou velký reproduktor. To znamená že mám volno. U mého pásu nikdo není a tak se zvednu a jdu do šatny.
Odemkla jsem skříňku a vytáhla krabičku s mým dnešním obědem. Dva toasty. Jídlo, které mám pravidelně v práci už nějaký pátek. Divím se že je ještě dokážu sníst.
...
Blížil se konec dne a to znamenalo že si mě z práce vyzvedne David a pojedu k němu. Moc se na něj těším.
„Vaness!" Volá na mě Lenka a tím mě vytrhne z mého přemýšlení.
„Ano?"
„Za chvíli tu je ten můj kamarád. Chci aby ses s ním seznámila." Zazubí se na mě a já ji úsměv opětuji.
„Taky tu na někoho čekám. Ráda konečně uvidím tvého budoucího přítele."
„Hele zatím z toho nic velkýho nedělej." Zasměje se a já s ní.
Chvíli tu čekám než se u dveří objeví vysoká postava.
„To je on! Že je krásnej." Pošeptá mi do ucha Lenka, ale já to ignoruji.
Měl na sobě kabát a jeho vlasy byly rozházené díky větru co byl venku. Důležité, ale bylo že to byl on. Lenka ho obejmula a já se jen bezeslova na něj koukala. Měl podobný výraz. Jenže to mě už za ním táhla Lenka.
„Ahoj Mat..." Než jsem ho stihla pozdravit předstihla mě Lenka.
„Vy se znáte?" Zeptala se mě.
„No já víš.."
„Ne neznámé. Já jsem Matyáš." Usmál se na mě a v tu chvíli mě něco zlomilo.
„Vanessa."koukám do země. V tom se ve dveřích objeví David. Rozbehnu se k němu, nevím co to do mě vjelo, ale když Matyáš chce abysme se neznali, tak ať.
„Hraj to se mnou." Pošeptala jsem Davidovi do ucha když jsem ho objímala.
Po obejmutí jsme se oddálili a já ho políbila. Ano. Vášnivé jsme se líbali před jeho očima.„Tak jdeme lásko?" Řeknu tím nejnechutnějším oslovením a táhnu ho k jeho motorce.
„Tak mi už půjdem snad to pochopíte." Mrknu na Lenku a ona se zasměje.
„Však vpohodě, jen běžte."
...
„Co to mělo znamenat?" Zeptal se mě David, když jsme k němu přijeli domů.
„Víš ten kluk je můj ex a on začal před mou kamarádkou že se neznáme. Bylo mi to nepříjemný a tak jsem mu to chtěla vrátit."
„Děláš si že mě prdel?! Takže si mě využila jen kvůli nějakýmu bývalému příteli?"
„Vklidu není důvod se rozčilovat."
„Ano je. Takže ty si s ním domluvíš schůzku a všechno mu vysvětlíš!"
„Co hned šílíš byla to jen jedna pusa nic se nestalo, už se to nebude opakovat."
„Vanesso, já jsem gay!" Stála jsem tam s otevřenou pusou a koukala na něj. Nevěděla jsem co mu já to mám odpovědět a až se mi došlo že mu ta pusa mohla dost ublížit.
„Promiň..to..Byla to moje chyba." Povzdechnu si a pokladnu tašku, bylo vidět že chce abych odešla.
...
Bydleli jsme od sebe docela krátkou cestu a tak jsem se rozhodla že půjdu pěšky. Cestou jsem přemýšlela nad tím jestli si mám s Matyášem domluvit tu schůzku a nebo se na to vykašlat. Moje odpověď byla jasná. Vyseru se na to. Nemá smysl abych tohle dál řešila, ikdyby chodil s mou kamarádkou.
...
Došla jsem do bytu a v tu chvíli kdy jsem otevřela dveře se mi naskytl pohled na láhve s alkoholem a pár koulích lidi. Až teď jsem si vzpomněla že mi včera Aneta říkala že tady mají být ti její kamarádi. Docela dost to tu žilo.
Výborný. Chtěla jsem se konečně po dlouhém dni vyspat a očividně to moc nepůjde. Když jsem se konečně dostala do pokoje, začala jsem se převlékat do mého pyžama. Celou dobu jsem měla divný pocit a cítila ne sobě něčí pohled. Když jsem se otočila myslela jsem že mě trefí šlak.
„Co tady sakra děláš?!" Zeptala jsem se.
„Pozvala mě tvoje kamarádka, známe se že základky kdyby tě to zajímalo." To snad Aneta pozvala každého s kým kdy byla na škole nebo potkala na ulici.
„Mohl by si prosím odejít?!"
„Vklidu už jdu." Když odešel zamkla jsem dveře mého pokoje a lehla si do postele.
Usínala jsem a vzpomínala na to jak mi tenhle člověk zkazil život. Však kvůli němu jsem je ztratila.
Cc jsem tady zase. Mam takkvouensi otázku. Heh. Nevíte já se Vitaa jmenuje křestním jménem??
A kdybyste se chtěli na něco zeptat ohledně knížek atd. Tak mi napište na ig @knihomolkaaaa :) ráda si s váma budu psát :dd
Kikina :ddd
Btw srry za chyby :)))
ČTEŠ
Silná (Mattem, Moon)
FanficPokračování příběhu UZAVŘENÁ. Dívka která se zcela změnila. Je silnější. 12/2/21- #2 - czechrepublic 4/5/21- #3- youtube