Rozdział 1

2.3K 58 1
                                    


Emmm... hej jestem Alison mam 16 lat i chodzę do liceum muzycznego w Azalus wiem dziwna nazwa... co za idiota nazwał tak miasteczko... pewnie zastanawiacie się o co tu w ogóle chodzi A więc tak zacznijmy od początku.

___________________________________

Od urodzenia mieszkam w tym miasteczku i w sumie nie jest tu tak źle, ale mieszka tu jedna osoba, przez którą najchętniej bym się stąd wyprowadziłabym jak najdalej, pewnie zastanawiacie się kto to, by mógł być to proste największa żmija w całej szkole i jednocześnie moja była przyjaciółka Camila. Uwierzcie mi, że gdybyście ją poznali też byście tak uważali. Na pewno zadajecie sobie pytanie dlaczego się już z nią nie przyjaźnie i dostaniecie odpowiedź na to pytanie, ale to w swoim czasie, może opowiem wam coś o sobie no jak wiecie mam 16 lat, chodzę do liceum muzycznego, gram na gitarze i śpiewam, ale to tylko dla bliskich lub żeby wyrzucić z siebie jakieś emocje, mam brązowe długie włosy, zielone oczy i jestem ponoć osobom o idealnej sylwetce, choć ja tego osobiście nie czuje chyba tyle wam wystarczy wiedzieć o moim wyglądzie, mam też przyjaciela Daniela, który chodzi do tej samej szkoły co ja i przyjaciółkę Nadie, z którą przyjaźnię się już 2 lata, a z Danielem rok. Nadia niestety chodzi do szkoły sportowej, więc nie mamy jak spędzać razem przerw, bo jej szkoła jest za daleko od mojej co prawda dzieli nas tylko jedno skrzyżowanie, bo tak to chodzimy tą sama droga do szkoły, ale codzienne rozstania tam są straszne. Nadia w swojej szkole jest bardzo lubiana nie to co ja... ja w swojej szkole gram bardziej rolę tej cichej laski, choć dzięki Danielowi, który jest wokalista i gitarzysta w naszym szkolnym zespole i nie ukrywam dzięki niemu nasza szkoła wygrała już konkurs wojewódzki jestem jakby na tyle znana, że ludzie podchodzą do mnie i pytają czy nie załatwię im przerwy z Danielem ehhh...

___________________________________

Co uważacie o głównej bohaterce?  Mam nadzieje ze się podoba :)  Zapraszam po więcej

Wróg... czy może kochanka?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz