Pohled Dominika
"Zlati?V pátek máme show tady v Pardubicích.Pojedeš?"ptám se Terky u snídaně.
"Dobře"souhlasí.
Najednou její krásný úsměv zmizí.
"Co se děje?"starostlivě se zeptám.
"Budeš zas pít a možná i něco horšího..."
"Zlato já jsem nad tímhle dost přemýšlel a řekl jsem si že nebudu hulit i když to nebude jednoduchý,a dám si před musím dát aspoň dva panáky,jinak jsem nervózní a nevstoupím ani na stage.Po show si dám znovu panáka,to je všechno."
"Budu ti věřit"vlepím jí kečupový polibek jelikož z mých toastu mi vytekl na pusu a já ho dal na pusu jí.
Po snídani jdeme na procházku a z procházky přímo do Caffetterie na jídlo.V pátek(Pohled Terky)
Je 23:30,a my jsme celý label v Pardubickém klubu.Dominik nemá dneska v sobě zatím ani panáka,řekl že udělá to co slíbil a já mu věřím.
Sedím právě venku před klubem a kouřím svoje zlatý máčka,protože v klubu bylo příšerný horko.Přijde za mnou Jakub.
"Nevíš co je s Dominikem?"optá se celkem se starostí v hlase.
"Cože?"nechápavě se zeptám na oplátku já.
"Pojď se na něj podívat."
Típnu cígo a jdu s Jakubem do backstage.
Dominik tam ale není.
"Sakra kam šel?"zeptá se opět Jakub starostlivě a mě začínaj pálit oči.
Jakub si toho hned všimne.
"Teri hlavně neplakej"uklidňuje me.
"Zajdu si na záchod."
Jakub kývne a já se vydám hledat záchody.
Otevřu dveře na dámské záchody a nestačím se divit.V rohu uvidím Dominika v klubíčku a vedle něj stojí nějaká nechutná umělá holka.
"Zmizni už"zamumlá Dominik.
"No tak bobí stejně mě pořád miluješ"řekne ta holka.
"Kurva jednou jsem stebou spal vypadni."řekne Dominik a začne se celý třást.Něco mi tady nesedí.
"Mužeš ho laskavě nechat?"zakročím já.
"A to je kdo?"zeptá se umělina,Dominik se na mě podívá.
"Dominikova holka"řekne úplně klidně.
Dominik se zvedne ze země podejde ke mě blíž a já se zhrozím.Jeho zorničky jsou neskutečně rozšířené.
Dominik se otočí,vrazí té holce facku a ona uteče.
"Jsi jen obyčekný feťák Dominiku,nic víc.Nenávidím tě.Zmiz"řeknu naštvaně a ublíženě.První hádka.
Polkne a na moje slovo opravdu zmizí.
Dominik odehrají show,já je slyším jen zvenku.Po té co skončí jejich hudba plno lidí opouští klub.
"Co ty tu?"zeptá se Jakub sakra jak ví kde vždycky jsem?
Rozbrečela jsem se.
"Pohádaly jsme se.Řekla jsem mu že ho nenávidím"
"Jakube kurva poď jsem rychle!"uslyším z dálky hlas Tomáše.
"Co je kurva?Já nemám čas."
"Dominik"doběhne Tomáš už knám.
"Co je?Neumí se kurva chovat a teď ho mám utěšovat?"vysměje se Jakub Tomášovi.
"Dominik je kurva totálně mimo!"zařve naštvaně Tomáš.
"Nemá chlastat."řekne škodolibě Jakub ale já mám pocit toho že mu musím pomoct přesto jak naštvaná na něj jsem.
Ale zase moje druhé já mi říká že ho tam mám nechat.Rozhodnu se tentokrát Dominika nechat tak.Stejně si zato muže sám.
Pohled Tomáše
"Dominiku kurva vnímej mě!"
Dominika dotáhnu na záchody a nezbývá mi nic jiného než mu tam ty prsty strčit.
Po chvilce konečně dostane něco ze sebe.Snažím se ho zvednout což se mi povede a táhnu ho spátky do backu.Všichni jsou už asi někde v píči na hotelu a mě tady s Dominikem nechali.
Posadím ho na gauč.Volám Jakubovi který to nezvedá.Poté se znovu podívám na Dominika a vidím jak se mu zavřou oči a padá k zemi.
"Nenenenee Dominiku kurva ne"zrovna dojde do backu Jakub.
"Usnul na zemi?"zeptá se se smíchem zatím co já mám chuť se rozbrečet.Dominika mám fakt kurva rád,a ještě když ho odjebává jeho parťák co ho snad mám nechat tak?
"Jakube ty debile on je dopíči v bezvědomí!"zařvu hodně nasraně.
"Ale není jen spí"řekne a odejde z backu.Na sanitku čekám už přes 15 minut.
Fajn.Terko kurva zvedni to.Prosím.
"No?"řekne Terka.
"Terko prosím"řeknu a je mi z toho vážně totálně napíču.
"Co je?Pokud jde o Dominika,ať se z toho vyspí."
"Doprdele jede pro něj sanitka"
Típne to.Za dvě minuty už stojí v backu předemnou se slzama v očích.
Sanitka dorazila.Hned ho vzaly ale já už neměl sílu jít za ním.
"Terko,dneska nás za ním už nepustí.Pojď,řekneš mi to na hotelu."
Jdeme tedy na hotel.
"No poslouchám."
"Slíbil mi že si nic nedá.Našla jsem ho na ženských záchodech.Seděl tam v klubíčku v rohu a klepal se.
Stála vedle něj nějaká černovláska.Pak jsem si všimla jeho rozšírené zorničky.Řekla jsem mu že ho nenávidím a že je feťák.
"Proto si dal něco co ani neznám a zapil to chlastem.Moc ho bolí slovo feťák Terko.Pravda je že si už nejede v ničem,jen si zahulí.Tímhle slovem byl vynhán z domu jeho tátou.Na těch záchodech byl očividně zhulený natolik že měl špatný stav a proto se tak klepal.
Potom jsem ho viděl jak si něco dal do pusy a zapil to Havanou.Potom jsem šel za vámi a vy ste mě odpálily že neměl pít.
Bylo mu tak špatně že jsem mu tam dal prsty.Potom už se mu jen zavřely oči."
Terka nepřestávala brečet.
"Ale on mi slíbil že si dá jen panáka před a po show."
"To brko mu nabídl Jakub a tak ho Dominik neodmítl"
"To je jedno."
"Spi.Zítra tam zavoláme jak natom je."
Terka kývne a usíná u mě v pokoji.Já taky usnu.
ČTEŠ
𝒮𝑒𝒹𝓂/𝐹𝐹 𝒩𝒾𝓀 𝒯𝑒𝓃𝒹𝑜
FanficPříběh o dvou kamarádkách,které zajímá jen alkohol,seriály a možná i nevázaný sex. Až se jedné z nich připlete do života slavný Nik Tendo,neví co jí čeká...