32.Zlomené srdce

1K 36 10
                                    

Pohled Terky
Probudím se v neznámem pokoji.Mám na sobě jen Péťovo triko pod kterým nemám vůbec nic.Obléknu se,Péťu nechám spát a odejdu z pokoje.
Fakt se slušnou bolestí hlavy se vyberu do kuchyně kde hledám prášek na bolest který když najdu zapiju vodou a vrátím se za Péťou.
"Dobré ráno,nevěděl jsem že si tak skvělá v posteli"řekne smutně.
Mobil mi vypadne z ruky a spadne na zem,žaludek se mi otočí o 360 stupňů a div mi nevypadli oči z důlku co to právě vyslovil.
"My jsme spolu"začnou se mi tlačit slzy do očí.
"Jo.Tys podvedla Dominika a já Kláru."stečou mu slzy po tváři,bylo to zvláštní vidět dalšího kluka brečet.
"Péťo neboj,oni se to nedozví,akorát nás teda aspoň mě bude na srdci tížit příšerný pocit že jsem se vyspala s někým když mám kluka,je to strašný"už se naplno rozbrečím.
Péťa mi setře slzy koncem prstu,obejme mě a chystám se už konečně jít na telefon.
Zkusím mu zavolat,bude ještě spát?
"Ano"ozve se rozespale.
"Ahoj zlato"
"Ahoj"
"Promiň že sem se neozvala my se dívaly na filmy,dávaly si masku na obličej,lakovaly nehty a tak,nebyla jsem na telefonu"
"Dobře miluju tě ale jdu ještě spát"
A típne to.
— — —
"Ahoj"řeknu Dominikovi,když konečně dorazím domů.
"Ahoj"
"Tak co jak bylo u Lucky?"
"Super"
"Už mi nikam nechoď"
Hodím na něj nechápavý pohled.
"Nechci už bez tebe nikdy spát a být"
Je to sladký a krásný slyšet.Ten pocit,kým jsem spala s Petrem,on tady na mě myslel celou noc je strašný.Co mám dělat?Potřebuju se někomu vypovídat.Nejlepší možnost je Veronika.
Ale dneska ne,nemůžu už od Dominika na nejbližší dobu jít pryč.
"Co by si řekl kdyby si večer dáme společnou vanu?"falešně se usměju.
Je mi strašně na nic,nemůžu uvěřit že jsem ho podvedla.
"Budu moc rád"věnuje mi polibek.
Spolupracuju.Líbá tak milionkrát líp jak Petr.
— — —
"Já pujdu napustit tu vanu"usměju se na Dominika.
"Dobře"
Pohled Dominika
Terka odejde napustit vanu.
Běžně si nekontrolujeme telefony,ale když Terce přijde už třetí správa,nedá mi to a musím se podívat.
Na obrazovce svítí:
Péťa💜:Teri kdy se uvidíme,chybí mi tvé polibky
Péťa💜:Odepiš princezno
Péťa💜:Prosím
Péťa💜:Haló
Péťa?Kdo je kurva Péťa?Chybí mu její polibky?Ona mě podvádí?
"Domi pojď,čekám na tebe"ozve se z koupelny.
"Neříkej mi Domi,vypadni za Petrem."
Pohled Terky
Jak za Petrem?Jak to zjistil?Teď jsem hodně v píči z tohohle se nevyvléknu.
Pomalu dojdu do pokoje za Dominikem který obímá velkého plyšového medvěda.
"Do-domi já ti to vysvětlím"
"Nic mi nevysvětluj!Nechci nic slyšet,zbal si věci a zmiz odemě pryč."
"P-prosím"podlomí se mi kolena.
"Nedělej to ještě těžší než to je.Bude lepší když se rozejdeme"
Uplakaně si vezmu svoje věci do baťohu a zmizím z jeho bytu do svého kde najdu Veroniku.
Pohled Dominika
Říkal jsem jí že nechci bez ní už být.A teď?Jsem sám,bez ní,a navždy budu...
Cejtím se příšerně.Co mám teď dělat?

Čeká mě příšerné období.

Cítím se prázdný,moje srdce je roztříštěné na milion kousků.Nechce se mi ani brečet.Nechce se mi nic.Sedím na své posteli v ruce držím telefon a procházím všechny fotky s Terkou.Muj telefom začne zvonit,svítí tam Jakub💚.
Fakt ho nemám náladu vzvednout.
Típnu ho a koukám dále na naše fotky.Při fotce z poutě se rozbrečím a nevidím jiné řešení než láhev vína a ubalit si joint.
Asi za půl hodiny mi opět volá Jakub.
"Co chceš furt kurva"vyprsknu po něm naštvaně.
"Co ti je?Proč si takovej na mě?"
"P-promiň Jakube já já"opět se rozbrečím,zas změna nálady z minuty na minutu.. "já potřebuju"přeruší mě "co se děje?"
"Potřebuju aa-aby si přijel"
"Zachvilku tam budu."
Pohled Terky
Vybalím si svoje věci a potom jdu pomalu do Veroniky pokoje.
Zaklepu "mužeš nachvilku?"zeptám se tiše a ubrečeně.
"Poď"
Hned ji obejmu.
"No ahooj,čo sa stalo?"
"Dominik mě poslal pryč,je konec"
"Čože?Jak koniec?To sa určitě vyrieši"
"Já já jsem ho podvedla"
"A to ako sa stalo?"
"Potkala jsem Petra,ze střední když jsem se šla projít a pak jsem u něj přespala no a opily jsme se a pak jsme spolu spaly"opět se rozbrečím.
"Neplač zlatiii"pevně mě obejme.
"Poď dáme si víno,Peter sa dnes nevráti(iný Peter,priatel Veroniky aby ste si nemysleli že to je ten Terkin spolužiak)
dáme si masku na tvár,zapneme si netflix,objednáme pizzu a bude nám fajn."
"D-dobře"
Pohled Jakuba
"Deny,budu muset jít za Dominikem,něco se stalo a já nevím co,budeš tu bezemě chvilku jo?"řeknu Denise,své holce.
"Jen běž zlati.A jakto že nevíš o co jde?"
"Prostě mi nic neřekl,vrátím se jak nejdřív co pujde"
— — —
"Tak jsem tu,povídej brácho"
"Ona prostě"
"Když semnou mluvíš se na mě aspoň dívej"
No,a je to v hajzlu,zase ubrečený oči,vypitá láhev vína a nedohulený brko.
"Co ti udělala?"
"Podvedla mě,a ještě mi hnusně lhala že spí a chodí za Luckou,její kámoškou,přitom se stýkala s Petrem,jejím spolužákem ze střední."
Vyruší mě hovor od Denisy.
"Počkej brácho chvilku"
Jen přikývne a já odejdu vedle do pokoje.
"Ano zlato"
"Kdy se vrátíš?Není mi moc dobře a už tě tu potřebuju"
"Zlati dej mi ještě pár minut,musím dát Dominika dokupy"
"A co se mu stalo?"
"Podvedla ho Terka,a lhala mu,je hrozně v prdeli."
"To je mi líto.Vyřeš to a vrať se mi"
"Jo ahoj"
Po hovoru se vrátím zpátky do pokoje kde Dominik obímá velkého plyšového medvěda a v ruce svírá fotku s Terkou v rámečku.Bylo to roztomilý nebudu lhát.Je vidět jak moc ji miluje i přes to co udělala,ale nevím jestli ji dokáže odpustit.A nevím po jaké době se z toho dostane....

𝒮𝑒𝒹𝓂/𝐹𝐹 𝒩𝒾𝓀 𝒯𝑒𝓃𝒹𝑜Kde žijí příběhy. Začni objevovat