Pohled Terky
Ráno se probudím bez Dominika v posteli.
Podívám se na hodiny.Ukazují pul druhé.To už ráno není ale nevadí.
Najdu si od Dominika zprávu.
Zlatíčko🤍:kotě,musel jsem do studia vrátím se večer.Miluju tě,pusinku.😚
Miláček💜:Lásko teď jsem vstala,dobře,nevrať se pozdě.Pusu😚
Vyberu se do koupelny.Udělám si klasickou hygienu a poté se vyberu do kuchyně.Mě se dneska hrozně nechce vařit ani nic dělat.Proto si objednám pizzu.Sedím u televize a čekám na pizzu a vtom mi začne zvonit telefon.Verča.
"Ahooooj Veruuuu"nadšeně vypísknu.
"Čau Teri,strašne dlho sme sa nevideli čo povieš na to keby sa dneska večer zabavíme niekde v klube?"má radost v hlase.
"Jasně že jo!"
"O ôsmej ťa vyzdvihnem."
"Dobře,teším se!"
Po tomhle super hovoru s Veřcou jdu napsat Dominikovi.
Miláček💜:Broučku?máš chvilku?
Zlatíčko🤍:Děje se něco?Zrovna si dávám pauzu na cígo jinak furt nahrávám
Miláček💜:Volala mi Verča a ptala se mě jestly nepujdeme do klubu večer,tak jestli nevadí
Zlatíčko🤍:Beruško nevadí,vždyť jste se dlouho neviděly,jen si dávej prosím pozor aby si moc nepila a taky pozor na opilce...
Miláček💜:Neboj,budu doma tak v jednu
Zlatíčko🤍:Budu na tebe čekat❤️Nato už mu hodím jen zobrazeno.
Celý den strávím u netflixu.
Kolem pul sedmé jdu do koupelny a na repráky z obýváku si zapnu album od Nika.Umyju si vlasy které si vyfénuju a vyžehlím.Udělám si klasickej makeup jakej mám ve zvyku.Uslyším dveře.To bude asi Dominik.Myslela jsem že přijde později.
Vyšla jsem z koupelny už namalovaná.
Dominik seděl na gauči.Koukal do telefonu.
"Ahoj"
"Čauuuu beruško moje"vypískne nadšeně jako by mě neviděl dva týdny.
"Pomužeš mi vybrat si oblečení?"
"Jasně zlato"
Jdeme spolu do pokoje.
"Černé šaty nebo sukně?"
"Já nevím beruško,asi sukni"
Obléknu si sukni,neobešlo se to bez toho aby mě Dominik pozoroval.K sukni si dám bílé tričko na ramínka,nakonec si vezmu vysoké vansky a na triko bundu.
Zavolala mi Verča,ani jsem si neuvědomila že je za pět osm.
"Miluju tě Domi,pa"řeknu Dominikovi a opustím byt.
"A hlavně pozor"
Kývnu.
Venku už čeká Verča.Pozdravíme se dlouhým objětím.Nasedneme do jejího bmw a vyrážíme do klubu.
Objednám si hned dva panáky vodky.
Sedím u baru a usrkávám ze svojí skleničky s vodkou.Sedne si vedle mě nějaký blonďatý kluk.Podívám se rychle pryč,sjede mi pohled na Verču která tančí s nějakým černovlasým klukem.
"Kočičko"ozve se neznámý hlas vedle mě.Podívám se,vidím že na mě mluví ten blonďatý kluk.
"Neboj se,chci se normálně seznámit"ujistí mě blonďák.
Trochu se mi uleví.
"Jsem Terka"natáhnu kněmu ruku.
"Martin"usměje se.
Začaly jsme si povídat a u toho docela hodně pít.
Najednou mě Martin zavolal na záchody.
Chytnul mě pod krk a já jsem věděla že jsem mu nato celé skočila.
"Teď tě ohnu"zasměje se škodolibě Martin.
Vrazila jsem mu facku a on spadl na zem.
Na nic jsem nečekala a vytáhla z kapsy telefon.V momentě jsem vytočila Dominika.Brečela jsem.
"Dominiku pomoc"
"Co se děje?"zeptal se starostlivě.
V tom se Martin zvedne se země a oplatí mi facku.
"Auuuu!"vyjeknu
Všimla jsem si že Dominik hovor típl.
Martin se po mě opět vrhne začne mě líbat a sahat mi pod triko.
Pohled Dominika
Nasedl jsem do auta a v momentě to rozjel do klubu kde byla Terka.
V klubu uvidím Verču.Tancuje tam s někým.Napadnou mě už jedině záchody.
Nějaký hajzl mi tam osahává Terku.Brečí a na tváři má otisk jeho ruky který jí tam zustal z té jeho facky.Ve vteřině ho odtrhnu a začnu mu dávat rány a facky.Vrazí mi i on,docela dost bolestivou,nechápu jak to dokázal když je sotva při smyslech.Vezmu Terku na své záda a utíkám sní co nejdál s tohohle hnusného klubu.
Sedneme si do auta.
"Lásko to bude dobré"uklidňuju jí.
Pomalu se uklidňovala.
"Teče ti krev"zhrozeně řekla když se mi podívala na obličej.
"To je jedno.Hlavně že jsi ty v pořádku."
Z kabelky vytáhne kapesník.
"Vem si to"podá mi ho a slabě se usměje.
Kapesník si dám pod nos a utřu si veškerou krev po mém obličeji.
Dorazíme ke mě na byt.Terka zajde do sprchy.Po ní já a pak si lehneme vedle sebe.Pořádně si ni natisknu na sebe a usneme.
ČTEŠ
𝒮𝑒𝒹𝓂/𝐹𝐹 𝒩𝒾𝓀 𝒯𝑒𝓃𝒹𝑜
FanfictionPříběh o dvou kamarádkách,které zajímá jen alkohol,seriály a možná i nevázaný sex. Až se jedné z nich připlete do života slavný Nik Tendo,neví co jí čeká...