15.Potůčky slz

1.5K 36 2
                                    

Za měsíc(Pohled Terky)
Od doby,co byl Dominik v nemocnici uběhl měsíc.Za ten měsíc se nic extra nezměnilo.Jsou právě čtyři hodiny odpoledne.Sedím na gauči u sebe v bytě.Dominik je ve studiu.Večer přijde za mnou.
Zlatíčko🤍:Zlato,napadlo mě,co zajít na večeři?😍
Miláček💜:Kdy?🥰
Zlatíčko🤍:Jsem na cestě domu,doma si dám sprchu a tak.Kolem šesté?❤️
Miláček💜:Dobře💕
Nechá mi zobrazeno a já vystřelím z postele.Zajdu do sprchy.Umyju si vlasy a nechám je volně uschnout.Mezitím co mi schnou vlasy se nalíčím.Přijde domu Dominik.Nenápadně za mnou přijde do koupelny a omotá mi svoje dlouhé ruce kolem pasu.
"Ahoj lásko"
"Čau muj medvídku"použiju svoje nové oslovení.Dominik se usměje a já opustím koupelnu aby se mohl Dominik vysprchovat.Kým je ve sprše si vyberu oblečení.Jelikož je zima ale já se musím obléct nějak víc společensky což je z mým stylem oblékáni né moc jednoduché.
Nakonec zvolím černé šaty pod které si dám ještě černé silonky.Na vrch si vezmu bílý svetr.Poté už jen na svetr hodím kabát.Obuju si svoje lakované černé boty na zip a zároveň na tkaničky.
Vyjdu ze svého pokoje do obýváku.
Dominik vyjde z koupelny a nestačí se divit.
"Bože jsi nádherná"rozplývá se.
"Děkuju.Mazej se oblíct,je za 10 minut šest."
Dominik má na sobě černé kalhoty a bílou košili.Pak si už jen vezme bundu,svoje klasické vansky a z propletenými prsty opouštíme muj byt.
Nasedneme do mého auta,za volant jsem pustila Dominika.
Vystoupily jsme před nějakou restaurací.
Všude to zdobily květinky a světýlka a bylo to všechno krásně barevně sladěné.
Vešly jsme dovnitř a posadily se ke stolu.
Na stole byl papír s nápisem "rezervováno Citta"
Usmála jsem se a přišla číšnice.
Objednaly jsme si jídlo.
"Budete chtít i nějaký desert?"zeptá se číšnice.
"Cheesecake"usměju se na ní.
"Tak dvakrát"oznámí jí Dominik.
"Ještě to nejdražší víno co tu máte"
Číšnice kývne.
"To si nemusel Domi,jsme přece autem."
"Beruško,je to jen jedna sklenka."
Kývnu a čekáme kým nám přinesou jídlo.
"Domi a jaký máš vztah z rodičema?Teda,viděla jsem jak to máš s mamkou a co táta?"zeptám se jelikož jsme přišli na rodinné téma.
"Ubližoval mě a máme taky.Bylo to kdysi.Ale už to je dobrý a už jsou z mamkou v pohodě.Vždycky tam dorazím pod podmínkou že tam táta nebude."
"Co se mezi váma stalo pokud mužu vědět?"
"Jednou,když se s mámou hodně pohádaly bylo mi 19,to jsem pořád bydlel snima.Táta mámu zbil do krve a já se nato celé koukal.Sice mi bylo 19,ale tohle bylo něco co jsem psychicky nezvládl.
Když jsem tátovi řekl aby mamku nechal,doletěla mi taková že jsem se v rohu místnosti zustal klepat a nepohnul se."dořekne.
"Dobře nebavme se otom."
Donesly nám jídlo.Povídaly jsme si,jedly,házely zamilované pohledy,bylo to strašně dokonalý.Romantický.Úžasný.Jen Dominik a já.

Třetí vzpomínka.

Doma
Zaply jsme si film a usly.
Flashback(Dominikuv sen)
"Dominiku běž do pokoje,my si to s tátou vyřešíme"
Uslyšel jsem z obýváku ránu.Doběhl jsem tam a uviděl jediné,to,jak táta dáva obrovskou ránu pěstí mámě.
"Už ji kurva nech!"zakřičel jsem po něm.
V tu chvíli se ke mě rozběhl a já neměl kam utéct.Rána do nosu mi zpusobila krvácení.Neměl jsem sílu jít nikam,pouze jsem se doplazil do rohu místnosti.Do svého rukávu od mikiny jsem si utíral krev.Táta se totálně naštvaný vytratil z domu.Přišel jsem za mamkou a šel jsem sní do pokoje.
"Mami neplakej"už bylo do breku i mě,sakra na mamku která má modřiny po těle a brečí se nedá koukat bez breku.
Donesl jsem lékárničku a ošetřil mamce co se dalo.Poté jsem ji donesl čaj a nechal ji spát.
Utekl jsem ke svojí spolužačce Natálii.Byla tehdy mojí nejlepší kamarátkou.Jelikož se to stalo asi v deset večer,nechtěl jsem ji otravovat ale já jsem neměl kam jít.
Přišel jsem před Natky barák.Nervózně jsem zazvonil.Otevřela mi její mamka.
"Dominiku co tady děláš?Už je docela pozdě"snažila se být milá.
"Promiňte,já potřebuju jít za Natkou"sesypal sem se tam před ní před dveřmi na zem a totálně se rozbrečel.
"Nat!"zakřičela její mamka.Měl jsem sklopenou hlavu.
"Co se děje mami?"uslyšel jsem Natku.
"Návštěva"
"Dominiku co tu děláš?zeptala se.
Zvedl jsem hlavu.
"Ježiš jak to vypadáš?"
Nic jsem neřekl pouze se znovu rozbrečel.
"Domčo neplač"uklidňuje mě.
"Pojď"pomuže mi postavit se.
"Mami,nevím co se děje,ale tohle je sakra vážný."řekne mamce.
"V pohodě."odpoví její mamka.
Pohled Natky
"Dominiku co se stalo"
Nepřestával brečet,celý se klepal a nevydal ze sebe ani hlásku.Sotva se nadechoval.Rychle jsem zběhla dolu pro sklenici vody.
Dominik se napil ze sklenice.
"Klid."chytila jsem ho pevně za ruku.
"Mm-m-mamku táta zz-z-bil"strašně se zakoktával.
Celé mi to řekl.Já na něho pouze koukala z vytřeštěnýma očima.
"Pujdu už domu"
"To teda nepujdeš.Pěkně budeš spát tady.Nenechám tě tam jít."
"Stejně tam táta není."
"To je jedno.Lehni si,já si vytáhnu matraci a lehnu si vedle postele."
Souhlasně se podíval.Sakra kdyby ho viděl někdo,kdo nemiluje svoje rodiče tak jako on by jste si řekly co mi to tady právě předvedl 19nácti letý kluk.
Flashback(dream)end

Pohled Terky
"Už ji nech!"probudili mě hlasité výkřiky vedle mě.
"Domi vstávej notak"
Nic.
"Zlato prosím vstávej"
Je celý spocený a červený.Z očí se mu spustí potučky slz.
"Něco se ti jen zdálo.Očem to bylo?"
"To co jsem ti říkal dneska v restauraci,mě se to jakoby zdálo celé znovu přesně tak jak se to udělo"vzlykne.
"No tak,je to už minulost."
Zvedne se z postele.Pozoruju ho jak si převléká triko.Je tak zatraceně sexy.
"Už nato nemysli,spinkej."
Začnu si hrát s jeho vlasy tak jak to má rád a sleduju jak usíná.Poté se taky ponořím do říše doufám dobrých snů.

𝒮𝑒𝒹𝓂/𝐹𝐹 𝒩𝒾𝓀 𝒯𝑒𝓃𝒹𝑜Kde žijí příběhy. Začni objevovat