Pohled Terky
Probudí mě vyzvánení telefonu.Čas ukazuje půl třetí ráno.Na displeji svítí "Miláček."
Co mi volá takhle pozdě.Doufám že není opilý.
"Domi?"zvednu ho.
"Ahoj zlato.Potřeboval jsem tě slyšet."zašeptá.
"Co se děje?"ptám se ustaraně.
"Ne nic,jen sem tě vážně potřeboval slyšet.Bez tebe se mi špatně usíná."zakňučel.
"Za pár dnů mě pustí.Zase hezky spi ano?"
"Dobře.Dobrou noc.Miluju tě."řekne.
"Já tebe a taky a sladké sny."řeknu a hovor típnu.
Mobil položím na stolek vedle postele a chystám se spát.Chvilku se mi to nedaří nakonec však usnu.
Za týden
Pohled Dominika
Dneska jedeme s Terkou na pouť.Terka už je zdravá jako rybička,je v pořádku.
Celou cestu si povídáme o všen možném.
Když tam dorazíme a uvidím ty rychle točící se věci ve vzduchu se mi otočí žaludek vzhůru nohama.Terka září radostí.No co,sní všude i nakonec světa.
"Kam chceš jít zlatíčko?"ptám se.
"Třeba sem!"vypískne nadšeně a táhne mě směrem k nějaké atrakcí které název nemám tušení.Koupím nám dva lístky a posadíme se tam.Z očí mi vyloženě vyžaroval strach.
"Neboj se zlato"chytne mě za ruku.
———
"Tohle bylo docela v pohodě"řeknu když slezeme z kolotoče.
"Teď tam!"ukáže Terka prstem na kolotoč kterého název absolutně netuším.
———
"Dobrý?"zeptá se Terka z úsměvem.
"Jo,jen se mi trochu motá hlava"taky se usměju.
"Na,napij se"podá mi vodu.
"Děkuju."
"Ještě sem chci"pištěla jako malé dítě.
"Faajn"povzdechnu si.
———
"Už nikam prosím."zakňučím po slezení už z několikáté atrakce.
"Laasko ještě chci sem,prosím poslední kolotoč"hodí psí oči.
"Dyť mi je špatně jen se nato koukám"řeknu se smíchem.
"Ale přestaň,už mám koupený dva lístky,mazej"věnuje mi polibek.
———
"Dobře,už mužem jít pryč?"zeptám se.
Tohle bylo fakt hrozný,je mi docela blbě.Sem už nikdy.
"Vystřelíš mi růži?"zeptá se.
"Jasně baby."
Terce vystřelím dvě růže.
"Nemáš hlad?"zeptá se.
"Ani ne."
"Já jo,koupím si kebab,mňam"řekne a míříme ke stánku z kebabem.
— — —
"Zlato já se postavím tady k tomu ruskému kolu a někoho poprosíme aby nás vyfotil ano?"řekne Terka.
Kývnu hlavou.
"Dobrý den,vyfotíte nás prosím?"zeptá se Terka mladé paní s malou holčičkou.
"Jasně"řekne a usměje se.
Paní nám udělá pár fotek.
"Děkujeme moc krát."poděkujeme jí najednou a ona odejde.Sedmá vzpomínka.
— — —
"Tahle pujde do rámečku."oznámím Terce už doma.
Terka odejde do sprchy,já si mezitím vytlačím fotku v tiskárně a dám si ji do rámečku.
Po Terce jdu taky do sprchy.
Potom si zapneme Netlix a koukáme na seriál.
Pohled Terky
Všimnu si že Dominik už usnul.
Seriál vypnu a jdu taky spát.
Uprostřed noci mě probudí potřeba na toaletu.
Když se vracím zpátky do pokoje ze záchodu,všimnu si že se Dominik převaluje na posteli a něco si mumlá pod nos.
"Domi spíš?"zeptám se tiše.
"Domi jsem tu stebou"šeptám mu.
Všimnu si že otevírá oči.
"Něco se ti jen zdálo."řeknu a dám mu pusu na čelo.
On pouze znovu zavře oči a usíná.
Zajedu rukou do jeho vlasů a hraju si snima tak jak to má rád a vím,že u toho se mu vždycky lépe usíná.Čítaj dokonca
Zdravím vás po viac jak troch týždňoch s kapitolou.Nemala som vôbec nápady na písanie,a ani táto kapitola neni nič moc,ale pokúsim sa aby už boli kapitoly častejšte.Ďakujem vám za prečítania a hviezdičky na oboch príbehoch,stále tie čísla narastajú.🤍
Inak chcem premenovať názvy všetkých častí tak keby sa vám zdá prečo tolko upozornení,je to len kvôli názvu kapitole aby ste sa nepýtali.💘
Vidíme sa u ďalšej kapitole💜
ČTEŠ
𝒮𝑒𝒹𝓂/𝐹𝐹 𝒩𝒾𝓀 𝒯𝑒𝓃𝒹𝑜
FanfictionPříběh o dvou kamarádkách,které zajímá jen alkohol,seriály a možná i nevázaný sex. Až se jedné z nich připlete do života slavný Nik Tendo,neví co jí čeká...