5.Spousty myšlenek

2.4K 61 6
                                    

Pohled Jakuba
Je právě čtvrtek večer,je kolem pul desáté a my sedíme v "kanclu" a streamujeme.Sedím na gauči s Nikem,Tokym a Radkem.
"Nik spí"řekne najednou Radek.
"Co?"nechápavě se zeptám.
Nik má hlavu na mém rameně,divný že takhle brzo usnul,ani si snáma nepřipil nic.Streamujeme dál,když se Nik vzbudí.Vypne mikrofon,aby to lidi neslyšely.
"Já jdu domu"
"Cože proč vždyť je brzo"
"Je mi blbě"
"No si dneska nějaký hmmm"
Mykne rameny a pak kývne hlavou.
"Zvládneš cestu domu?My pili"
"Jojo"řekne a rozloučí se snáma.
Pohled Terky
Je skoro deset hodin večer a já sedím na gauči a sleduju na yt nějaký mejkapový videa a u toho tak nějak projíždím instagram.Vidím že m+ streamují na twitchi a chvilku jsem tam viděla i Dominika takže asi bude zaneprázněnej.Vidím že je Dominik aktivní,že bych se mu ozvala že mám zítra čas?
@me:ahoj,promiň že otravuju když máte stream ale mohly by jsme zítra někam zajít
Nato mi dá pouze zobrazeno.
Asi za pět minut od něj dostanu zprávu.
@goldcigo:ahoj,no jo mužem
@me:a všechno v poho?co stream?
@goldcigo:já nevím nejsem tam
@me:proč?
@goldcigo:před chvílí jsem odešel je mi nějak blbě
@me:tak já tě nechám
@goldcigo:ne počkej jsem rád že si píšem
@me:☺️
@goldcigo:pujdu spát jsem fakt unavenej
@me:hezké sny
@goldcigo:o mně🥰
@me:ego do nebe
@goldcigo:dobrou😛
Nato mu už dám jen zobrazeno.
Pak odložím telefon a jdu spát.
Pohled Dominika
Usnul jsem na rameni Jakuba protože se mi ve studiu udělalo blbě,a teď ležím v posteli a píšu si s Terkou.Vrtá mi hlavě od rána do rána.Už se chystám spát když mi přijde zpráva od Jakuba.
@yzomandias:Niku všechno v poho?
@goldcigo:jo neboj jdu spát
@yzomandias:piš kdyby něco
@goldcigo:✌🏻
———
Pohled Terky
Asi ve čtyři ráno mě probudí žízeň.
Jdu si tedy do kuchyně pro vodu a otevřu rychle instagram.Uvidím aktivního Dominika.Neříkal že jde spát?
@me:ty nespíš?
@goldcigo:neeee a ty jakto že nespíš
@me:šla jsem se napít a co ty
@goldcigo:já nevím prostě nemužu spát
@me:mysli na někoho koho máš rád🥰a zapni si k tomu tiše písničky nebo si vem sluchátka
Nato mi dá zobrazeno a čekám.
Potom už uvidím aktivní před 15tima minutama.Telefon vypnu a usnu.
Pohled Dominika
Když mi Terka napsala abych myslel na někoho koho mám rád,vzal jsem si sluchátka a myslel jsem naní.Vlastně to dělám furt od doby co jsem ji viděl poprvé.Dost divný že mi zustala nějaká holka takhle v hlavě.Asi za 20 minut jsem usnul.
Ráno vstanu asi v deset.Udělám si snídani a asi za pul hodiny dostanu zprávu.
@terka_:tak co dnešek,platí?
@me:jojo,v 15:00 v cafeterii
@terka_:ok
Nechám zobrazeno a udělám si snídani.Svoje oblíbené čokoládový musli si nasypu do misky a zaleju je mlékem.Zapnu si svuj rozkoukaný seriál Breaking Bad.(idk či to pozná,ale napadlo ma to)
Po snídani a dokoukání seriálu se vyberu do koupelny kde si dám sprchu.
V Caffetterii
Pohled Terky
Právě je 15:00 a já dorazila před Caffetterii.Mám na sobě černou sukni a řetízek na krku.Mám tričko s dlouhým rukávem a na vrchu mám koženou bundu.Mám samozřejmě linky a stíny.Dorazila jsem pěšky,měla jsem nějak náladu se projít.
Čekám na Dominika,který se stále neukázal.
Uběhne asi 10 minut a přávě vidím dojíždět černý Benz.Zaparkuje před Caffetterií a vystoupí z něj Dominik.
Sluší mu to jako vždycky.
Jde blíž ke mě a má jednu ruku za zády.
"Ahoj"věnujě mi úsměv.
"Ahoj"úsměv mu oplatím.
Ruku za zády dá dopředu a dává mi kyticu růží.
"Pro tebe"
"Děkuju"
Cítím jeho ruku u té mojí.Pak cítím jak si semnou propletá prsty.Vejdeme do Caffetterie.Kyticu dá do vázy Šimon,šéf Caffetterie kterýho mi představovala minule Verča.Objednáme si jídlo.
Povídáme si o ruzných věcech.Pak se dostaneme k tématu vztahy u kterého Dominikovi zmizí úsměv z tváře.
"Nebudeme o tom mluvit"řeknu.
"Byl bych rád"jemně se pousměje a dá si do pusy další sousto jídla.
"Platím"oznámí mi po tom co oba dojíme.
Namítám,nakonec souhlasím.
"Hodím tě domu?"zeptá se když vyjdeme z Caffetterie.
"Mužeš klidně zustat"usměju se.
Kývne hlavou na souhlas a nastartuje auto.Po ceste píšu Verči.
T:Veru,si doma?Jedu domu,i s Dominikem
V:Išla som do útulku,venčiť psíkov stadiaľ
T:Aha,kdy dorazíš?
V:Dnes budem spať u Lindy našej kamošky veď vieš
T:Pozdravuj ji
V:Ok
Dopíšu si s Verčou a Nik se zeptá "budeme tam samy?"
"Jo"řeknu a podívám se do okna.
Dorazíme ke mě domu.
"Jestly chceš,otevřeme si víno a mužeš tady přespat"nabídnu mu.
"Jestly ti to nevadí"
"Jasně že ne"usměju se.
"Bílý nebo červený?"zeptám se.
"Bílý"
Dojdu pro dvě skleničky a láhev vína.
Rozleju ho do skleniček a společne si připijeme.
Už je skoro všechno víno vypité.Cítím alkohol v mé krvi,i když to je jen víno,vypila jsem ho víc než on.
Na mém stehně se objeví velká ruka,nemuže to bejt jiná než Dominikova.
Usměju se a najednou se kněmu začnu přibližovat.Dívá se mi hluboce do očí a já zase jemu.Na nic nečekám a prostě ho políbím.Po chvilce se odtáhnu a usmívám se jako sluníčko.Potom si zapneme film a já unaveně usnu na Dominikovém rameně.
Pohled Dominika
V moment,kdy se ke mě začala přibližovat jsem se přiblížil taky a ona mě políbila.
Při líbání jsem měl divný pocit,líbilo se mi to.Dlouho jsem si někoho k sobě takhle nepustil.A co ona?Dělá to jen to víno nebo se jí líbím?Podívám se vedle sebe a vidím jak spí.Vypnu film a vezmu ji na zádech k ní do pokoje.Uložím ji do postele a vyberu se spátky do obýváku lehnout si na gauč.
Nejde mi usnout pořád mám v hlavě spousty myšlenek.Usnu asi v jednu ráno.

𝒮𝑒𝒹𝓂/𝐹𝐹 𝒩𝒾𝓀 𝒯𝑒𝓃𝒹𝑜Kde žijí příběhy. Začni objevovat