~Bölüm°•40~

375 19 4
                                    

Problem değil, Bazı şeyler ne kadar zor olursa olsun Ben herzaman bir aptal gibi güleceğim~Chanyeol

Bir haftadır burada olduğum Yabancı eve bakındım.

Şuradı Banyo, şurası Jung dae nin odası, şurası benim odam, şurasıda oyun odası.

Evet doğru oldu muhtemelen.

Oyun odasına girip Jung dae ye baktım. Beni görünce kocaman gülümsedi.

Sonra yanıma gelip elimi tuttu ve beni çekiştirdi.

-Anne bak ne buldum

Elindeki albümü bana uzattı.

İçini açıp Fotoğraflara baktım. Belki birşeyler hatırlayabilirdim. Ama hatırlamak istemiyordum. Oraya geri dönmek istiyordum.

Yani bunların hepsi Rüya gibi. En başından beri.. hiçbiri gerçek felan değilmiş.

Yeniden Fotoğraflara baktım.

Bazısı düğün fotoğrafları, bazısı ise değişik anılardı.

Diğer fotoğrafa geçtiğimde iyice baktım.
Birkaç parça oturuyordu yerine.

Flasback

"Bahar havasında mis gibi kokan çiçeklerin başına toplanan kelebekleri seyrediyordum tebessüm ile

Sonra ona döndüm. Yüzümdeki gülümseme iyice aydınlanmıştı.

'Kelebekler ne kadar güzel öyle değil mi?'

Demiştim Gözlerimin parlaklığıyla. Bana ne diyeceğini bilemez gibi baktı."

Flasback end

Flasback end

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Annee

Yanımdaki dae'ye baktım.

-Beni duymuyor musun? Bak bunda ben varım

Verdiği fotoğraflara tek tek baktım.

Bunlar benim hayatımın her bir anıydı. Belki fotoğrafa geçirilmeyenler var.

Kapının açılmasıyla elimdeki fotoğrafları bir kenara  bıraktım.

-Jung dae

Yoongi içeri adımını atmış fotoğraflara bakınmıştı.

Hemen fotoğrafları kutusuna atmış. Hızlıca odadan çıkmaya çalışmıştı.

-Onlara bakıyordum.

Aldırmadan orandan çıktı.

Arkasından aşağı indim.

-hey baksana madem yalan yaşıyordum.
Bari senin bi açıklama yapman gerek değil mi

Olduğu yerde duraksayıp bana döndü.

-Nasıl bir açıklama bekliyorsun

Cidden mi der gibi baktım. Anlamazlıktan gelmesi beni çok sinirlendiriyordu.

Ne de olsa o kadar şey yaşadım. Bunların hepsinin gerçek olmaması beni yoruyor.
Birine aşık oldum. O şuan karşımda ama benim aşık olduğum kişi değil. Buradaki Yoongi çok farklı.

Belki anılarımız var. Belki ona bi zamanlar aşık oldum. Ama lanet olsun ki onu şuan tanıyamıyorum.

Anlamadan dinlemeden benimle alay ediyodu resmen.

Gözyaşlarım akarken merdivenlere oturdum. Eliyle yüzünü tutup yanıma oturdu.

-ben özür dilerim

Kollarını etrafıma sardı. Yüzümü kendine çevirip göz yaşlarını sildi.

Gözlerimi kaçırıp konuştum.

-Hatırladım.

-Neyi

- Birkaç Şey işte

-Ne yani bildiğin hatırlıyor musun.

Cevap vermeyip başımı salladım. Bana sıkıca sarıldı. Ben Yoongi yi çok seviyordum.

Ama karşımdaki de Yoongi ydi. Onu üzmeye hakkım yoktu. Bende kollarımı biraz hareket ettirip Gömleğinin eteklerini tuttum.

Oda hafif tebessüm edip kollarını daha sıkılaştırdı. Artık bütün saçmalıklardan kurtulup geleceğe odaklanmalıydım.

Way anasını da bi ship kitabı yazcam aklımda birkaç şey var ama..lsjdjs

Yoonkook

Vmin

İkisi arasında kaldım. Hastayım bu shiplere. Herneyse fnnsnc

Üvey Abim Bir Vampir•MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin