Biraz geçde olsa yeni bölüm geldi
İyi okumalar✨•°^•°^•°
Sabah uyandım. Bugün yazlıktan gidecektik.bu yüzden hemen getirdiğim kıyafet,makyaj malzemeleri vs. Hepsini valize koydum.Yoongi kendi eşyalarını toplamıştı. Valizini bir kenara koyup aşşağı indim. Ve Yoongi ye bakmadan kahvaltı hazırlamaya başladım. Dolabı açacaktır ki üstündeki notu gördüm.
Ben bir saate dönerim sen kahvaltını yap sevgilim :)
Okuyunca nedensizce yüzümde tebessüm oluştu.
1 saat sonra
°•°•Koltuğa yayılmış televizyon a bakarken kapının çalmasıyla hemen ayağa kalktım. Neden bu çocuğu bukadar özlüyordum ki? kapıyı açıp karşımdaki bedene baktım. Başını aşağı eymiş yere bakıyordu başında ise bir şapka vardı.
Bana hiç bakmadan içeri girdi.
-Yoongi, iyimisin?
Yüzünü bana çevirme zahmetinde bulunmuyordu
SG: Evet
Diyip yukarıya çıktı. Ne? Ne oluyordu buna şimdi. Birşey yapmalımıyım.Ne yapacağım ki.
Merdivenlerden yavaşça çıkıp kapının önünde durdum. Biraz bekleyip kapıyı tıkladım. Kimse cevap vermeyince içeriye geçtim
Burada değil
Odadan çıkıp diğer odalara baktım. Son olarak Lavabonun önünde durdum.
İçeriden öksürük sesi geliyordu. Başımı kapıya dayayıp daha dikkatli dinledim.
Biraz öksürdü ve bian öksürük sesi kesildi sonra su sesi geldi. Su sesinin bitmesiyle. Kapının açılıp benim yere yapışmam bir oldu.
Şuan kesinlikle rezil olmuştum.
SG: ne yapıyorsun burda
Kalktım ve üstümü temizledim.
Kafamı kaldırıp ona baktımOna ne olmuştu böyle. Sanki. Sanki kavga etmiş. Yada. Dövmüşler.
- Yüzüne ne oldu
Elimi yüzüne koydum. Ve biraz gezdirdim. Yanağında büyük bir ezik vardı.
Elimi yanağına koyunca yüzünü ekşitti. Acıyor olmalıydı.
Elimi tutup yeniden onu banyoya geçirip küvete otutturdum.
- önce sen banyo yap sonra üstünü giyin ve beni çağır
Dışarı çıktım. Kapıyı kapatıp suyu açmasını bekledim. Su sesi gelince aşşağı indim.
Birazdan yoongi beni çağırınca birkaç Malzeme alıp odaya çıktım.
Islak saçlarını toplayı toka ile bağladım.
Elime pamuk alıp yüzündeki kanları sildim.
Arada acısada ses çıkarmıyordu.
-bu nasıl oldu
Galiba cevap vermek istemiyordu. Onu zorlamakta istemiyordum ama gerçekten merak ediyordum.
-söylemek is-
SG: hayır. Senden saklamanın bi manası yok.
Gözlerini kaçırıp dışarıya baktı. Ve seslice yutkundu.
SG: İlişkimizi öğrenmişler.
Ne. Beynim vurulmuştu adeta.
- Bu yüzden sana zarar mı verdiler yani?
SG: e-evet
Ne yani. İlişkisi olduğu için mi?
- Ne yapacaksın.
Evet kesinlikle ağlamamak için zor duruyordum. Biri bana "şşt" dese ağlardım.
SG: Ayrılmazsak Tek zarar gören ben olmayacağını söylediler.
Benden izinsiz gözyaşlarım gözlerimi terk ediyordu. Biz ayrılmak zorunda mıyız. Onsuz olmak zorunda mı.
Bana sarılıp anlımdan öptü sonra elime bir kağıt verdi.
SG: zor zamanında bunu oku
Bana güldü ve odadaki valizini eline aldı. Bana son kez bakıp evden çıktı.
Ne yani bukadar mıydı? Beni bıraktı mı?
Şuan tek yapmak istediğim oturup saatlerce ağlamaktıBu bölüm biraz duygusal oldu sanırım.
Vote vermeyi unutmayın
Sizi seviyorum❤️
Bir yoonkook bırakıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim Bir Vampir•MYG
RandomBabanın ölmesi nedeniyle annen bir koreli ile evlenir ve karşına çıkan sesler üvey abinin gizli gizli yaptığı işler ve gizemli bir çok şey başına geliyor ve bunlar arasında üvey abinin ünlü bir idol olması da var