Bölüm°28

693 35 9
                                    

Arkadaşlar çok güzel bir haberim var.Bu hikaye bence bu kadar erken final olmamalı, en sevdiğim çift EunMi ile Yoongi çifti oldu. Kısaca hız kaybetmeden devam ediyoruz!

Terler içinde uyanmıştım. Tanrım. Bu rüya güzel miydi yoksa kötü müydü.

Resmen yoongi ile bir bebeğimiz olacaktı. Maria. Maria gelmişti. Yoongi bana bağırmıştı. Gitmişti. Tanrım. Komik.

Aşağı inip Yoongi'ye baktım. Bu mümkün müydü. Hayır hayır.gidip rüyamı anneme anlattım. 'Birşey olacak ama ne' demişti

******
Odama çıkıp yatağımı topladım. Birden ayağımın tökezlemesiyle yere yapışmıştım. Gülerek kalktım. Çok sakarım. Aşağı inip mutfağa geçtim.

Kahve makinasını açıp bardakları çıkardım. Bardakları tepsiye koyarken birini yere düşürmüştüm. Tutamadım.

Elim uyuştu galiba. Yoongi hemen yanıma gelmişti.

Suga:Sen iyi misin!?

Diyip bana sarıldı.

-S..sadece bi an elimi kullanamadım.

Bana endişeli bakıp kahve makinasını kapattı.

Suga:Tamam. Şimdi sen çık. Burayı toplayacağım.

******
-Bende birşey yok cidden! Ben çok iyiyim.

Suga:Lütfen bi kontrole gidelim.

Benim bir hastalığım olduğunu düşünüyordu! Tanrım. Rüyam.

-Tamam ben tek gideceğim.

Kafasını salladı. Bendwe yukarı çıkıp üstüme bir salaş uzun elbise giydim. Ve dışarıya çıktım.

Hastane yakındı. Yürüyecektim.

Birazdan hastaneye gelmiştim. Randevu almadığım için bekledim. Doktor beni odasına çağırdı.

İlk başta normal kontroller yaptı. Sonra birsürü test yaptırdı. Tanrım sanki birşeyim vardı! Aisshh

Dr:EunMi Hanım?

-Benim

Dr:Buyurun. Şöyle oturun

Diyip eliyle koltuğu gösterdi

-Lütfen neyim var söyleyin hemen gideyim.

Dr:Nasıl desem..

-Neyi nasıl deseniz?

Dr:Hastalığınızı size kısaca anlatacağım.

-Nasık hastalık!?

Dr:ALS..merkezî sinir sisteminde, beyin sapı adı verilen bölgede motor sinir hücrelerinin kaybından ileri gelen bir hastalıktır.

İstemli kaslar çiğneme, yürüme ve konuşma gibi hareketlerin yapılmasında görevlidir. ALS hastalığı ilerleyicidir ve belirtiler zamanla kötüleşme eğilimi gösterir. Günümüzde, ALS hastalığının ilerleyişini durdurmak ya da tam tedavi sağlamak için herhangi bir tedavi seçeneği malesef yoktur...

-N.. Nasıl?

Doktor sıkıntılı bir nefes verdi. Derin nefes alıp konuştu.

Dr:Bu hastalık zamanla ilerler ve kötüleşir.Zamanla ayağınızı kullanmakta zorluk çekeceksiniz. Daha sonra hiç kullanamayacaksınız. Daha sonra hastalık daha çok üstlere çıkıp elinizi aynı şekilde yapacak. Sonra yavaş yavaş bütün bedeniniz..sadece. sadece birşey  kalacak. Acı.

Ölecek miydim. Y-Yoongi?

-Ölecek miyim?

Dr:Zamanla.. ama birazda olsa şanslısınız. Hastalarda farklı zaman gösterir. Sizin 10 yılınız var. Ama yinede erken teşhis koymak istemem.

Başımı sallayıp odadan çıktım.

Sahile yürüdüm. Yoongi'yi üzmek istemiyorum. Onun karşısında eriyip gitmemi izlemesini istemiyorum.

******
Yoongi fark etmeden valizimi dolaba sakladım. Sabah uçağa binecektim. Karayiplere gideceğim. O ada bana çok iyi gelecek. Hep gitmek istemiştim.

Gece olunca yattım. Biraz dinlenip çıkacaktım.

4.35
Pasaport işlemleri yaptırıp uçağa koştum. Çok geç kalmıştım.. uçağa binip kalkmasını bekledim.


Kızımız als hastalığı oldu:(
Doktorun anlattığı gibi işte.

Karayipler.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok güzel bir yer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çok güzel bir yer.

Üvey Abim Bir Vampir•MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin