Asırlar sonra Yazarınınız meydana çıktı k.b
Geceden bu yana devam eden kar yağışı Şehri bembeyaz yapmıştı.
Sokaklar bomboştu. Kimse evinden çıkıp dondurucu soğukta yürümeye cesaret edemezdi.O gün olaylar yaşanmadan önce Eun Ji Roman okuyordu sessiz evde. Yoongi Eun'u çoktan unutmuş önündeki işe pür dikkat odaklanmıştı. Ne aramıştı Eun'u nede sormuştu.
Kar bitmiş dolu çoktan başlamıştı bile.
Maria Telefonda karşıdan gelen sese karşılık verdi
"20.00'da"
Eun herşeyden habersizce Romanda o çok etkilendiği söze baktı uzun süre.
"Sevmek birbirine değil, birlikte aynı noktaya bakmaktır"
Antoine de Saint-Exupery
Gülümsedi ve Yoongi'nin kendine anlattığı Masal aklına gelmişti
"Albatros iddia ya girmiş Gökyüzü ile
'albatros sen benim yapamadığımı yapmaya çalışıyorsun. Ben senden daha güçlü daha hürmetliyim. Sen sadece doğar hayatın boyunca havada uçar sonun geldiğinde ölür gidersin
Demiş Gökyüzü yapmacık bir ego ile.
Albatros saygı ile konuşmuş büyüğü ile'Gökyüzü tabiki sen benden daha hürmetli daha saygıdeğersin. Ben ise sadece ölüme mahkum bir kuşum. Ama insanlar beni seviyor. Benim şans getirdiğime inanıyorlar. Benim onlara mutluluk getireceğime inanıyorlar.'
Gökyüzü onun sözlerine çok sinirlenip onu kovmuş kendi alanından.
Albatros yıllarca karada hiç uçmadan yaşamış.
İnsanlar hiç durmadan kirletiyormuş Gökyüzünü.
Gökyüzü kapkara olmuş dayanamayacak hale gelmiş. Günlerden bir gün Albatros gitmiş Göğe.
Gök çok sinirlenmiş ama bi o kadarda umutlanmış.
'Ey güzel Gök insanlar içlerine sığdıramadığı öfkelerini senden çıkarmışlar. Seninde artık benden bir farkın yok'
Demiş Albatros
'Albatros ben çok bencilim. Sen ölümlüsün illaki birgün öleceksin fakat ölünce benden kat kat yüksek bir yere gideceksin. Ben hatamı anladım. Senin ömrün bitecek ve dünyadaki imtihanında ödüllendireceksin. Beni ise acımasız insanların kirletmesi yıllarca asırlarca sürecek dünyada takılı kalacağım asla gidemeyeceğim ne ödül alacağım ne takdir sadece büyük bir ceza'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim Bir Vampir•MYG
AlteleBabanın ölmesi nedeniyle annen bir koreli ile evlenir ve karşına çıkan sesler üvey abinin gizli gizli yaptığı işler ve gizemli bir çok şey başına geliyor ve bunlar arasında üvey abinin ünlü bir idol olması da var