Hihii buradan hepinize özür diliyorumm. Telefon bozulduğu için atamadım..
Yazar anlatımından
Tarihi belirsiz bir zaman
Kızın gözlerindeki ışık sönüyordu. Günden güne zayıflıyordu. İçindeki o duygu kayboluyordu. Geriye sadece..
Sadece acı kalıyordu.Son kez hızını arttırıp koşmaya başladı.
Bir sallandı sonra durdu. Başı dönüyordu. Gözleri karardı.etrafındaki dünya topaca dönmüştü adeta. Eli ayağı titriyordu.Arkasına baktıktan sonra gene koşmaya başladı.
Bir ara önünden anka kuşu geçmişti. Nasıl olduğunu anlamamıştı. Anka kuşlarının kalkışından irkildi. En küçük bir çatırtı duysa hep irkiliyordu zaten.
Bu sebepten kalbi deli gibi atıyordu. Telaş yapmamalıydı ama bu kural umrunda mı sanıyorsunuz?
Kız etrafına bakıp nerde olduğunu anlama çalıştı. Karanlıktı. Bu çok acınacak bi durumdu.tekrardan umutsuzca arkasına baktı. Kan ter içindeydi. Dizlerinin bağı çözüldü.
Dayanamayıp kendini yere bıraktı.
Sırt üstü yatarak gökyüzüne baktı.Birazdan yanında bir kıpırtı oldu.
Deli gibi kahkaha atarak yanındaki bedene baktı.
- Bu haksızlık her seferinde beni buluyorsun
Yanındaki beden gülerek ona baktı.
Düşündü neden bu kadar şanslıydı. Tanrım onu çok seviyordu.
Suga: bu kadar tatlı olmak zorunda mısın?
- Aklıma ne geldi biliyor musun. 5 sene önce burda sana seni sevmediğimi söylemiştim ve geceye kadar burda aynen böyle konuşmuştuk
Kızın gözlerinin içine bakıp gülümsedi
Suga: Gelmesin aklına Düşünme öyle şeyler
Diyip genç kızın yanağına öpücük kondurdu.
İyiki bu günlere gelmiştiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim Bir Vampir•MYG
RandomBabanın ölmesi nedeniyle annen bir koreli ile evlenir ve karşına çıkan sesler üvey abinin gizli gizli yaptığı işler ve gizemli bir çok şey başına geliyor ve bunlar arasında üvey abinin ünlü bir idol olması da var