internet sorunu yaşadığım için yazamadım. özür dilerim..
Üstüme geçek balodan kalma Tzuyu'nin verdiği siyah elbiseyi giyip saçlarımı yaptım. Bu elbise bana herşeyi anlatıyordu..
Aşağı inip beni bekleyen hector'a el salladım. Kapımı açıp binmem için işaret etti.
Benim arkamdan oda arabaya binip çalıştırdı.
H: Yhaağ üf kimin bu düğün!
-İnanmayacaksın ama Türk düğünü kkk. Eski bir arkadaşım
H: Tanrım bana giydirdiğin şeye bak
O istemesede ona zorla Takım elbise giydirmiştim
Bikaç dakika sonra düğüne geldik. Kır ortamında oluyordu
Damat ve gelin için birkaç şarkıdan sonra gelinin kız arkadaşlarını açık bir alana aldılar.
Gelin birden elindeki çiçeği havaya atınca çiçek direk elime düşmüştü. Tüm kızlar üzülerek giderken gelin ve damat bana bakıp tebrik ediyordu.
Buda neydi şimdi?
H: hehhehe lan geldi gittin çiçeği bu kıza mı attın yhaaa
Diye sitem etti hector. Onu bi köşeye çekip masaya oturdum.
-Bu neydi ki?
Gülerek bana baktı
H:Gelin çiçeğini attı ve sen tuttun yani darısı sana gibi bişey (nasıl bi açıklama xönsşs)
İçimden küçük bir lanet okuyup ayağa kalktım çiçeği karşıdaki kız topluluğuna fırlattım. Çığlık çığlığa tutmaya çalıştılar.
Arkamı dönünce kapıdaki tanıdık yüzü gördüm yanında bi kız vardı.
Yoongi?
Hector'un yanına koştum ve Yoongiyi gördüğümü söyledim
H: lan senin yoongi bizim çok bilmiş Bay Min mi? Kkkk
Elimle kafasına vurdum. O nasıl lakap öyle.
H: ahh acıdı amaaağğ. Neyse sen otur ben konuşacağım onunla.
Hector Yoongi'nin yanına gitmişti. Bir iki dakikadır konuşuyordular. Konuşmalarını net bir şekilde duyuyordum.
Kaynaşmıştılar.
H:Bay Min uzun zaman önce bir kız arkadaşınız olduğunu duymuştum?
Yoongi etrafa göz gezdirdi. Ve yutkundu zorlanıyordu.
Sg:evet. Ama birkaç ay önce ortalıktan kayboldu.
Başını eğdi. Ağlıyor muydu yoksa?!
H: anladım..
Sg: Umarım şuan iyidir.
İyi değilim
Sg:Onu özledim
Bende seni özledim
Sg: Keşke yanımda olsa
Keşke sana sarılsam
Ne zaman aktığını bilmediğim göz yaşlarımı silip elime çantamı aldım.
Çıkışa doğru yürümeye başladı. Bende onu özlemiştim ama.. Beni özlediyse neden yanında o kız vardı?
Neden
Neden Maria yanındaydı Yoongi?
Gözyaşlarımı silip hızlandım. Daha fazla hazmedemiyordum. Bunlar... Bunlar bana çok fazlaydı.
Deniz kenarına oturup gökyüzüne baktım. Müzik açıp kulaklıklarımı taktım
Güneşin batmasına çok az vardı. Denizin üstünde yansıması yavaşça kayboluyordu..Gözlerimdeki yaşları silip kumsala uzandım. Ve yavaşça kararan gökyüzüne baktım.
Hani suyu istediğin gibi yapmak için ayarlarsın ya. Biraz soğuk su açarsın biraz da sıcak su.
Ama soğuk suyu fazla açarsan su çok soğuk olur. Sıcak suyu fazla açarsan su sıcak olur.
İnsan bedenide böyleydi. Duyguyu fazla kaçırırsan üzülürdü. Ama sevgi.. sevgi fazla olursa şımarırdı. Şımarık bir bebek gibi.
Bir yandan da insan sermayesi buz gibiydi.. nerede muhafaza edersen et erimeye mahkumdu da..
Kulağıma dolan tanıdık ses ile başımı kaldırdım
?: Seni bu kadar üzen ne? Ben miyim yoksa Eun? Ha
Bölüm hakkında düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim
Sizce bu kim olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim Bir Vampir•MYG
RandomBabanın ölmesi nedeniyle annen bir koreli ile evlenir ve karşına çıkan sesler üvey abinin gizli gizli yaptığı işler ve gizemli bir çok şey başına geliyor ve bunlar arasında üvey abinin ünlü bir idol olması da var