Bölüm°27

682 37 12
                                    

Yoongiden

Doktorlar bi o yana bi bu yana koşturuyordular.Ben ailesini arayıp konuşmuştum.

Aradan yaklaşık 30 dk sonra bi doktor çıktı hemen yanına koştum.

Suga:Doktor bey!

Dr: Malefes.

Tanrım. Olamaz hayır.

Dr: Çok kan kaybetmiş. Bebek çok iyi. Bir mucize olmalı. Annesi onu çok iyi korumuş. Ama Annesi. Annesinin durumu stabil. 2 saate uyanır.

Suga: Tanrım!

Doktor gitmişti. Birazdan can ve jhope gelmişti. Telefonlarım hiç durmuyordu. Daegu'dan arıyordular.

Can: Ona Ne yaptın ulan İt!

Suga:Ben yapmadım. Beni aradı. Geldiğimde kanlar içinde yatıyordu. Onu ben getirdim.

Boğazım düğümleniyordu.

Telefonum bidaha çaldı. Dayanamayıp açtım.

Suga:NE VAR!

Jennie: O-ona ne oldu?

Suga:Sen nerden biliyorsun

Jennie: Biz insan değiliz Min bey! Hatırlatayım. Ve hangi hastanedesiniz.

Suga:Sakın! Hastane olmaz. Yarın size haber vereceğim.

Telefonu kapatım bi kenara çöktüm.

Aklıma dediği şey geldi.

'haklı olsan bile kırma kalbimi. Yarın birgün ölsem. Haklıydım tesellisi avuturmuydu seni ha?'

Avutmuyor işte. Olmuyor.

*****
2 saat sonra Eun ji'den

Gözlerimi hafif araladım. Etraf bulanıktı. Gözlerimi açıp etrafa baktım. Hastane. Tanrım! Bebek.

Direk bağırdım

-DOKTOR YOK MU!?

Biraz sonra içeriye birkaç hemşire ve doktor girmişti. Abimin sesini duyuyordum. Beni o getirmiş demekki.

Kapı açılınca aralıktan Yoongi'yi görmüştüm. Hayır hayır! Beni Yoongi getirmişti

Dr: Nasıl hissediyorsunuz

-Ben değil. B-Bebeğim?

Bana baktı. Kötü bir cevaptı. Evet.

Dr: O sizin kadar iyi.

-Tanrım Şükürler olsun!

Mutluluktan ağlıyordum. Ama tek eksik. Yoongi.

-Lütfen.Yanıma Yoongi gelsin.

Doktor başını sallayarak çıktı. Birsüre sonra içeriye Yoongi girmişti. Başını eyip yanıma oturdu.

-Hey! Bir özür bekliyorum.

Suga:Iıı Özür dilerim.

Evet cidden özlemiştim onu.

-Gel buraya

Deyip kollarımı açtım. Bana yaklaşıp sıkıca sarıldı.
Artık mutluyum. Biz Aileyiz. Biz kocaman mutlu bir aileyiz. (Babası vampir anası melez. Anası kurt olsaydı çocukları kumpir olurdu dkşskdkd)

Fjskdj la çocuğun adı kumpir mi olsa.

Anası kurt garı olaydı olurdu sllds

Neyse bb lsödkd

Üvey Abim Bir Vampir•MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin