/Dennia POV/
Andy a vorbit cu parintii mei daca ma lasa sa stau cu toata trupa in casa lui Andy.M-au lasat sa ma mut cu Andy,m-am apucat sa-mi fac boarfere tot ce am in camera.Nu e atat de mult.M-ai am si lucruri la Andy.Eu eram la dulap si intra mama.
Kim:Dennia.Pot intra?
Dennia:Da mami.
Mama intra in camera mea si zice:
Kim:Arianna...esti sigura ca vrei sa te muti?
Dennia:Mami..sunt mare..peste o luna o sa fie ziua mea si o sa fac 18 ani.Pot sa ma descurc si singura.Plus daca stau cu Andy,el va fi cu ochii pe mine.
Mama veni in fata mea si imbratisa ca o prietena.Simteam ca da sa planga.
Dennia:Mami..te rog nu plange.Voi fi bine.Iti promit ca il voi asculta pe Andy.
Kim:O sa imi fie dor de fica mea.De o parte a familiei Harrys.
Dennia:O sa fie bine.Si mi-e o sa-mi fie dor de voi.
Kim:Ok..hai fati ce ai de facut.
Dennia:Cat este ceasul?
Kim:17:28
Dennia:Ce zboara timpul..
Mama pleca jos si imi suna telefonul.Era Alex.
Dennia:"Alo?"
Alex:"Hei Dennia,ce mai faci?"
Dennia:"Pai..imi fac bagajele."
Alex:"Unde pleci?Ma lasi singur?."
Dennia:"Ma mut cu baietii."
Alex:"Ahaa.."
In timp ce vorbeam cu Alex de vro juma de ora..ma suna si Andy.
Alex:"Deci vi maine in parc ok?"
Dennia:"Da mai..vin logic.Auzi stai putin ca te pun pe asteptat ca ma suna Andy."
Alex:"Ok.."
L-am pus pe Alex pe asteptat ca sa pot vorbi cu Andy.
Dennia:"Da Andy ce e?"
Andy:"CE DRACULUI FACI LA TELEFONUL ALA?!"
Dennia:"Vorbeam cu Alex."
Andy:"Faci misto de mine?"
Dennia:"Esti nervos?"
Andy:"Da!!"
Dennia:"Ok.Ma suni dupa ce te calmezi.Pa."
Si i-am inchis telefonul in nas.Revin la Alex.
Dennia:"Da..scuze..era Andy nervos ca dece nu-i raspund..si i-am inchis telefonul."
Alex:"Serios?!"
Dennia:"Da.."
Alex:"Ok..vorbim mai tarziu ca am putina treaba..Te pup pa."
Dennia:"Si eu...pa."
Am terminat si cu Alex si mai am putin de inpachetat.M-i se facu foame de-a binelea.Mi-am terminat valizele si ma duc sa mananc.Am bagat tot frigiderul in mine si apoi vroiam sa imi fac un dusulet.Am intrat in camera sa-mi iau telefonul si am fost la baie.Am lasat apa fierbinte sa acopere cada in timp ce eu ma desbracam.Ma pun in cada fierbinte cu telefonul in mana.Intram pe Facebook.Am doua notificari.Ma uit si vad ca Andy cu Juliet mi-au dat like la statusul de ieri..ce o fi zis..nu stiu.Iar imi suna telefonul.Este Juliet?!..Ok.
Juliet:"Hei Dennia."
Dennia:"Juliet.Hei ce faci?"
Juliet:"Vroiam sa vorbim despre ziua de maine.La ce ora te trezesti maine?"
Dennia:"Nu stiu..ca maine trebuie la 13:00 sa fiu in parc sa ma intalnesc cu un prieten..cred ca pe la 07:00.Dece?"
Juliet:"Ok..e bine daca vin sa te iau la 07:30?"
Dennia:"Mdaa..e bine.Babuinul ce face?"
Juliet:"S-a dus sa se culce ca maine la 09:00 are interviu la AP si Kerrang."
Dennia:"Si trebuie sa fie toata trupa?!"
Juliet:Nu.Ok deci la 07:30 sunt la tine.
Dennia:Ok.Te pup.Pa.
Juliet:Si eu.Pa.
Doarme Andy la ora asta? E de-a bea 19:29..ciudat... .Poate o fi obosit.Dar nu cred ca Andy este obosit ca de cand il cunosc a avut baterii.Am iesit din cada,mi-am pus un prosop pe mine sa-mi acopere fumusetea..si am fugit in camera.Mi-am luat pijamele mele cu Jeff the Killer,mi-am bagat telefonul la incarcat..am pus alarma sa sune la 07:00 si m-am bagat in patut si am adormit cu gandul la ziua de maine.