/Andy's POV/
Dennia va pleca la un "suc" cu Harry din 1D.Pletosu naibi.Daca pateste ceva Dennia mea ii rup capul.Intr-un final cobora si printesa.Baietii veni de mult.Se jucau Naruto strom nu stiu cat.Jocul preferat al lui Dennia.Cand vazu ramane masca.
Dennia:Porciilor!!De ce dracu nu ma chemati si pe mine?!
Sari pe canapea si lua o consola in mana.Eu erau la masa in living si citeam o revista.
Ashley:Dennia!Daca o alegi pe Hinata te omor!
Dennia:Ha.O iau pe Sakura.
Jake:Il iau pe Sasuke.
Ashley:Naruto
Jinxx:Kakashi.
Dennia:Ba da asta e echipa 7.
Ashley:Ce nu ai auzit sa te bati intre colegi?
Dennia:Am exemplu in realitate.Hai dati drumul dracu.
Eu am lasat revista si am fost sa vad meciul dintre Sakura si Sasuke.Adica Dennia si Jake.Dupa trei minute Dennia castiga meciu.
Dennia:Na fraiere.Next.
Apoi urma castigatorul cu urmatorul.Adica Kakashi.Adica Jinxx.Tot dupa trei minute tot Dennia castigator.Acum urma Sakura cu Naruto.Adica cu Ashley.Ashley este foarte bun la jocul asta.In timp ce isi alegeau harta batu cineva la usa.Ma duc sa deschid si era Harry.Mda.
Harry:Salut Andy.Dennia este acasa?
Andy:Mda..intra.
Cand intra Harry ramane masca.Dennia cu Ashley tipau ca doi nebuni fiind erau in timpul jocului.Iar baietii tineau galerie.
Harry:Serios?!Naruto Strom?!
Andy:Nu intreba.
Dennia:Ashley nu mai folosi Kyubi!!O sa pierd!!
Ashley:Si tu nu mai folosi Cerry Boomb!!
Dennia:Asta e!!Trebuie sa castig!!
Jake:Nu mai vorbi atat Dennia.Rupei capul!!
Jinxx:Care cap?!
Harry:Hai pisi mai repede.
Poftim?!Stai ce?!Pisi?!Dennia?!Ia zis pisi?!Ma uit la el cu o fata gen "Nu ai fost batut?!"Si el era concentrat la Dennia cum juca.
Dennia:Ursulet.Unu.Noteaza.
Andy:Da iubire.Am notat.
Dennia:Ashley!!Mai am 23% viata.Termina cu Kyubi!Nu mai asta ai folosit!!
Ashley arunca consola si incepu sa tipe.
Ashley:Dennia!!Nu mai folosi Cerry Boomb!!Mai am 9%.
Dennia:Ce fraier.Ai arucat consola.Jocul nu s-a terminat si pot sa te bat.
Ashley:Stai ce?!Unde-i consola?!Baietii!!
Dennia:Pregateste banii.
Ashley:E pe bani?
Dennia:Nu sti cum joaca Dennia Harrys?!
Ashley:Baietii!!Consola!Cautati consola!!
Dennia:Tarziu.Game over for Naruto.Win for Sakura.Money please!
Ashley:Of.Andy!Iubitata imi cere bani.
Andy:Daca te-a mancat sa te joci cu ea.Acum dai.Dar Dennia,sper ca faci jumi juma cu pufosenia ta nu?
Dennia:Logic.Orice pentru ursulet pufosel.
Harry ramane putin lemn cand auzi alintarile care ni-le adresam eu cu Dennia.E clar o vrea.Nu ti-o dau pletosule.In vecii veciilor amin.Fuck!Am uitat pentru o secunda.Ateu.